Center Parcs zomer weer open?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Kitty07, 21 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty07

    Kitty07 Fanatiek lid

    5 jan 2011
    2.296
    25
    38
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Wij hebben begin dit jaar een weekje Center Parcs geboekt.
    De laatste week van juli zouden wij naar België gaan. (Vossenmeren)

    Hoe groot schatten jullie de kans dat het tegen die tijd weer open is?
    En je ook gebruik mag maken van de faciliteiten. (met name het zwembad....)
     
  2. Maslov

    Maslov Fanatiek lid

    11 apr 2019
    1.200
    3.395
    113
    De kans dat het open gaat schat ik 31%, de kans dat je de faciliteiten mag gebruiken schat ik 27% en met name het zwembad schat ik 22%.




    ;)
     
    Waxinelichtjes, Lies1611, Didi1980 en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.076
    2.909
    113
    Vrouw
    Is denk ik geen zinnig woord over te zeggen.
    Denk dat dat per week bekeken wordt.
    Stel dat het halverwege juni weer rustigaan open gaat, ik zeg maar wat. En de besmettingen lopen weer op, kan het maar zo zijn dat ze alles weer dichtgooien.
    Op dit moment heb je geen zekerheid.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.186
    4.324
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik denk dat de kans zeker aanwezig is dat je kunt gaan. Ik denk alleen dat er weinig kans is dat je ook gebruik kunt maken van alle faciliteiten.
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  5. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    Wij halverwege juni en we kijken/keken er zo enorm naar uit! Onze eerste vakantie als gezin na een enorm zwaar eerste jaar. Stiekem houden we de hoop. Wij wachten af wat er 20 mei gezegd/besloten zal worden. Daarbij ook aan het nadenken wat we gaan doen als de situatie is dat faciliteiten gesloten zijn, maar je wel naar CenterParcs mag. Daar twijfelen we enorm over. Even uit huis is, andere omgeving is ook wel fijn. Maar dan missen we wel het zwembad enz. Juist waar je ook voor betaald.

    Eerst maar afwachten en stiekem hopen....
     
  6. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.834
    3.476
    113
    Ik denk echt niet dat center parcs en de andere bungalowparken gaan draaien zoals ze altijd deden. Paar honderd man in het zwembad, in de market dome, in de restaurants.

    Hoe wil je anderhalve meter afstand bewaren?
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.638
    21.132
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, ben er ook bang voor. Ik heb nog tm 31 mei om te beslissen bij Landal. Maar ja, dan weten we waarschijnlijk nog niks. En ik ga niet als zwembad, ponyrijden enzo allemaal dicht is. Restaurant interesseert me dan niet eens. En stel dat dat dan wel weer mag en het loopt mis op de c's qua aantallen, kan ineens alles weer dicht moeten. Zit je alsnog met niks.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. Rabi

    Rabi Fanatiek lid

    9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Ik hoop op een maatregel waarbij bijv. bezoeken aan het zwembad gereguleerd worden, dat de bezoekers worden verdeeld over timeslots. Zonder zwembad gaan wij sowieso vragen om een voucher voor een andere week, want daar betalen we tenslotte wel voor.
     
  9. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.075
    3.516
    113
    Wij hebben half juli een week CP geboekt in Duitsland. Weet iemand of je ook een voucher kunt krijgen wanneer het park wel open is, maar de faciliteiten (zoals zwembad) nog niet? Ik kan het niet echt vinden op de website.
     
  10. Niny

    Niny Bekend lid

    21 jul 2009
    731
    94
    28
    Kleine kans denk ik, park open misschien wel. Maar alle faciliteiten daar vrees ik voor. Ze opperen hier nu pas ten vroegste 8 juni misschien pretparken enzo, als het allemaal vlotjes gaat
     
  11. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.075
    3.516
    113
    Ik denk ook niet dat de faciliteiten weer open zijn, maar mijn vraag is of we de vakantie dan alsnog kunnen annuleren/inruilen voor een voucher of dat ze dan zeggen, park is open dus je kunt gewoon komen en jammer van het zwembad.
     
  12. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Wij hadden een weekend CP geland staan vlak voor de lockdown. De maatregelen waren toen dat je een tijd moest reserveren voor het zwembad zodat ze delen max aantal mensen in t zwembad konden handhaven.

    Ik verwacht wel dat ze open gaan en dan zoiets met de faciliteiten gaan doen.
    Ze gaan echt niet de hele zomer dicht blijven..
     
  13. Niny

    Niny Bekend lid

    21 jul 2009
    731
    94
    28
    Bij Landal kon het dat weet ik, hebben de onze omgeboekt naar september. Even informeren?
     
  14. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    @ikkie97 Even op de site van CP lezen, daar zal het vast op staan! Bij Landal kun je inderdaad kosteloos omboeken als je liever gaat, wanneer de faciliteiten wel geopend zijn. Je kunt direct omboeken naar een ander moment. Als je nog niet weet wanneer en waar je naar toe wilt, krijg je een voucher. Wellicht is dat bij CP ook zo.
     
  15. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Wij willen boeken voor eind september omdat CP ook de garantie geeft dat je mag omboeken tot maart 2021 geloof ik. Of je dan ook nog een latere datum mag boeken dan maart weet ik even niet zeker. Nu zijn de prijzen met familiekorting wel leuk maar ik vraag me af hoe het gaat als het straks in september wel weer gelijk open gaat. Of niemand wil heen en het is heel goedkoop, of iedereen wil op vakantie en je betaalt de hoofdprijs. Nu willen we met twee gezinnen op vakantie in aparte huisjes maar wel dicht bij elkaar. Last minute ga je dat waarschijnlijk niet redden.

    ik vind het lastig. Ik denk dat er in jouw geval wel om te boeken valt als er tegen die tijd niets open is. Had je je daarin al verdiept?
     
  16. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Wij gaan begin juli, hebben 2 weken terug contact opgenomen met cp hun gaven aan dat als ze open gaan dit ook alleen is als alle faciliteiten ook open kunnen. Kan dit niet gaan ze niet open.
     
  17. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Zelfs als het open is, is er een reële kans dat de grens van België gesloten blijft...
     
  18. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Ik ben heel erg benieuwd. Wij hebben de laatste week van augustus geboekt in Duitsland. Ik vrees toch voor onze vakantie. En als we een voucher krijgen is fijn, maar de prijzen rijzen de pan uit als ik het zo zie! herfstvakantie is duurder dan die week in de zomervakantie.
     
  19. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat cp pas weer open gaat als alle faciliteiten weer volledig te gebruiken zijn.

    Of dit ook waar is weet ik niet, maar het klinkt wel enorm logisch :)
     
  20. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Op de site van Centerparcs staat dat ze verwachten in Nederland de parken op 20 mei weer open te doen. In Belgie en Duitsland vanaf 1 juni.
     

Deel Deze Pagina