Center Parks Goedkoop?

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

beeksebrengen is echt leuk

2. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Blusvrouw, beekbergen is wat anders als de Beekse bergen (das een safaripark) ;)

Geen ervaring mee trouwens, maar ziet er we aardig uit.

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Oa. het vennebos van landal is een oud CP park en heeft dus nog best een leuk zwembad ed. Misschien is dat een optie. Verder een beetje op de aanbiedingen letten...

wij hebben voor nov. een week CP staan en die hebben we al vroeg geboekt dus voordeel, en dan jonge gezinnen voordeel en dan nog een spec. aanbieding die er bovenop kwam dus al met al viel dat best mee (400 voor een week ong, 6 pers.)

Last minutes kunnen ook leuk zijn (deden we vroeger vaak) maar dan moet je daar wel tijd voor hebben

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    Geen ervaring met dat park.
    Wat ik meestal doe is in het laagseizoen gewoon een paar weken van tevoren een Landalhuisje boeken, vorig jaar zijn we naar Landal Duitsland geweest en hadden we voor 99 Euro een zespersoonshuisje. Er zit ook een zwembad op dat park.
    Die prijzen staan nu nog niet op de site, maar vanaf half oktober ofzo veranderen ze dat, anders krijgen ze die huisjes niet vol.
    Landal Land van Bartje is ook heel leuk en heeft mooie huisjes. Ik ben ook wel bij Centerparks geweest, maar de ene centerparks is de andere niet en sommigen vond ik echt vergane glorie parken met huisjes vol oude troep, totaal overprized. Alleen zijn de zwembaden wel vaak wat groter.

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    op zich als je optijd boekt valt het nog wel mee hoor....
    wij gaan over 24 dagen er heen een midweek voor 300 euro 5 personen.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik bedoelde ook beekbergen :rolleyes:

7. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik heb net een mailtje van CP met 70 euro korting voor de maand augustus.

8. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ja die heb ik ook gehad. je moet dan wel deze maand er naar toe

9. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
  10. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Reageer eens even normaal zeg? Of heb je geen idee wat :rolleyes: betekend?

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    duitse parken van center parcs zijn een stuk goedkoper hoor

12. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    Wij gaan in september naar SunParks, net over de grens in Belgie. Ziet er op i-net ook erg goed uit, nu nog in de praktijk.
    En qua prijs net tussen Lndall en CP in gok ik..

13. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Sunparks zou ik niet doen, ben dr een keer geweest maar was geen succes, smerige "villa" en verschrikkelijke service.
    Wij waren in De haan.

14. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Met roompot en landal hebben wij beide goede, maar vooral erg goedkope ervaringen.
    In juni van dit jaar zijn wij nog een midweekje naar de Weerterbergen (roompot park) geweest. We hadden een 6-persoonshuisje voor 59 euro. Je moet even zoeken, maar als je op de site van landal of roompot zoekt naar last minute aanbiedingen betaal je naar mijn mening nooit teveel. Dat idee heb ik bij centerparcs wel.

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    het vennebos van landal is voor kindjes ook heel erg leuk en hebben meestal wel een huisje voor 199euro

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou ik bedoelde me zelf om dat ik dyslecties ben en veel van de fouten maak hier op het forum de meesten snappen mij wel dan

17. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Sorry blusvrouw, dat wist ik niet.
    :rolleyes: is trouwens een sarcastische smily, zo van yeah right.. kwam nogal beledigend over vandaar.

18. Female

Female Niet meer actief

Hey meiden

Nog een keer dank voor alle reacties

@ Zeeuwsmeisje
    Ik vind het toch wel fijner om goedkoop van te voren iets te boeken ipv lastminute ;)

@ Blusvrouw
    Super dat je ervaring hebt, met Beekbergen!

Denk ook dat die het gaat worden, zag er leuk uit. Man vond het ook leuk.
    En incl alle toeslagen annuleringsverz. enz. komt het op € 175.- voor een midweek ;)

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    www.landal.nl vind ik goedkoop wij gaan er regelmatig heen en is veel goedkoper dan center parcs

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Via Marktplaats huren wij altijd een huisje van particulieren - overal in Nederland, in de mooiste gebieden, vaak met leuke voorzieningen / bezienswaardigheden in de omgeving.

Geen vakantiepark dus, maar wel altijd zeer betaalbare én nette vakantiehuisjes! Tip?

Deel Deze Pagina