Centerparcs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door s1985, 16 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1985

    s1985 Niet meer actief

    Hoi,

    Een paar vragen over centerparcs!

    We willen graag naar een leuk park met een leuke market dome.
    Ons belangrijkste punt is de aqua mundo.
    Welke wildwaterbaan is het gaafste?
    Is de aqua mundo waar deze wilwaterbaan bij hoort ook leuk of zeg je, ik zou naar een andere aqua mundo gaan waar ook een leuke wildwaterbaan bij is.
     
  2. s1985

    s1985 Niet meer actief

    Niemand?
     
  3. meintje

    meintje Fanatiek lid

    9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Heijderbos in Limburg
     
  4. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Het heijderbos, de vossenmeren of de kempervennen.
     
  5. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.496
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Heijderbos denk ik... met name de aquamundo en wildwaterbaan. Ik geloof dat ik kermpervennen té heftig vond. Zelfs voor mijn toen 9 jarige met 4 diploma's.
     
  6. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Heiderbos heeft de heftigste wildwaterbaan juist. Op internet zijn filmpjes te vinden.

    Huttenheugte en kempervennen zijn leuk wel redelijk heftig. Vossemeren is leuk. Eemhof ook maar geen market dome. Meerdal is vrij tam. De andere parken weet ik niet.
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  7. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.496
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Je hebt gelijk, ik haal heijderbos en huttenheugte door elkaar. (waardoor ik dacht dat kempervennen heijderbos was :p lekker logisch he..) .. die in Drenthe vind ik het leukst ;) . Heijderbos het linkst.
     
  8. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Huttenheugte in drenthe is inderdaad erg leuk zwembad! Kempervennen heeft exact dezelde wildwaterbaan, maar dan gespiegeld.
     
    Athina vindt dit leuk.
  9. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Ja huttenheugte is leuk! Voor ons ideaal, leuk zwembad voor de oudste 2, en Plopsa naast de deur voor de jongste 2. :)
     
  10. buddy

    buddy Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Qua zwembad zal ik heijderbos aanraden. Hier al alle centerparcs parken gedaan maar onze jongens willen dit jaar graag terug naar het heijderbos alleen al voor het zwembad.
     
  11. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Het heijderbos heeft een geweldige wildwaterbaan voor groteren kindjes. En twee leuke zwembadjes voor kleintjes.
    En de jungledome.

    Kempervenne heeft een super leuk kinderdoebad.

    Je heb nog de vossemeren met leuk bad en nog leukere discovery bay.

    Maar het licht er echt aan hoe oud je kindjes zijn kwa of het leuk is of niet. Al is centerparcs natuurlijk altijd leuk.

    Toen ik zelf een jaar of 13/14 was vond ik de eemhof trouwens echt het geweldigste park body borden etc was een leuke afwisseling en het zwembad is daar ook heel mooi Aziatische achtig als goed goed onthouden heb ook eengafe familie glijbaan wie super stijl is.

    Maar geen Park om in de winter te zijn helaas.
     

Deel Deze Pagina