Centre du lac

Discussie in 'De lounge' gestart door stef25, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naar aanleiding van het topic over Elysium een topic over centre du lac. Ik kom regelmatig in elysium maar wil nu een keer naar Centre du lac. Ik weet alleen niet wat ik me erbij moet voorstellen. Is het mooi hebben ze er veel of is het totaal niet vergelijkbaar met elysium?

2. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ik ben een aantal keer geweest in Pijnacker, heerlijk. Maar Elysium waar ik toevallig vorige week ben geweest, was veel luxer. Centre du Lac vind ik leuk voor 3 uurtjes ofzo...

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Elysium is véél groter, maar ik vind centre du lac prima voor een paar uurtjes, zoals Lisette ook al zegt.
    Ze hebben er diverse sauna's, infra rood, stoom, bubbelbaden, zwembad, scrub, sneeuwgrot, nevelgrot, enz...verder kan je er ook behandelingen nemen. Eten/drinken doe ik daar eigenlijk nooit. Ze hebben wel achter het restaurant een lekkere relaxruimte met fijne ligbanken. En hun tuintje is natuurlijk niet te vergelijken met het Elysium, maar ze hebben wel mooie vogels achterin zitten :)

Bij het Elysium heb ik, vanwege de grootte, altijd het gevoel 'wat gemist te hebben'. Bang dat ik een volledige ruimte ben voorbij gelopen omdat je er half verdwaald zeg maar :D Maar bij het centre du lac kan ik sommige dingen 2 keer doen en dat is ook wel lekker.

Deel Deze Pagina