Centre Parcs met slecht slapende baby???????

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Happymommy84, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hoi mama's.

Eind juni gaan wij met vrienden naar Centre Parcs. Ik heb er erg veel zin in natuurlijk maar ben ook wel erg bang dat dat helemaal niet goed gaat met Roan.

Roan slaapt namelijk alleen in zijn eigen bedje. Een campingbedje pikt hij gewoon niet, een ledikant bij Opa en Oma pikt hij ook niet. Enkel en alleen in zijn eigen bedje op zijn eigen kamer slaapt hij goed.

In oktober gaan we ook 2 weken naar Gran Canaria dus ik wil echt even 'oefenen' tijdens dat weekendje. Heeft iemand tips om hier op de beste manier mee om te gaan??? Hij slaapt trouwens nog steeds met zijn handjes in de slaapzak omdat hij zichzelf anders wakker slaat. Een knuffeltje ofzo heeft naar mijn idee weinig zin in dit geval...

Thanx!

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hee meid probeer het thuis eens uit om hem in de campingbed te leggen ,en inbakeren afbouwen heb met lindy een paar dagen moete doorzette toen was het over,eerst overdag afbouwen
    nu slaapt ze in slaapzak

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Hier ook problemen gehad tot dat stijn 2 werd (dacht atijd dat stijn de enige was)

Wij lieten hem op een week van te voren al in het camingbedje slapen zodat we hier het gehuil gehadden, hij moest er dan ook altijd aan wennen, als we na een week op vakantie gingen moest hij nog wel even wennen maar niet zo erg als anders..
    Neem dezelfde dekentjes/lakentjes mee die je kleintje thuis ook al gebruikt heeft, ruikt het nog lekker naar thuis.

Lisa heeft het ook maar gelukkig minder als Stijn..

Deel Deze Pagina