chagrijnig, snel geïriteerd, is dit ook een symptoom?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Marietje83, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Ik ben momenteel echt super snel geïriteerd over vanalles en nog wat en heel snel chagerijnig :( Nu kan ik me normaal gesproken sneller over dingen irriteren dan de meeste mensen, maar momenteel zit ik gewoon me zelf in de weg met mn gechagrijn en geïriteer... Is dit ook een symptoom van de zwangerschap? Herkent iemand dit? Of ligt het gewoon aan mij? :rolleyes:

2. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hihihi of ik mezelf hoor praten..

af en toe moet ikgewoon zelf ingrijpen als ik aan het zaniken ben hihihi ;)

zal er wel bij horendenk ik...

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb hier ook last van heb ook het gevoel dat alles me te veel is pfff. Koken opruimen stofzuigen bah! Normaal al een hekel aan nu helemaal. Loop mezelf ook enorm in de weg. De enige wie mij aan het lachen maakt is mijn mooie en lieve meisje van bijna 6 maanden oud!

4. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Volgens mn man kan dat zo snel nog niet :( maar volgens mij wel hoor ;) En mannen hebben geen last van die zwangerschapshormonen :p

5. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    heb hier ook last van...soms denk ik hallo Bren reageer ff anders!

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    oja heb ik ook last van hoor :) vooral de laatste tijd nu het einde bijna naderd haha mensen in me omgeving smeken me zelfs om me na deze zwangerschap te laten sterriliseren omdat ik zo'n tiran ben :p:p

7. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    :confused: Betekend dit dat je de hele zwangerschap zo vervelend kan zijn? t is natuurlijk niet alleen vervelend voor je zelf maar ook voor je omgeving... :rolleyes:

8. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ja ik was tijdens mijn zwangerschap wel sneller opvliegend dan normaal. En dan had ik al temperament :rolleyes:
    Ook kon ik om van alles janken.
    Toch vond mijn vriend mij dus niet extra chaggie. Misschien wel de eerste weken hoor maar toen was ik voornamelijk moe (en dan ook echt moe) en beroerd.
    Succes en veel geluk toegewenst. Geniet er maar van. Ik weet nog goed hoe speciaal ik me voelde toen ik net zwanger was.
    Wat is het toch een wonder he.

9. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Tnx.. Nou, ik voel me eigenlijk nog helemaal niet zwanger :( Alleen dat gechagrijn, moe en een soort ongi pijn in mn buik. Ben al lang blij dat ik niet misselijk ben trouwens ;)

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.095
    426
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ook voor mij heel herkenbaar! Minder leuk voor manlief :)

gr vruchtje

Deel Deze Pagina