Chaotische huisvrouwen club (2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Eva2011, 3 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Een paar jaar geleden kwam ik hier regelmatig en praatten we met een aantal dames in de chaotische huisvrouwen club. Zijn deze dames er nog? En hoe staat het nu met het huishouden?

    Toen ik 20w zwanger was van mijn tweede kwam de nesteldrang en was ik te druk met poetsen om op ZP te komen haha. De drang hield aan tot ze een half jaar was. Nog nooit was mijn huis zo schoon!

    Nu kijk ik om mij heen, de kinderen zijn even een weekend uit logeren, maar de ontplofte bom is nog niet opgeruimd.

    Herkenbaar?

    *Gaat een poging doen*
     
  2. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik beken.
    Ik werk deze week nog als gastouder en in de avond in de zorg. Vanaf volgende week alleen nog de avond in de zorg met de nodige vergaderingen, trainingen en opleiding. Ook ben ik moeder van 3 kinderen waarvan de jongste een peuter puber is met de hoofdletter P.
    De was is hier een structurele chaos, er ligt regelmatig stof waar ik het niet wil hebben. Mijn huid is er niet een uit een boekje, hoe graag ik ook zou willen.
    Ik hoop dus dat ik doordat ik vanaf volgende week meer tijd heb mn huishouden op orde te krijgen, maar ik ben bang dat het altijd wel lichtelijk chaotisch zal blijven.
     
  3. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Lichtelijk chaotisch is geen probleem, als er maar enigszins orde in de chaos is ?

    Die is hier momenteel nog steeds ver te zoeken maar in mijn hoofd borrelen de plannetjes al wel op om orde te scheppen. Zo ga ik verhuisdozen halen en mijn keuken grondig uitmesten. Ook de kinderkamers en speelgoedkast moeten het bezuren. Alles wat overbodig is zal worden opgeborgen zodat het niet meer in de weg staat. Een opgeruimd huis biedt een opgeruimde geest. Tenminste, zo is het voor mij.