Christelijke dames ( vanuit de besloten club )

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sifra, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sifra

    Sifra Niet meer actief

    Helaas is met het nieuwe forum het besloten clubje van de christelijke meiden weg.
    Willen jullie in een openbare club verdergaan of wellicht op een andere manier?
     
  2. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.214
    1.041
    113
    Dat is balen!!!! Wat irritant dat dat weg is. Is er geen manier om een besloten club te maken op deze website. Ik kan haast niets meer terugvinden.
     
  3. Sifra

    Sifra Niet meer actief

    Volgens mij is het niet meer mogelijk om een besloten club aan te maken.
    Ik heb, na de vorige keer, ook helemaal gemist dat zw. pagina nu vernieuwd werd.
     
  4. Sifra

    Sifra Niet meer actief

    O Iez, lees net je onderschrift.
    Wat verdrietig...
     
  5. heidiane

    heidiane Fanatiek lid

    5 jul 2010
    1.720
    1.647
    113
    Zo daar is de club weer... :) Ik zat er niet zo vaak op, las het af en toe...
    Las idd dat het nu niet meer mogelijk is. Maar dacht dat die nieuwe website voorlopig niet zou komen. En ineens is die er dan toch. Zal voor veel vast een behoorlijk gemis zijn...
     
  6. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.214
    1.041
    113
    Ja Sifra, is idd verdrietig. Had mijn verhaal willen schrijven in ons clubje maar dat is dus nu niet meer mogelijk. Echt jammer dat je nergens een besloten club kunt aanmaken.
     
  7. Sifra

    Sifra Niet meer actief

    Inderdaad erg jammer. En openbaar vind ik het toch anders.
     
  8. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Iez, wat verdrietig! Sterkte!

    Vind het echt niet fijn dat besloten clubs weg zijn.
    Hoop toch wel dat ze daarvoor met een oplossing komen!
     
  9. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.036
    263
    83
    Ik kijk even op deze site en mijn oog valt op jullie.

    Denk nog regelmatig aan jullie. Hopelijk is alles 'naar omstandigheden' goed met jullie en ervaren jullie nog steeds kracht van boven.
     
    Jeanney6 vindt dit leuk.
  10. Sifra

    Sifra Niet meer actief

    Hey Marievs, fijn je hier te zien.
    Hoe is het met jou?
     
  11. Mandy3

    Mandy3 Fanatiek lid

    27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Net als Marvies denk ook ik nog vaak aan jullie meiden..
     
  12. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.024
    320
    83
    Ik meld me ook hier even. Jammer dat de clubs weg zijn ja
     
  13. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.036
    263
    83
    Hoi Sifra,

    Ja, hier is alles goed. Zijn druk bezig met de bouw van ons huis. Hoe is het met jou?

    Momenteel is het hier wat rustiger qua hectiek. Ben avonden alleen thuis, dus meer tijd voor mezelf als de kids op bed liggen.

    Ja, kom eigenlijk weinig meer op zp. Wil het verlangen naar nummer drie een beetje in toom houden. Maar toch mis ik het wel om met andere christelijke meiden te praten.
    Maar man... Wat is zp veranderd.
     
  14. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.223
    1.038
    113
    Ook ik meld me weer. Wat een verandering zeg dit nieuwe forum. Echt wennen.

    Iez wat onwijs verdrietig! Sterkte en veel kracht gewenst!
     
  15. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.036
    263
    83
    Wel gek. Ineens weer nieuwe en oude dames... Maar wel fijn en goed. Merk dat ik nu ineens weer heel veel hier naartoe getrokken wordt.

    Zie nu je onderschrift pas. Wat een onwijs verdrietig nieuws. Maar ook nog gefeliciteerd met jullie kindje vorig jaar. Wat fijn zeg. Alweer 8 maanden. De tijd vliegt.

    Mutskuh, jouw onderschrift. Wat onwijs verdrietig. Wat zal het verlangen naar de 2e groot zijn zeg en dit dan moeten staken. Mijn hart huilt voor jullie. Gods kracht toegewenst meid. Maar wel een mooi zoontje. Wat fijn, neemt niet weg dat het verlangen naar nummer 2 groot is.
     
  16. Sifra

    Sifra Niet meer actief

    #16 Sifra, 23 apr 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2017
    Ook veel sterkte van mij gewenst Iez, want dat had ik nog niet gezegd, en kracht om dit een plekje te geven.

    Marie, leuk de nieuwbouw van jullie huis. Leuk om dat hele traject te kunnen volgen van niets naar een hiis hè.
    Fijn dat de hectische tijden een beetje achter je liggen en het nu wat rustiger voor je is!
    Met mij is alles goed.
    Ik ben inmiddels een ruime maand geleden gestart met de opleiding verpleegkundige binnen de vvt.
    Een mooie nieuwe uitdaging dus en weer een stapje in het opnieuw vorm geven van ons leven.

    Ik vind het idd ook nog steeds een beetje wennen hoor, het nieuwe forum. Ik ben geen gebruiker van allerleid snufjes en handigheidjes, dus in die zin mis ik niks, maar vind alleen de lay out al wennen...
     
  17. xNadine

    xNadine Actief lid

    27 jul 2016
    383
    39
    28
    Hoi dames, ik wist helemaal niet dat er een clubje was voor christelijke meiden, had me daar heel graag bij aangesloten!
     
  18. Sifra

    Sifra Niet meer actief

    Hoi Nadine,
    je bent van harte welkom in deze openbare club!
     
  19. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.036
    263
    83
    Oh wat fijn sifra dat je bezig bent met een opleiding. Ik kan daar altijd heel veel voldoening uithalen en ben van plan om ooit nog een keer een master te gaan volgen. Mooi dat je zo vorm geeft aan je leven.

    Het huis is echt een heel traject ja. Echt super leuk, maar heel zwaar. Mijn man is elke avond klussen (behalve zaterdag en zondagavond). Wij hebben moeilijke momenten ook gehad. Vooral veel zenuwen en stress en op verschillende momenten ervaarde ik de kracht van God. Het is namelijk ook niet iets wat je zomaar even doet. Ook qua geld niet. We hebben er goed over nagedacht en alles uitgezocht. En tot nu toe gaat het eigenlijk vrij voorspoedig. Ik moet alleen leren om mijn aardse schatten (geld) los te laten en dat kan ik soms moeilijk. Vooral nu we dubbele lasten hebben. Willen jullie voor me bidden dat ik dit los kan laten?

    De zorg voor onze dochters komt nu grotendeels op mij neer. Soms is dit best zwaar, vooral als de jongste regelmatig snachts wakker wordt. Maar ik probeer niet te klagen hierover. Echter momenteel heb ik een iets te kort lontje en dat is niet heel fijn.

    Ik zie op mijn telefoon ook geen banners meer. Maar ach, verder vind ik het eigenlijk onwijs leuk jullie weer gevonden te hebben. FB was ook niet echt een succes ;).

    Welkom Nadine.

    Ehum ja... Ik ben er weer en typ weer hele verhalen. Sorry dames.
     
  20. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.024
    320
    83
    Haha leuk toch marievs..

    Ik ben wel een beetje bang dat ik het lastiger praten vind in een open clubje. Niet voor niets dat we besloten gingen natuurlijk. Maar we zullen zien..
     

Deel Deze Pagina