Houdt de dief!

Discussie in 'De lounge' gestart door olga, 20 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Houdt de dief!

Nou dat is dus niet gelukt.

We waren de hele dag weg geweest op een tandem langs verschillende bodega´s om wijn te proeven en te zien hoe het gemaakt wordt. Eenmaal terug wilden we heel even de mail checken en doken we dus voor maar vijf minuutjes een internet cafe in.
    En ja hoor, het is dus echt zo gebeurt voordat je er erg in hebt.
    We hadden nog drie dagen te gaan van de 5 weken en dus op het laatste nippertje wordt toch nog mijn dag rugtas gestolen.

Daar zat dus wel mijn fotocamera in met 350 foto´s! Dat vind ik dus echt zo super *****. Verder nog een mp3-speler, petje, t-shirt, 2 flessen wijn....

Gelukkig geen geld of officiele documenten. Die zaten in de tas van mijn vriend, die er dus wel naast stond. Het had dus veel erger kunnen zijn, maar even goed baal ik echt enorm.

Ik snap niet wat iemand daar voor lol aan kan beleven. Als hij/zij mijn foto´s aan het bekijken is moet íe zich toch wel afvragen wat een enorm varken het is. Dat is zo persoonlijk en zo vol herinneringen. Gelukkig heeft erwin nog 800 foto´s, maar op mijn toestel stonden ook foto´s die hij niet heeft. (zoals ik die aan het abseilen ben)

De politie kwam erbij (spraken drie woorden engels) en toen moesten wij in de auto mee om het aan te geven. Die auto was echt helemaal getralied; iedereen zat ons ook heel raar aan te kijken.
    Eenmaal op het bureau bleek het systeem buiten werking te zijn en wij moesten binnen anderhalf uur de bus naar Santiago halen. Dus geen officieel document van gestolen goederen. (we dachten dat dat misschien handig zou zijn voor de verzekering)
    Alle politie auto´s waren al weer op pad, dus mochten we fijn zelf terug lopen. GRRR........ Ik had hem echt zo zitten.

Nu in Santiago hebben we gelijk maar een nieuwe camera gekocht, maar mijn foto´s krijg ik er niet mee terug.

Goed, het is een heel verhaal geworden, maar ik moest het effe kwijt hoor.

Groetjes Olga

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    so das ook een klote eind van je vakantie! Ik kan niet snappen waarom iemand het leuk vind om dat te stelen. is echt gewoon jennen, wat een eikel zeg degene die dat heb gedaan.

en idd foto's zijn zo'n mooie herinneringen!

Hoop dat je toch nog een paar leuke laatste vakantie dagen heb!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    :( Zo wat erg zeg,

Vooral inderdaad van de foto's.

Gelukkig heeft je vriend(?, erwin) nog wel veel foto's, maar dat is natuurlijk een schrale troost. Mensen moeten van elkaar spullen afblijven, :x

Maar...... Je bent gezond, hebt een heerlijke tijd gehad en dat kan niemand van je afpakken, dat zit in je hoofd, ;)

4. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    wat moet je in vredesnaam met ander mans spullen ?! :evil:
    Die *** dieven! Koop lekker je eigen boeltje! Wij moeten er ook hard voor werken!

5. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat vervelend zeg! das niet echt een leuke afsluiter van je vakantie en vooral die foto's zonde hoor.

Deel Deze Pagina