Citytrip Rome

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mam1991, 18 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Volgende maand zijn man en ik 10 jaar samen.
    Wij weten nog niet of we oppas rond kunnen krijgen. Maar zouden graag samen naar Rome willen. En dan van vrijdag-zondag.

    Zijn hier mensen die er naar toe zijn geweest en tips hebben met betrekking tot goed hotel bijv?? Sites waar we beste kunnen boeken..
     
  2. Cupcake01

    Cupcake01 Fanatiek lid

    8 feb 2016
    2.942
    1.309
    113
    Vrouw
    Naar maar je kan eventueel op slangenreizsn.nl kijken.. via daar naar Londen geweest beviel me goed. Echt fijn als je "gewoon" even een trip wil maken.
     
  3. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij zijn via booking.com naar Principessa al Pantheon geweest, echt heel centraal, alles op loopafstand en restaurantjes op elke hoek. Pantheon zit om de hoek. Wel prijzig maar dat heb ik er altijd wel voor over, zeker aangezien we met de kinderen waren.
     
  4. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.680
    3.465
    113
    #4 EdN, 22 sep 2019
    Laatst bewerkt: 22 sep 2019
    Wij proberen meestal ergens in de buurt van het station Termini te zitten, dan kun je makkelijk op de metro stappen. Het Radisson Blu hotel vond ik geweldig, prima kamers, goed ontbijt, maar vooral het grote dakterras met bar en zwembad was heerlijk om ‘s avonds lekker te zitten en over de stad uit te kijken. Gewoon rechtstreeks te boeken of via de standaard sites als bookings.

    Edit; ik keek net voor de lol even op zoover en zie dat er erg veel wordt geklaagd over de slechte buurt. Wij hebben voor t laatst in dit hotel geslapen ergens in 2009 of zo en toen was er ook een deel van die buurt niet al te best, maar als ik het zo lees is dat nu stukken erger geworden.
     
  5. Lief

    Lief Fanatiek lid

    26 sep 2007
    3.163
    614
    113
    Grappig wij zijn in oktober 15 jaar samen en gaan ook van vrijdag-maandag ;) ik volg even voor tips. Man heeft al wel vlucht, trein, overnachting geboekt al, weet ff niet meer waar uit mn hoofd. Vliegen met Ryanair, we gaan wat meer budget ;)
     
    MamavanLynn vindt dit leuk.
  6. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    2 jaar geleden geweest van woensdag t/m zondag. Als je de mogelijkheid hebt zou ik wat langer gaan dan van vrij-ma. Dat is echt vrij kort en er is zo ontiegelijk veel te zien!!

    Wij zaten in het H10 hotel. Wij zaten aan de rand van de stad. Goede parkeer mogelijkheid bij het hotel en 10 minuten lopen naar de metro, ideaal!
     
  7. Chillin

    Chillin VIP lid

    22 mrt 2007
    64.550
    808
    113
    Bassist
    Brabantse Wal
    Ik ga in maart weer naar Rome; heb via booking hotel geboekt in Ostia, dichtbij de airport en metro omdat wij in de avond aankomen.
    Het is dan een half uurtje naar het centrum van Rome en aan het strand.
     

Deel Deze Pagina