Meiden, ik ben niet zo thuis met eisprongen he. Nu zit ik al op een heeele lange cyclus (voor mijn doen) en nu heb ik hier mn lijstje. Die testen boven aan zijn van 3 en 4 feb. Denken jullie dat mn ei al is geweest? Had gister middag wel last van steken in me onderbuik en een beetje zeurderige pijn en heb al de hele week last van 1 borst. Jeuk en pijnlijk. en gevoelige tepels.
oei wat test je vaak zeg..! 1x per dag is voldoende en wel zelfde tijdstip... Maar je testen zijn negatief..je kan trouwens 2 weken na eisprong testen
Bedank voor je reactie. Op papier zie je de testen wel beter als op de foto. Ze worden nu namelijk alleen maar lichter. De donkerste testen zijn van 2 tot 5 feb daarna lichter. Of moeten ze echt noggg donkereder zijn?
Ik twijfel of er een test van 5 feb positief is, dat is moeilijk te zien. Ik zou echt een stuk minder gaan testen hoor. 2 keer per dag kun je wel doen als je een korte LH piek hebt. Meer is niet nodig hoor.
Ik heb gisteren getest en was al aadrig positief en vanmorgen weer http://www.mijnalbum.nl/Foto-URIXKW3A.jpg die knalt echt. zo moet die worden
Strepen moeten even donker zijn, bij mij word de teststreep zelfs nog donkerder dan de controle streep. Bovenstaande testen zijn negatief. 1x p dag testen moet voldoende zijn, mits je weet dat je lh piek van korte duur is.
Mijn testen lijken geheel op de jouwe en ook hier schijnt mijn ei dus nog te moeten komen, aangezien de test niet duidelijk KNAL is!!!
Ik vind de bovenste er wel redelijk positief uitzien. Van 2 februari dus. Maar het is een twijfelgevalletje. Heb je ook op 1-2 getest? Ik test zelf altijd met clearblue digital. Ze zijn wel duurder, maar die geven mij meer zekerheid dan deze dingen doen. 1 x per dag is dan inderdaad voldoende. (geldtechnisch ook wle zo verstandig) Ik koop ze bij drogistplein.nl (of drogistenplein.nl, weet ff niet precies) 20 stuks voor 37,95 ipv de 32,95 voor 7 stuks bij de kruidvat.
nou ik zit nu dus midden in een cyclus waarvan ik niet weet hoe lang die is en hoelang die nog gaat duren. Dus ik dacht van ik ga gewoon kijken wat de testen aangeven. Maarja, dus niet positief zo te horen. Ik zit ook te denken aan ovutesten van clear blue dan weet je het tenminste zeker.