kan iemand me vertellen hoe dit zit? heb vandaag getest met cb digitaal en die gaf aan niet zwanger...toen ik de teststrip eruit haalde zag daarop wel een 2e streepje...wel licht maar wel echt te zien...zegt dit wat?
Nee, dan ben je niet zwanger.. Op die streepjes mag je niet kijken, ik hoop voor je dat je volgende test pos. is!!
ik denk ook niet zwanger, hij is niet voor niets digitaal toch?(bedoel het niet negatief hoor) dan moet je niet naar evt streepjes gaan zoeken,duidelijker is het dan niet, als je toch nog twijfeld of je zwanger bent of niet zou ik een kruitvat 2v 5 euro proberen lekker duidelijk en goedkoop suc ermee! liefs.
Mee eens met mijn voorgangers. In de handleiding staat ook: De test bestaat uit een houder en een patroon. Je kan het resultaat van de test alleen aflezen op het Digitaal Scherm van de houder. De streepjes die je op de patroon ziet wanneer je deze weggooit, moet je negeren. Je kan de patroon niet met het oog aflezen. Zie: http://www.zwangerschapstest.eu/uploaded/handleidingen/clearblue-digitale-zwangerschapstest.pdf Overigens heb ik zelf ook ooit eens een Digitale Clearbluetest gedaan en die zei "niet zwanger". Toen ik de teststrip eruit haalde, stonden daar ook 2 streepjes op. Maar helaas....Ik was toch echt niet zwanger.
ik heb ook een digi gedaan: niet zwanger. Uiteraard test gesloopt, een licht 2e streepje. 2 dagen later: weer getest"ZWANGER!
dit was mijn test toen hij 'niet zwanger' aangaf. Ben nu 17 weken Maar goed, dat wil niks zeggen natuurlijk, omdat deze test volgends mij altijd een 2e streepje geeft geloof ik. Of zijn er ook mensen die niet zwanger testen en ook maar echt 1 streepje hebben??
Deze test geeft ook bij niet zwanger een 2e streep. Het kan natuurlijk zijn dat je te vroeg getest hebt en dat je dus wel zwanger bent. Maar anders ben je dus jammer genoeg niet zwanger.
staat bij die van mij niet in de bijsluioter maar was ook een andere als de normale digitale een houder mrt 3 teststrips...ga er maar gewoon vanuit dat i nega is en als ik vrijdag nog niet ongi ben nog maar een testje wagen...bedankt meiden! xxx
hallo allemaal, ik heb ook een vraagje.....ik heb 4 dagen voor mijn menstruatie een clear blue test gedaan, die gaf een heel licht + tekentje, vervolgens een eigen merk test van de apotheek gedaan, die gaf - aan.... later die middag heb ik de test van clear blue gedaan die het aantal weken aangeeft...die gaf niet zwanger aan, de volgende dag een clear blue normaal gedaan, die gaf weer een heel licht + tekentje.... vanochtend dag nr. 3 van testen dus.... weer een normale clear blue gedaan en die geeft weer een + tekentje aan, maar echt heel licht..... wat denken jullie ervan?? ik hoef eigenlijk pas morgen te menstrueren....
Ik heb ook een CB digitaal gedaan. Gaf ook aan niet zwanger. Toen ik strip eruit haalde een heeeeele lichte tweede streep. Paar dagen later waren mn testen gewoon positief.... dus tja! En zie mijn banner! Hoor van anderen dat je niet naar streepjes mag kijken. Ik persoonlijk denk dat je toch best eens zwanger zou kunnen zijn, maar wil je natuurlijk geen valse hoop geven. Probeer over paar dagen de 2v5 euro van Kruidvat. Heel veel succes en geluk!
ik had ook de digid gedaan 3 dagen voor mijn nod wat een domper ! niet zwanger 2 dagen later zwanger !! kijk maar naa rmijn banner alles kan nog
Ik heb die digitale van CB ook een keer gebruikt, de strip gaf inderdaad een lichte 2e streep, maar ik was toen echt niet zwanger hoor.
bijna 11 maanden verder en 8 rondes.... met enige regelmaat de CB digitale test gedaan.... altijd 2e streepje... nog nooit zwanger geweest.