Clearblue ovulatietesten werken niet? Ervaringen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door PrincessP, 7 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrincessP

    PrincessP Fanatiek lid

    17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Hoi dames,

    Wij zijn ondertussen alweer in ronde 13 beland. Ik heb altijd ovulatietesten van sensitest gebruikt. Ondanks dat ik elke keer m'n ei vond, geen zwangerschap. Vorige ronde waren mijn testen op ivm een waarschijnlijk laat eitje en bij de apotheek die zondags open was hadden ze alleen digitale ovulatietesten van clear blue. Maar ook daar vond ik m'n ei niet mee. Kan ooit gebeuren, maar deze maand heb ik alweee geen ei kunne vinden, nu wel alleen die van CB gebruikt omdat die nog niet op waren.

    Zijn er meer damees die met de cb hun eitje niet hebben kunnen vinden of kan ik er van uitgaan dat ik dan 2 maanden geen ei heb gehad? Ik word er zo verdrietig en moedeloos van 😔
     
  2. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Hoe vaak test je per dag. Je kan een korte lh piek hebben en als je niet 2 keer test dan kan je hem missen.
    Ik gebruik deze roze clearblue en nooit problemen mee gehad. Een keer vals positief.
     
  3. Beckje

    Beckje VIP lid

    12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    probeer anders eens te temperaturen? en idd 2x per dag testen
     
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik vind eisprong testen altijd zo'n gedoe, want ze worden nooit positief bij mij. Ik gebruik ze eigenlijk altijd alleen zodat ik kan inschatten of de menopur aanslaat (dan krijg ik meestal een licht streepje dat donkerder wordt, is hij spierwit dan is er meestal vrij weinig activiteit). Geen betrouwbare methode haha maar toch geeft het wel een indicatie omdat daar zowel fsh als lh in zit. Misschien idd een idee om te temperaturen?
     
  5. PrincessP

    PrincessP Fanatiek lid

    17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb met deze 1x per dag getest. Met die van sensitest was dat voldoende. Liepen op richting m'n ei, knaller en zakte dan weer af.
    Maar die van cb lopen ook niet op bij mij. Vrijwel geen 2de streep, alleen echt super licht.

    Temperaturen is niet haalbaar voor mij. Ik slaap ontzettend slecht en onregelmatig. Als ik goed wil tempen moet ik de wekker om 4 uur zetten, dan ben ik meestal nog niet voor de eerste keer wakker. Maar eenmaal wakker slaap ik meestal niet meer in, dus ben dan bang dat m'n nachten wel erg kort worden dan.

    Als het deze ronde weer niet lukt gaan we zowiezo naar de ha en hopelijk kunnen ze ons dan verder helpen, maar ik vind het raar dat de testen van cb niks lijken te doen bij mij.
     
  6. mom2be88

    mom2be88 Bekend lid

    14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Ik heb de digitale clear blue gebruikt en zwanger en kids testjes. Beide gaven dezelfde dagen positief en daardoor ook bij de eerste keer zwanger geworden. Geeft de clear blue meerdere dagen positief? Zo niet dan kun je een hele korte LH piek hebben. Maar goed het is ondanks ovulatietesten nog steeds geluk hebben als het lukt! Dus geef de moed niet op! En als je onrustig bent kun je altijd even naar de huisarts gaan
     
  7. kleintje85

    kleintje85 Bekend lid

    5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Ik heb ook problemen met de clearblue. Krijg ook geen smiley. Ik gebruik de groene van sensitest..
     
  8. Sassiekaa

    Sassiekaa Bekend lid

    14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Ik heb deze maand voor de eerste x met digitale cb getest. Voorheen altijd ei bij dag 14 nu net genoeg strips want zit nu op dag 19 en heb eindelijk m'n ei gevonden. Heb je wel genoeg strips kunnen inzetten om je hele cyclus te testen. Soms kun je dus zoals ik bijna een week later je ei hebben!
     
  9. soura

    soura Bekend lid

    16 mei 2011
    623
    0
    16
    Lijkt me raar als je een normale cyclus hebt. Wat ik kan uitleiden, aan jou handtekening. Dat je geen eisprong hebt. Je wordt telkens netjes ongesteld. Wanneer begin je met testen? Ik heb een tijdje die van kV gebruikt. Die gaven een goed beeld. Positief op de dag van eisprong maar toch nooit een zwangerschap gehad. Als ik jou handtekening zie. Dan zou ik proberen vanaf dag 11 te testen.. Door te gaan tot dag 16 en zien wat het verschil is

    Je bent al bevallen zie ik? Misschien kan je toch eens een controle doen bij de vl. Eens zie. Wat zij er van vindt.
     
  10. Sassiekaa

    Sassiekaa Bekend lid

    14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Ze heeft ook een cyclus van 33 er tussen staan. Dus dan kun je je ei op dag 19 hebben. Zou dus gewoon doorgaan met testen. Hopelijk kom je er snel uit!!
     
  11. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Minimaal 2x per dag testen. Ik heb zelf ook een hele korte piek. Afgelopen cyclus had ik op woensdagmiddag een smiley terwijl ie 's ochtends en 's avonds negatief waren!
     
  12. PrincessP

    PrincessP Fanatiek lid

    17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant

    Ik begin ook altijd op dag 11 en afgelopen 2 maanden tot dag 20 door getest. Met die van sensitest dus wel altijd ei gevonden adhv testen, alleen de cb dus niet.

    Ik ben idd al eens bevallen maar is 13 jaar geleden. Denk niet dat de vl mij nog kent. We gaan wel naar de ha als deze ronde weer niet raak is.
     
  13. PrincessP

    PrincessP Fanatiek lid

    17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Toch fijn te lezen dat er meer zijn die heb smiley krijgen met cb. Het vertrouwen in m'n lichaam is niet zo hoog meer na een jaar..
     

Deel Deze Pagina