clearblue plus veranderd in min...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door moeder254, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moeder254

    moeder254 Niet meer actief

    Hallo dames,

    Gisteravond heb ik een test gedaan van clearblue...toen de urine aan het doorlopen was verscheen er een plusje...streepjes even breed...de verticale streep leek heel even iets donkerder te worden, om daarna weer lichter te worden en volledig te verdwijnen...
    Gebeurt dit vaker??
    Heb de HA al gebeld en ga vanmiddag heen want hier word ik zo onzeker van...ben al sinds 8 maart niet meer ongi geweest terwijl ik normaal een cyclus heb van tussen de 28 en 33 dagen...

    Ben benieuwd of er dames zijn die dit ook eens hebben meegemaakt....
     
  2. Alita

    Alita Niet meer actief

    stom zeg! Geen idee of het nu iets was dan......ik denk persoonlijk dat het kruis wel was blijven staan als je zwanger was....

    Maar goed dat ej even naar je HA gaat...misschien kan hij je ook een test laten doen
     
  3. Bueno

    Bueno Actief lid

    25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey moeder254,

    Ik heb een zelfde soort topic geplaatst gisteren, zie 'zwangerschapstest van positief naar negatief'.. Ik had dit alleen met de mat care ultra mini. Ook eerst een duidelijke positieve teststreep die vervolgens steeds vager werd en na een uur compleet verdwenen was, vaag he?! Mijn vriend is dierenarts en moet ook wel eens bepaalde testjes doen en hij zegt: de hcg uit de urine heeft een chemische reactie met een stofje op de positieve lijn en dan kleur deze op en als de reactie uitgewerkt is, dan kan deze lijn ook weer verdwijnen.. Ik snap alleen niet waarom ie bij sommigen wel verdwijnt en bij anderen niet...
    Ik ben nog erg vroeg hoor met testen dus ik wacht nog maar even af, want word alleen maar mega onzeker zo..
     
  4. Vlinder123

    Vlinder123 Niet meer actief

    De CB+-testen vervagen altijd! Dat is althans mijn ervaring.Ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor :).
     
  5. Alita

    Alita Niet meer actief

    oh ja vlinder?
     
  6. Isis857

    Isis857 Fanatiek lid

    6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Heb precies hetzelfde ook bij de CB-testen gehad, maar ik was niet zwanger!
    Mijn ervaring is dat als de test echt positief is, dat je de streep wel blijft zien! Kan wel wat lichter worden, maar verdwijnt niet.
    Misschien even met een ander merk testen? Bijv. kv2v5 goede ervaringen mee!
     
  7. Bueno

    Bueno Actief lid

    25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had net een mail terug van Mat Care en daar zeggen ze dat als de testlijn verdwijnt, je de test als negatief moet beschouwen:( Maar ja, dat is dus Mat Care he, ik weet niet hoe dat bij Clear Blue is...
     
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Ik had dit altijd bij de CB plus helaas ....... tijdens het doorlopen een plus (lijnen even breed) die ietsjes donkerder werd en daarna gaat vervagen.

    Was nooit zwanger met dit resultaat .... dus ook negatief bij jou!
     
  9. Alita

    Alita Niet meer actief

    Ik denk dat je kruisje echt had moeten blijven staan.....hcg verdwijnt dan niet weer zomaar......
     
  10. Vlinder123

    Vlinder123 Niet meer actief

    Nou, de kruizen worden gewoon lichter, maar wel pas na een tijdje. Niet na een minuutje ofzo, maar na een paar uur.
     
  11. moeder254

    moeder254 Niet meer actief

    Net weer getest, was negatief helaas...had ook niet anders verwacht na bijna 3 jaar:(
     
  12. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Ik heb het ook wel eens gehad. Er kwam meteen een plus in beeld, dus dan maakt je hart al een sprongetje. Om vervolgens net zo snel weer weg te trekken... En ik bleek dus inderdaad niet zwanger te zijn.:x
     
  13. Alita

    Alita Niet meer actief

    @Vlinder weer wat geleerd! Ik wist dat niet maar heb ze zelf ook nog nooit gebruikt.

    @moeder54 jammer.......!
     
  14. Bueno

    Bueno Actief lid

    25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte moeder254!! :(
     

Deel Deze Pagina