Clomid, ervaringen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door silvie1993, 21 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvie1993

    24 okt 2018
    30
    3
    8
    Vrouw
    Weer cyclusdag 38 en nog geen eisprong [​IMG] grrr .. ik hou het voor bekeken met ovulatietesten.

    28 januari eindelijk weer een afspraak met de gynaecoloog en dan waarschijnlijk starten met clomid.

    Wie heeft er ervaring met clomid? helpt het om de eisprong op te wekken? op welke cyclusdag hebben jullie je eisprong met clomid? heb je veel bijwerkingen? ben je al eens zwanger geraakt met clomid, ging het snel? [​IMG]:)

    Heb in oktober een miskraam gehad, de wens word alleen maar groter en mijn cyclussen worden weer steeds langer zoals voor mijn miskraam :( (toen was een cyclus van 90 dagen niet uitzonderlijk)

    Ik hoop dat ik er snel mee mag starten en dat het mijn probleem zal verhelpen want altijd die lange cyclussen met constant donkere ovulatie testen , maar net niet positief .. heb het er wel een beetje mee gehad.. :( :)
     
  2. MMW

    MMW Fanatiek lid

    29 dec 2013
    1.182
    425
    83
    Hier, positieve, ervaring met clomid. Ik heb wel een eisprong, maar deze is niet sterk genoeg om alle andere processen in gang te zetten. Het zorgt niet voor een eisprong op een standaard dag trouwens. Ik heb mijn eisprong met clomid nog steeds relatief laat in mijn cyclus, rond dag 22 met ook een korte luteale fase, maar je kunt ook eerder of later een eisprong hebben, dat is voor iedereen anders. Mijn cyclus werd ook gevolgd in het ziekenhuis, dus dan weet je goed wanneer je eisprong plaatsvindt. Wordt dit bij jou straks ook gedaan? Want zo krijg je een duidelijk beeld van hoe je cyclus verloopt.

    Het is niet voor iedereen prettig om te gebruiken ivm eventuele bijwerkingen, maar bij mij werkt het in ieder geval goed om alles zijn werk te laten doen!
     
  3. silvie1993

    24 okt 2018
    30
    3
    8
    Vrouw
    Ik weet niet of ze me gaan opvolgen in het ziekenhuis, ik denk en hoop het wel :)
    Ik heb ook een korte luteale fase, denk dat ik dat best ook even bespreek met de gynaecoloog :)
     

Deel Deze Pagina