clomid slaat niet goed aan...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rensie, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi allemaal,
    zit nu in de eerste ronde clomid, had op dag 12 een echo om te kijken of er eitjes waren gegroeid... er waren er 3 te zien, maar pas 7,5mm groot.
    de gyn zei toen dat ze over een dag of 5 waarschijnlijk zouden springen.
    ik zit nu al weer in de 40 en nog geen ei gehad.
    wat zouden jullie doen?
    de gyn bellen om te vragen of er iets gedaan kan worden (deze ronde weer afbreken zal dan misschien het enige zijn)
    ik moet namelijk de volgende ronde op dag 21 weer bloedprikken en dan pas eventueel op 100mg clomid.
    ik had wel vandaag een dipje en steken in mijn onderbuik aan een kant...
    ik weet echt niet of ik moet wachten of bellen en daardoor misschien een kans misloop... zijn nu een jaar bezig ben in ronde 6 maar ronde 5 is afgebroken dus die telt niet...
    advies!

    liefs rensie
     
  2. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi rensie,

    wat balen zeg ik zou toch even de gyn bellen om advies als je geen ei hebt gehad dan kan je wel wachten maar wie weet hoe lang dat duurt mss kan hij je menstruatie opwekkers geven dan kan je daarna weer verder!
    als je een dipje heb kan je hier altijd even van je afpraten succes!
     
  3. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    hoi, erg vervelend dat het (nog ) niet aanslaat. Ik had met 50 achteraf ook geen ei, ik heb toen een bloedonderzoek gehad. Ik dacht echt dat ik een ei had gehad, veel cervixslijm en buikpijn. Maar helaas! Daarna doorgegaan met 100 mg en tadaaa: 2 hele mooie eitjes! Terwijl ik deze keer minder buikpijn heb! Ik heb vanavond mijn eisprong, omdat ik gister een Pregnylspuit heb gekregen.

    Ik zal idd de gyn bellen en vragen of je door mag gaan met 100, want anders ben je zo weer een hele tijd verder. Ik hoop voor je dat 100 meer doet! Succes!
     
  4. Anne81

    Anne81 Actief lid

    26 nov 2006
    168
    0
    0
    hoi rensie, ik zou gewoon je gyn bellen en vragen of je voor de tweede ronde mag gaan. Bij mij wordt het niet eens gecheckt of er eitjes aan het groeien zijn. Ze prikken bloed op dag 21 en als er niks is gebeurd krijg ik vanaf dag 28 meteen weer primolut. Volgens mijn gyn moet het eitje springen tussen dag 14 en dag 21.
     
  5. thanks allemaal!
    volgens mij heb ik gister zowaar mijn ei gehad :confused: temp was 0,5 omhoog vanochtend dus wacht toch maar heel eveb af of het zo is!
    liefs rensie
     
  6. Niet meer actief

    ik kreeg ook geen eisprong van de Clomid.
    Mijn eitjes groeiden goed , maar wilden niet springen.
    Ik heb na 3 of 4 rondes aan de gyn gevraagd of hij me geen pregnyl wilde voorschrijven. Na 2 maanden was het al raak. ;)
     
  7. als ik straks verhoogdedosis moet krijgen en dat werkt ook niet, dan ga ik dat ook maar vragen en hopelijk net zo snel een posi test in handen...
     
  8. toch maar gebeld met gyn en ben net door assistente gyn opgebeld, krijg een recept om ongi op te wekken en moet daarna naar 100mg clomid, mooi dat ik dat niet nog een ronde hoef af te wachten!
    ga die nu dan maar ophalen...

    liefs rensie
    _________________
     
  9. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    rensie dat is wel fijn dat je niet een ronde hoeft te wachten nou laat dan die ongi maar komen dan kan je door met 100mg veel succes!
     
  10. thanks meid!
    hoe is het met jou?
     

Deel Deze Pagina