lieve meiden, kan iemand me uitleggen waarvoor clomid is en wanneer je het krijgt? zijn er dames zwanger geworden na het gebruik van clomid? ik kan het namelijk gewoon kopen in het buitenland dus wil graag wten hoe en wat.
het word gebruikt voor meiden met een hele lange cyclus en meiden die geen eisprong aanmaken etc Maar ik zou het zelf nooit zo maar kopen Ik waarschuw je hier echt voor Clomid kan ook zorgen voor overstimulatie dat er dus meerdere eitjes springen en dat is risicovol Nooit gebruiken zonder recept van je gyn
Het klopt wat Danjo zegt, NOOIT gebruiken zonder toestemming van je arts of gynaecoloog. Maar waarvoor zou jij dat willen gebruiken dan. Is er een rede waarvoor dit hormoon nodig zou zijn bij jou anders zou ik eerst ff naar je huisarts gaan om advies.
ja heb het afgelopen mnd voor het eerst gebruikt ben dr enorm ziek van geweest moet ik zeggen Maar ik krijg het van mn gyn en die maakt elke keer echos Voor de rest blijf ik bij mn verhaal niet gebruiken zonder toestemming van je arts wat is de reden dat je het wilt gaan gebruiken