Juulzon spannend meid hoop het voor je. YvY gefeliciteerd schat geniet ervan en hopelijk volgen wij je allemaal. Hier geweest voor een duidelijk gesprek en de gyn heeft zijn excuus aangeboden en gaf toe dat hij fout zat gelukkig. Hij vertelde dat ik morgen de pregnyl moest spuiten en dezelfde avond moest vrijen en dan woensdag voor een samenlevingstest langs mag komen(heb ik nog niet gehad). En na deze test gaat hij me werkelijk vertellen of ik over kan gaan op insimineren. De volgende cyclus gaan ze zoiezo mijn eileiders spoelen met contrast vloeistof en de gyn vertelde dat het pijnlijk kan zijn pffff. Hopen dat het niet hoeft en gewoon zwanger ben deze maand. xxx
@ Einad, wat een mooi eitje! Nu maar hopen dat-ie snel springt ! Veel plezier de komende daagjes ! @ Loe, spannend, aan de clomid! Tja, het is van tevoren niet te zeggen hoor, hoe hoog je progesteron nu zal worden, maar hopelijk hoog genoeg ! @ Yvy, WOW! Wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd! Spannend hoor... Hopelijk is alles in orde de eerste echo... Heeft de Fostimon goed zijn werking gedaan! Geniet ervan meid! @ Ineke, herken je symptomen niet... misschien anderen wel? Succ6 met wachten de komende weekjes... @ Melek, thnx... ik wacht nog steeds... Denk iedere keer als ik naar de wc ga, nu zal ik wel iets zien, maar nog niets... @ Schattigkindje, goed dat je pregnyl mag spuiten en is de samenlevingstest positief en is het raak !Als de samenlevingstest niet positief is, gaan ze dan insemineren? Of hangt het van iets anders af? En je eileiders doorspoelen, heb ik ook gehad: een baarmoederfoto... Heb mijn ervaring daarover in augustus opgeschreven... Maar hopelijk is het idd niet nodig en word je heel snel zwanger....!!! Veel klusplezier alvast morgenavond, maak het maar heel gezellig ! Suc6, duim ook v jou... @Maartje, hopelijk gaat alles goed met je! knuffel voor jou! Trusten voor zo allemaal, ik ga zo slapen... Morgen naar de gyn en hoop dat morgenochtend mijn temp nog hoog is ... Zo ja, ga ik een testje wagen, zo niet... wacht ik weer af Liefz 4 all! Juulz
Hoi Juulzon, Vind het altijd zo tof van je dat je bij iedereen zoveel kan reageren. Ja de de gyn zei dat hij na de samenlevingstest ging beslissen. Vandaag mijn pregnyl spuiten en daarna klussen maar mijn schat komt pas 11.30 thuis van zijn werk is een beetje laat voor mij omdat ik de volgende dag vroeg op moet maar ik ga het gewoon doen en weet waarvoor ik het doe.
Goodmorning...!!! (nou ja, 'good'?!) Temp was vanmorgen gezakt van 36,9 naar 36, 7 . Tja... Had ook een mega onrustige nacht gehad, weer wakker om 02.30 (ben ik de laatste week vaak) en daarna heel weinig, met vlagen, geslapen.... Toch een testje gewaagd: witter dan wit Dus denk dat mijn ongie ieder moment kan komen Zo naar de gyn... Verwacht dat zij wéér zal zeggen dat ik nog een ronde 'geduld' moet hebben met clomid 50mg, omdat-ie wel een eisprong geeft en we dus 'gewoon kansen' hebben.... Jullie horen het vanmiddag wel... (Had zo gehoopt dat mijn temp mooi hoog was ) Fijne dag allemaal!!! xxxx Juulz
@ juulzon, balen meis..... had echt gehoopt dat je een positieve test zou hebben. veel succes bij de gyn!
Hoi hoi, Nog even voor ik zo naar mijn werk ga... Gyn zei idd wat ik dacht: nieuwe ronde clomid 50 mg. Ze vroeg of ik het prettig vond als ze weer ging meten en ik zei dat dat idd wat meer rust geeft. Dus krijg weer metingen komende ronde... Net idd een beetje bruin, dus weet nu zeker dat het weer het einde van de korte droom was . Had echt het idee dat het deze ronde wel eens raak kon zijn . Hé, balen... Hopelijk gauw weer iemand goed nieuws... Verdrietige groet, Juulz
Lieve lieve Juulzon... Weet niet goed wat te zeggen... Had het zooo voor je gehoopt!!!!!!!!! Een hele dikke welgemeende knuffel voor lieve Juulzon! (ps thnx voor je gedichtjes.. er zitten zeker hele mooien tussen!!)
Thnx Maartje! Bel net met de fert.verpleegkundige voor de eerste meting op dag 10... Het gesprek: Zij: nou, ronde 8 alweer dat schiet op hé... Ik: Nou, niet echt (tranen branden)... We hadden wel hoop dit keer... Zij: Nee, ik bedoel, je mag maar 12 rondes clomid hé... Ik: Nou, dan moet het binnen 4 maandjes toch een keer raak zijn... Zij: ja, want anders weet ik het ook niet.. Ik: Nou, laten we dan maar hopen dat het een keer raak is komende tijd (nog meer tranen maar probeer positief te reageren) Zij: Maarja, je hebt ook een drukke baan hé en je reist veel, dat werkt ook niet bevorderlijk (?!) Ik: Nou, afgelopen maand ben ik alleen op vakantie geweest hoor en dat schijnt volgens anderen anders weer heel bevordelijk te werken... Zij: we zullen zien.. (rest vh gesprek wordt de afspraak voor dag 10 gemaakt, gelukkig bij de gyn zelf dit keer...) Maar heb best ***gevoel na zo'n gesprek. Ik bedoel, ja ik heb een baan waarin ik reis. Maar niet altijd en de 'klusweek' zijn we ALTIJD saampjes... Bovendien: alle 'ingredienten' zijn nu 'goed' aanwezig (dankzij de clomid), dus dan heeft mijn werk er toch niet mee te maken????!!!! En stewardessen - die veeeeel vaker reizen - worden toch ook zwanger?! *zucht* Nou ja, 8 is het geluksgetal van vriendlief, dus hopelijk deze ronde meer geluk (positive thinking Juul!) Jullie nog nieuws??? xxxx Juulz
J*z*s!! Had die verpleegkundige last van haar PMS ofzo?? Waarom zo stom doen tegen jou?? Vind het echt nergens op slaan om te gaan lopen bléren over je reizen. Zolang jij en je vriend samen zijn tijdens de klusweken, moet ze gewoon verder haar muil houden en het denkwerk aan jou en de arts overlaten.. We duimen gewoon dat je vriend zijn geluksgetal geluk zal gaan brengen! Mijn enige nieuws is dat het nu 12.45 is dus dat het nog 26.5 uur tot aan mijn afspraak van morgen is... Ik kan de klok wel vooruit kijken zeg maar van de zenuwen!!
OMG Juul! Wat een b*tch zeg! Ik zou echt niet meer vriendelijk kunnen zijn tegen die dame in kwestie! Misschien kan je het op een subtiele wijze even aan de gyn melden (zo al lachend) want ik vind dat hij dit best weet... We duimen natuurlijk allemaal mee voor jou
@loe, hoe hoog je prog.waardes nu zullen zijn weet je pas als je hebt bloed geprikt! Kan 30 zijn, kan 75 zijn! Afwachten dus @yvy, WAUWIE!! Gefeliciteerd met je zwangerschap! @schattingkindje, goed dat de gyn zn excuus heeft aangeboden! Hoe gaan ze je eileiders spoelen? Moet je dan onder narcose of met plaatselijke verdoving? Hopelijk is het niet nodig, en zowel, dan hopen dat het gelijk effect heeft!! @juulz, jeetje, echt *#&... dat je weer ongie bent... Had zoo erg voor je gehoopt... Dat reizen maakt niet uit volgens mij, ik heb ook een reizend beroep, met hele wisselende tijden.. Soms varen we tot 2.00 snachts, soms beginnen we om 5.00... Vind het eerlijk gezegt een beetje een slap l*lverhaaltje van die verpleegkundige als ik eerlijk ben... Is er geen mogelijkheid voor je dat je toch iets anders krijgt? (of een optie bij een andere gyn?) Of toch 100mg ofzo?? De laatste keer dat ik 50mg had, had ik een prog.waarde van 76, toen kreeg ik, ondanks de hoge waarde, toch 100mg. Toen een prog.waarde van 75, maar was toen wel raak! Misschien groeien/springen ze toch anders met een hogere dosering..? Liefs Kimonootje
Juulzon, Balen van je ongi. Hoop dat het volgende ronde raak mag wezen DUim voor je. maar ik wil nog ff inhaken op een telefoongesprek (wat ik ff snel zeg) . Volgens mij ( is hier in ieder geval zo) Mag je maar een half jaar onaf gebroken Clomid gebruiken, als je bijv een MK krijg begint de telling weer opnieuw. Ik snap dus dan niet waarom die sec zegt 12 maanden. Maar goed mischie nwerkt het daar anders. Maar volgens mij is dat landelijk vast gsteld. Heel veel succes aankomende ronde .
Hey! Ik ben Nov. '08 met de pil gestopt, toen 2 weken erna bloedverlies gehad, toen pas weer begin aug!! met behulp van Primolut, daarna met clomid 2x ongesteld geweest en nu zwanger. Hoe me lichaam het doet ik weet het niet! Het was eigenlijk eerst de bedoeling met de medicijnen mijn cyclus regelmatig te krijgen en zo "natuurlijk" verder te gaan met het krijgen van een beebje. Groetjes!
Hallo allemaal! Bedankt voor alle felicitaties! @Ineke: kan inderdaad met de hormonen te maken hebben. @Schattigkindje: succes met de Pregnyl-spuit en met klussen, hopelijk hoef je niet voor een HSG omdat je lekker zwanger bent. @Juulzon: balen meid, alsof je al niet genoeg baalt omdat je weer aan een nieuwe ronde moet beginnen, krijg je er ook nog zo'n "gezellig" gesprek aan de telefoon bij. Dikke knuffel! @Maartje: succes met de intake morgen! @Kimonootje: hoe is het met jou?
@ Yvy, meid van harte gefeliciteerd! @ Juulz, meid wat ontzettend balen zeg had nog wel zo'n goed gevoel. Altijd weer een harde klap. Ook heel fijn dat telefoongesprek, af en toe zou je ze toch,grrr. Meid dikke knuffel voor jou!
lieve juulzon ik had ook zo een hoop voor je, we blijven positief meid en de volgende keer beter schat!!! Ik heb net de pregnyl geprikt en ga straks klussen voor de samenlevingstest van morgen....vind het best spannend...hopelijk ga ik niet voor de HSG pfff
Lieve meiden, Ben ff afwezig geweest in het topic... Mijn excuses.. Was teveel gefocust op mijn temperatuur. Echter zwangerschapstesten zijn nog steeds negatief heb ook het idee dat ik ongesteld wordt . Mijn temperatuur is langzaam aan het dalen . Ach ben allang blij dat ik een eisprong heb gehad! Eindelijk NA MAANDEN!!! Verder weet ik niet of ik hier mag blijven, maar moet waarschijnlijk hierna gaan spuiten . Liefs