Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, spannend meis...wat is het eigenlijk voor baan?

@all, hier vandaag een lekkere winkel dag gehad, even boodschapjes gedaan, en lekker wat opgeruimd, had ik zin in......

2. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Het is een sales baan voor media advertenties. Dus opzich wel uitdaging. :)

3. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Weetjewel@ lijkt mij inderdaad een hele leuk baan. Succes!

Ik ben deze cyclus maar 2 dgn gaan menstrueren, dit is toch heel vreemd. Ik menstreer al jaren 5 dgn en niet meer en niet minder. Huh? zou dit toch iets betekenen?

4. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    Net terug van de gyn. IK heb een ei!
    joepie!

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, leuke uitdaging!

@kika, spannend, en nu goed klussen

@mamavyas, ik vloei ook iets minder lang dan zonder de Clomid, bij mij is het 1-2 dagen hevig rood, en 2-3 dagen bruinverlies....weet niet zeker of het van de Clomid is....

heb je het gevoel van zwanger te zijn? anders misschien toch even testen?
    ik wist meteen dat het niet meer goed was, de klachten waren binnen 1 dag ook helemaal weg.

6. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Mijn vorige menstruatie was ook van de Clomid, ik had de eerste dag een beetje bruin, en vanaf de 2e dag liep ik echt leeg met donkerrood bloed. Vroeger was ik altijd ruim een week ongesteld, maar daar heb ik nu geen last meer van, ook was ik echt 2 dagen ziek, maar nu ook geen last meer van. Daar ben ik wel blij om!

7. kat00tje

kat00tje Lid

17 dec 2008
    14
    0
    0
    Vraagje:
    Normaal moet ik op dag 3 tem dag 7, vier pilletjes clomid nemen (200mg). Als ik bereken zouden mijn vriend en ik moeten klussen op het moment dat hij dan net voor zijn werk naar het buitenland moet voor 3 daagjes. Aangezien ik alle kansen wil grijpen, wou ik es horen of ik de periode kan verlengen door bijv. met clomid op dag 5 te starten?

Mijn vraag is dus dubbel:
    1/ mag ik op dag 5 starten met clomid ipv dag 3?
    2/ heeft dit invloed op de eisprong (wordt deze dan ook met 2 daagjes uitgesteld)?

Alvast bedankt!

Groetjes,

8. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Ik zou niet zelf lopen klooien Katootje, dan ff de gyn bellen. Maar 200 mg! Wat veel zeg! Ik mag echt niet meer van de gyn slikken dan 150 dan houdt het echt op.

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @katootje,
    idd vrij veel zeg....150 is de max dosering!

zou idd gewoon met gyn contact opnemen, en niet zelf iets gaan proberen....

@all, hier door mijn rug gegaan, typ nu snel dit bericht, en dan weer wat lopen, kan echt niks....

10. kat00tje

kat00tje Lid

17 dec 2008
    14
    0
    0
    4 pilletjes (200mg) is inderdaad vrij veel en zelfs met zo'n hoge dosis reageren mijn eitjes niet elke maand zoals het hoort: vaak is er helemaal geen reactie en als er wel reactie is, zitten er meteen 2 klaar. Heb ook al eens een maand 2 keer zo'n kuur van clomid moeten nemen omdat ik op de eerste kuur van die maand totaal niet reageerde. Dus in totaal heb ik die maand gedurende 10 dagen 4 pilletjes clomid per dag geslikt.
    De twee laatste kuren zaten er 2 follikels klaar, maar helaas ben nog steeds niet zwanger.
    Ik zet ook maandelijks een spuit pregnyl en nadien moet ik aan de Utrogestan... Zoveel pillen, kan toch niet erg gezond zijn maar ja 't is voor het goede doel hé!

Zal idd mijn gynae eens opbellen voor ik zelf begin te knoeien!

Bedankt voor jullie antwoordjes!
    x

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    so dat klinkt heftig al die pilletjes. is het dan niet tijd om iets anders te proberen? als clomid toch niet het gewenste resultaat geeft? zoiets zei mijn gyn iig wel

12. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Ik heb ook altijd begrepen van min Gyn dat 150 de max is, anders hadden ze er wel 100mg pillen van gemaakt zei hij toen ;)

Hier alles rustig, ben alleen verschrikkelijk moe. Maar ja, niks aan te doen.

13. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Mag ik wat vragen weetjewel? Ik zag dat jij de vorige keer een hele korte lf had. krijg je nu meer clomid als de vorige keer? proberen ze uberhaupt je lf langer te krijgen?

14. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Ik heb nog steeds 100 mg nu, maar ik moet 30 jan weer terug naar de gyn, dus het is even wachten wat mijn LF dit keer wordt. En of ik uberhaupt wel een ei krijg.

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hm het blijft dus spannend voor jou!

16. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    We wachten het af... Meer kunnen we toch niet doen ;)
    Deze ronde ben ik er een stuk minder mee bezig, misschien ook wel omdat ik de 30e naar de gyn mag.

Dochterlief is naar de psz, dus ik ga lekker een appeltaart bakken :D

17. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Goedemorgen!
    Hoe is het hier?

18. Goedemorgen,

Hier niet echt veel bijzonders, nog even en dan zou ik ongi moeten worden.
    Ik ga hier wel vanuit omdat ik deze ronde minimaal geklust hebt, het werk werkte niet echt mee ;)
    We hebben elkaar weinig gezien deze maand en liepen ook een beetje tegen het probleem aan dat als we in bed lagen (erg moe) we elkaar aankeken van ja nu moet het en dan was alle zin gelijk weg...

Veel succes allemaal!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hoe gaat het hier?

hier flinke rugklachten, kan amper iets....ja, nu even omdat ik flinke pijnstilling heb gekregen.....

enne zoonlief ligt in bed met 40 koorts, mijn man is al extra thuis gebleven vandaag.....

spreek jullie komende week weer, als ik wat beter ben.....

groetjes

20. hoi luukske,

heel veel beterschap!
    hoop dat jij en je zoontje snel zijn opgeknapt!

Deel Deze Pagina