Vandaag weer laatste dag clomid,volgende week flink klussen.Hopelijk zijn we niet ziek oid. Bijna weekend,moet helaas werken,maar wens iedereen een fijn weekend.
Ik zit hier inmiddels op dag 14 alweer.....Heb van de week hoge koorts gehad....39.9 graden maar voel me verder wel weer goed. Volgende week zaterdag bloed prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad. Ik denk van niet...ik voel niks en ik zie geen bijzonderheden in mijn temp......afwachten maar. Als de clomid deze ronde niks doet dan mag ik de volgende ronde 100mg hebben. Hoe staat het er bij jullie voor ?
hey meiden, mijn zoontje heeft gelukkig geen koorts meer, alleen wat verkouden.... ik daarentegen be nog steeds aan het kwakkelen.....slikt vrij zware pijnstilling, en kan niet in ons eigen bed slapen(waterbed). Hoop dat tegen de tijd van het klussen het weer wat beter gaat....
@luukske,iedereen is ziek als je het zo hoort,maar je hoort ook dat het een week toch wel ver over is,dan heb je,als het een beetje mee zit,geluk met je ei. Beterschap
Luukske beterschap! Hier komt denk ik mijn ei eraan, beetje zeurderig gevoel in mijn buik. En mijn temp is een beetje gezakt ook. Nou ja, we zullen het morgen wel zien
Goedemorgen, Voor alle zieken: Beterschap! Hier weinig te melden behalve dat ik 8e dag ook Clomid heb gebruikt. Afspraak met mijn gyn was om van 3e cd t/m 7e cd clomid (150mg)in te nemen. Ik heb per ongeluk 8e dag ook clomid ingenomen. Ik weet niet of dit gevaarlijk of risicos met zich mee brengt. Wie weet meer?
@meiden die voor het klussen zitten...spannend en heel veel succes! @mamavYas, zou niet weten of het veel kwaad kan, wrs heb je wel een betere eigroei ivm die hogere dosering....of een eitje meer.... @all, vannacht gewoon naast mijn hubbie geslapen, in het waterbed, maar kwam er vanochtend amper uit, en heb nu weer veel pijn in mijn rug....
hallo, heb een stom vraagje. IK ben woensdag naar de gyn geweest en ik had een eitje links,maar heb sinds paar dagen steken rechts,zou het kunnen dat er daar nu ook een eitje rijpt? geen idee of het kan... groetjes
@mamavyas, idd een 2ling vind ik ook niet erg, mijn hubbie wel. Ons zoontje is namelijk van een 2ling maar heb een mk gehad met 8 weken....dus dat zit hem nog in zijn geheugen geprent.... @kika, kan idd goed zijn dat aan de andere kant ook een eitje groeit......vaak heb je bij een latere FM meting wel meerdere eitjes, en groeien er toch maar 1-2 door.... @all, vandaag een redelijk duidelijke ovu test, niet positief, maar zo'n streepje dat ik meestal 1-2 dagen voor een positieve test heb. zit nu op dag 11, en denk dus zelf dat mijn ei deze week al komt! zou mooi zijn, maar hoop dat ik dan wel kan klussen met mijn rugklachten......
Hoi meiden, ik ben vandaag aangenomen meteen na mijn dag meedraaien Hier voor de rest weinig te melden, ben wel moe na zo'n dag maar dat is niet zo gek, vanavond optijd naar bed.
@ weetjewel, gefeliciteerd met je baan! @luukske, duim voor je dat je ook kan klussen deze week zonder teveel klachten !
@ weetjewel....GEFELICITEERD @ luukske....hopen dat het klussen een beetje wil.....succes @ all.....komende zaterdag bloed prikken om te kijken of ik een eisprong gehad heb....ben goed aan de klus geslagen maar ik heb het vermoeden dat ik weer geen eisprong gehad heb.....we zullen moeten afwachten tot volgende week dinsdag dan krijg ik de uitslag.....hopen dat er een keer positief nieuws deze kant op komt.
Weetjewel@ meid van harte! Luuske@ meid succes met klussen! Lima@ Ik duim voor je dat je een eisprong hebt gehad. All@ Ik wil het liefst elke dag klussen, zodat het deze mnd raak is(wie niet ). Ik heb in principe elke keer na een clomid kuur een eisprong. Me progestron is hoog(hoeveel weet ik niet precies). Vorige ronde hebben we niet echt geklust, we waren beiden erg moe.
@weetjewel, gefeliciteerd meid... @all, ben zelf wel benieuwd, maar denk dat het eitje eind van de week komt.
Thnx meiden! Ik denk dat ik gister een ei heb gehad, we hebben wel goed geklust iig. Dus even de temp van morgen weer afwachten. Liefs!
Even een vraag: Deze week gaat me man zijn zaad inleveren voor een zaadonderzoek. Dit betekent dat we geen gemeenschap mogen hebben, 3 dgn voor het inleveren(onthouding). Volgens mij zit ik nog niet in mijn vruchtbaredagen en kans op een zwangerschap in deze 3 dgn erg klein is(denk ik) is het niet een probleem dat we in deze 3 dgn geen gemeenschap hebben of juist wel? Groet
@weetjewel, spannend meid, hoop zo voor je dat het raak is @mamavyas, volgens mij moet je echt rond je ei klussen, daarvoor is de kans heel klein, dus voor een goeie uitslag van de zaadtest idd even je man laten rusten....hoe moeilijk dat vaak ook is