NOD-lijst 18 januari (1) Ster2016 - 35 jaar - Tweede kindje - Ronde 7 4 februari (1) Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 7 februari (0) Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14 Jairy0811 - 27 jaar - 3e kindje - 10 februari (1) Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 30 18 februari Krullenbol - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 Afspraken: 2 februari, bloeduitslagen noganoniem ------------------------------------------------------------------------- Bevallingslijst 10 juli 2017 (1) Mixed - 30 jaar - 2e kindje 💙 11 juli 2017 (1) Leii - 26 jaar - 1e kindje 💗💙💗💙💗💙 12 juli 2017 (1) Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje 💟 Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje 💗 Romymama - 29 jaar - 2e kindje 💗 22 augustus 2017 (1) Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje 💟 3 september Toto - 36 jaar - Derde kindje💙💗💙💗💙💗 6 september 2017 (1) Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje 💟 2 oktober 2017 BJlover - 37 jaar - 3e kindje Afspraken: 1 februari, Happyjoy intake verloskundige 9 februari, Toto termijnecho 13 februari, Barbsan geslachtsbepaling 22 februari, Mixed 20 weken echo 22 februari, Toto Nekplooimeting 25 februari, Leii 20 weken echo 1 maart, BJlover 1e echo 3 maart, Happyjoy geslachtsbepaling 14 maart, Toto gynaecoloog Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto*, Mamamd* november Jairy0811*, Lola1986* december
Mooie buiken meiden. Zal ook mijn buik van afgelopen weekend met 9 weken uploaden. Nog anoniem, je maakt het weer spannend deze maand 😆 Straks uitgebreide reactie. Heb het niet zo druk op mijn werk en zit vandaag alleen dus kan zp wel even openen 😜
wauw toto! Wat hebben jullie allemaal mooie buiken zeg! ik ben hier al helemaal trots op m'n inimini kleine bollingkje
Noganoniem ik ben ook super nieuwschierig! Slaaptips.. ik slaap ook beroerd! Heb veel (hele nare) dromen en vaak vroeg wakker. Heb verder ook geen tips ☹️ Wauw toto wat een mooie buik!!
Behoorlijke buiken zie ik voorbij komen! 😍 Het is niet heel belangrijk maar de 20 weken echo is 15-2 niet de 25e😁
Haha hoezo ongeduldig Maar goed heb dus getest en ik weet het niet hoor, weer zo supervaag dus denk dat het weer niks is. Lijntje van gisteren is al niet meer te zien. Lijntje vandaag lijkt iets duidelijker dan gisteren maja nog veel te onduidelijk dus ik krijg hier geen jippie gevoel van Bekijk bijlage 524973 Wat een mooie buiken zie ik al voorbij komen Hey wow Slaaptips heb ik niet, helaas. Slaap zelf vaak ook slecht. Ik neem weleens melatonine en maja dat mag niet als je zwanger bent. Dus kan jullie helaas niet helpen
Zo, even weer sinds lange tijd de tijd om uitgebreid te reageren. Voel me sinds deze week ook weer stukken beter. Heb de afgelopen 2 dagen ook zonder medicatie gedaan. Ik blijf nog wel heel erg moe, maar ook dat gaat vanzelf over Op verzoek van VL hebben we gekozen voor de combinatietest. Hebben het de vorige keren niet gedaan, omdat een gehandicapt kindje hoe dan ook welkom zou zijn, maar met al 2 kinderen die rondlopen is het wel fijn om te weten en evt. op voor te kunnen bereiden. Voor mij is afbreken sowieso geen optie tenzij het een afwijking zou zijn die niet met het leven verenigbaar is. We gaan gewoon uit van een goede uitslag. Dank voor de complimenten over mijn buik. Maar goed is ook al de 6e zs en 3e kindje. Hij zal niet op dit tempo door blijven groeien. Trouwens als ik hem heel erg inhoud zie je het niet echt tenzij je het weet, maar dat hou ik ook niet lang vol. Vanavond ga ik mijn collega's inlichten. Hebben een gezellige avond gepland, dus ook lekker een informele setting om het te vertellen. Hoef ik die buik iig niet meer in te houden Maar nu jullie: @Elisabeth: Fijn dat je weer thuis bent. Ik duim met je mee dat je niet nog een opname in het verschiet hebt. Ik weet maar al te goed hoe vermoeiend een opname is. Heb rond de geboorte van mijn oudste 3 weken in het ziekenhuis gelegen. Altijd op een kamer alleen en ook een tijdje op de IC. Nou niets aan als je ook geen kamergenootje hebt om tegenaan te praten. Rust maar lekker uit zodat je opknapt en hopelijk krijgen jullie die suikerwaardes ook snel onder controle. @Nog anoniem: Ik zie de streepjes niet al klinken je symptomen wel hoopvol. Hopelijk over een paar dagen een duidelijk streepje. Ben ook benieuwd naar je bloeduitslagen vrijdag. @Slaaptips: Heb ik niet. Kan me ook niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst een nacht heb doorgeslapen @Angelsound: Ik heb er één liggen die ik tijdens de eerste zs heb gekocht bij de mediamarkt. Qua model hetzelfde als de angelsound. Heb er bij mijn jongste tussen de 9 en 10 weken het hartje kunnen vinden, maar had toen een placenta aan de achterwand. Heb het van het weekend weer geprobeerd, maar heb nog niets kunnen vinden. Morgen een nieuwe poging. Zal dan ook een nieuwe batterij proberen, want die is ook niet goed meer volgens mij. @Romymama: Mooie buik hoor! @Barbsan: Jij ook al zo'n mooie buik! Kun je hem nog verbergen voor mensen die het niet weten? @Mixed: Wat een mooi puntig buikje @Happy: Fijn weer een goede echo. Hier ook al last van mijn banden. Niet als ik stilzit, maar bij sommige plotselinge bewegingen voel ik het behoorlijk aan de linkerkant. Een hele geruststelling lijkt me. @Krullenbol: 's Avonds testen is geen probleem. Wel het beste is het om niet later dan 21.00 uur te testen. Schijnt dat ze dan net als bij ochtendurine een niet correcte uitslag laten zien. Voor mij was het trouwens wel heel belangrijk om hele geconcentreerde urine te hebben. Hopelijk vind je snel je ei. @Ster: Mooi hoor een 3+ test. Hopelijk zie je de 9e een mooi hartje kloppen. Kan me voorstellen dat je het een te lange wacht vond voor de 1e echo. Zeker met zo'n voorgeschiedenis. @Leii: Nog maar een goede 2 weken en dan alweer de 20 weken echo. Gaat snel! @Jairy: Halverwege je lf al. Wanneer ga je testen? @BJ: Voel je je nog steeds zo beroerd? @Chats: Fijn dat jullie in maart al terecht kunnen voor de IUI, maar hopelijk is het niet nodig. Ik duim voor je meid. Mocht ik nog iemand vergeten zijn, mijn excuses!
Noganoniem: op je test van vandaag lijk ik wel 'ieys' te zien.. maar indd erg vaag.. jammer nou weer zeg hopelijk over n paar dagen duidelijkheid! Mixed: iedereen weet t al, dus hoef niks meer in te houden en verborgen te houden hihi. En hij isniet elke dag zooo huge haha, maar wel altijd goed zichtbaar. Dus ben blij dat ik lekker kan showen nu Het hoeft niet meer op t lijstje hoor. Maar ik heb vrijdag de Termijnecho
Noganoniem, wat jammer dat de test van vandaag nog niet veel meer duidelijkheid geeft. Mijn duimen blijven voor je draaien, hopelijk gaat het toch snel oplopen tot een mooie duidelijke streep! Toto, ja klopt haha, vandaag 7dpo nog 6 te gaan tot NOD Misschien dat ik vrijdag een testje waag, of anders zaterdag. Ik kijk even een beetje naar wat mijn temp doet, want die hangt alweer 3 dagen op dezelfde temperatuur en dat lijkt me niet bepaald hoopgevend ( of ik ben gewoon wat minder hoopvol ingesteld, dat kan ook haha.)
Noganoniem ik zie helaas ook niet veel verschil maar je bent nog erg vroeg he.. wanneer ga je nu weer testen? Ahh wat hoop ik dit voor jou!! Jairy ook alweer bijna jouw NOD! Voor jou draaien mijn duimen ook! Spannend zeg! Barbsan vrijdag wel fotootje showen he! Toto veel plezier met vertellen vanavond!
Bekijk bijlage 525012 Deze foto heb ik later gemaakt.met ander licht. Kom later wat uitgebreider terug
Dan vind ik t toch echt wel je duidelijkste streepje tot nu toe nog anoniem! Mijn duimen draaien heeel hard voor je ! Ik hoefde er niet eens voor te turen. Spannend jairy, bijna nod!!
Ik vind deze ook duidelijker dan alle vorige.... goede hoop! En ik ga het nu waarschijnlijk voor de 10e keer zeggen, pak eens de kruidvat testen! 😅
Oh echt? Zien jullie het ook? Wow wat fijn Ik heb nog 1 kv test liggen. Verleiding is groot om die morgen te doen maar wil eigenlijk het liefst tot vrijdag wachten. Wil nu toch eerst wachten op de bloeduitslagen. Ik heb er in ieder geval nog geen vertrouwen in.