Heb je wel eens gevoelens voor een ander gehad, toen je in een relatie zat? En heb je daar wat mee gedaan? Met gevoelens bedoel ik verliefdheid of seksuele gevoelens. Met 'iets mee gedaan' bedoel ik alles wat je partner of jijzelf als vreemdgaan beschouwen. Dat kan bijvoorbeeld zoenen zijn, of seksueel getinte smsjes, of echt seks en alles wat daar tussen ligt. De poll is anoniem! Willen jullie alsjeblieft eerlijk antwoord geven? Vooral als je 'Nee' wil antwoorden. Weet je zeker dat je echt nooit gevoelens hebt gehad, en die meteen hebt weggewuifd? Want dat is ZO menselijk!
Wel gevoelens gehad. Ik ben dol op flirten en word vrij makkelijk verliefd. Merk het met name als mijn relatie even in een sleur zit, ik makkelijk 'kriebels' krijg. Ik doe er alleen niks mee. Weet zeker dat ik dit bij een andere relatie ook zou hebben en ik ben gelukkig met mijn man. Zou echt geen ander willen.
@LadyXochi: Wat bedoel je met seksuele gevoelens? Dit is nog steeds vrij breed. Valt hier ook onder dat je iemand een lekker ding/ sexy vindt? Als dat ook het geval is dan geloof ik niet dat iemand die langer dan een jaar een relatie heeft 'nee' kan antwoorden. Alleen al op tv wordt je met genoeg lekkere mannen geconfronteerd (mmmm, ik noem bijvoorbeeld een Patrick Dempsey ).
Same here. Zou er ook nooit wat mee doen ook, omdat ik weet dat mijn man uiteindelijk mijn alles is voor me. Verliefd zijn is leuk, maar echte liefde word het toch niet.
Wauw, helemaal hetzelfde als bij mij! Ik weet op zo'n moment ook dat het eigenlijk niks is maar dat ik even wat spanning nodig heb. Zou mijn vriend nooit kunnen bedriegen en missen.
hier nooit geen gevoelens voor een ander gehad tijdens mijn relatie en gelukkig maar want persoonlijk zou ik dat echt verwarrend vinden
Jep, wel gevoelens voor een ander gehad, maar niets mee gedaan. Ik ben heel monogaam en vind vreemdgaan (in mijn ogen begint dat al met zoenen) echt not done. Ben gek op mijn man en zou hem nooit kunnen bedriegen.
gestemd. Ik heb wel gevoelens gehad voor een ander,En nee ik zou der ook nooit iets mee willen doen, omdat ik dol gelukkig ben met mijn man. VAak als ik emotioneel zwak ben, dan ben ik er zwakker voor, maar toch sterk genoeg om het van mij af te zetten
Yep gevoelens gehad en ook iets mee gedaan en ben er blij mee. Mijn relatie was bar en bar slecht (zal details besparen, maar was echt erg). Relatie stond ook al op knappen, was een kwestie van tijd. En toen kwam ik toevallig een heel lekker ding tegen waar het echt direct mee klikte op alle gebieden. Ik ben hier op in gegaan en ben heel blij want inmiddels 5 heel gelukkige jaren verder is hij de inmiddels de vader van mijn zoontje en staan we er sterker voor dan ooit....... Dus, ja ik ben vreemd gegaan toen, maar sinds ik met huidige man ben ook echt nooit meer. Ook nooit meer behoefte aan gehad trouwens. Moet er wel nog bij vermelden dat ik mijn (nu dus) ex dit binnen twee dagen heb opgebiecht en relatie ook inderdaad verbroken heb. Ik heb niemand aan het lijntje gehouden.
Gestemd... In mn huidige relatie heb k enkel nog es dat k n man zie in t echie of op tv... Dat k denk... Hmmmmmmmmmm, met n beschuitje graag... Maar niets meer of minder... Lang geleden (toen k nog jong en redelijk onbezonnen was ) wel eens gevoelens gekregen voor n ander, maar dit netjes verteld en mn toenmalige relatie verbroken... Net als sommige dames boven mij vind k flirten wel geweldig, maar daar houdt t ook gewoon al op... Ik zou t nooit over mn hart kunnen verkrijgen om mn vriend te bedriegen...
Gestemd! Nee niet echt, ik kan wel iemand ontzettend aardig vinden maar gelukkig nooit echt verliefd...
In een vorige relatie heb ik gevoelens gekregen voor iemand anders... Ik heb op dat moment zelf niks met die gevoelens gedaan, de man in kwestie voor wie ik de gevoelens heb heeft mij de ogen geopend dat ik meer waard was. Ik ben toen dingen op een rijtje gaan zetten, en tot de conclusie gekomen dat t echt niet meet verder kon. De gevoelens voor de andere man bleven, werden zelfs sterker maar ik heb geprobeert eerst de vorige relatie af te sluiten. Mijn ex heeft me toen alleen maar meer in laten zien dat ik de juiste keuze had gemaakt. Na een paar weken heb ik mijn gevoelens de.overhand laten nemen en kijken wat er van zou komen. Nu een paar jaar verder ben ik met die geweldige lekkerding die me toen "gered" heeft,getrouwd, hebben een prachtige dochter samen en ons tweede kindje is onderweg! In deze relatie heb ik geen gevoelens voor een ander gehad. Tuurlijk draai ik als ik met vriendinnen weg ben ook mijn hoofd wel eens om als er een lekkerding voorbij komt lopen, en als.ie terug kijkt ben ik zeker ook wel gevleid. Het doet me voor de rest alleen niks, mijn hart slaat namelijk veel meer over als ik de voordeur hoor en mijn man na een lange werkdag weer thuis komt en me omhelst en een kus geeft en zegt dat ie me gemist heeft...
Nee, in de afgelopen 10 jaar nooit gevoelens gehad voor een ander. Ik ben er ook van overtuigd dat als er ruimte is voor gevoelens voor een ander, het in je huidige relatie niet goed zit.
ik had 3 jaar een relatie, toen werden we heel erg goed bevriend met een ander koppel. die man van dat ander koppel en ik kregen toen gevoelens voor elkaar ik was vanaf het begin eerlijk tegen mn toenmalige relatie, die persoon(mn ex) wist dat ik gevoelens had voor die andere man voordat ik het zelfs doorhad uiteindelijk heb ik mn relatie verbroken, nou tja,...het ging best wel snel! 2 maandjes tijd ofzo? die man van dat ander koppel had ook de relatie verbroken met zijn vriendin, ze woonden zelfs al jaren samen! we hebben dus beiden de relatie verbroken voor elkaar en nooit spijt gehad, wel moeilijke momenten geweest maar we zijn voor elkaar gemaakt en we krijgen nu ons eerste kindje samen, we kunnen niet gelukkiger zijn, we hadden wel nooit gelogen tegen onze exen, we zaten beiden in een relatie die niet echt goed meer ging maar zonder ruzies hadden we de relaties verbroken met onze exen dit is echt het lot geweest want zonder mijn en zijn ex hadden wij elkaar misschien nooit leren kennen en kregen we nu ook geen kindje samen
Ik zeg wel eens "ik ben getrouwd, maar niet van hout", dwz dat ik ook mijn ogen weleens de kost geef, maar dan komt wel de volgende uitspraak meteen om de hoek; "kijken met je oogjes, niet met de handjes!" haha! Heb gelukkig nog niet meegemaakt dat ik verliefd werdt op een ander, maar mezelf van vroeger kennende, wordt ik wel snel verliefd. Gelukkig ben ik nu volwassen genoeg om zulke gevoelens te relativeren. Ik ben getrouwd, dus verliefd worden of vreemdgaan is voor mij echt not done!
Heb vroeger bij een ex wel gevoelens voor een ander gehad. Hier over nagedacht, relatie verbroken en een paar weken later wat met de ander begonnen. In de relatie met mijn man is het 1x voor gekomen, maar daar heb ik niks mee gedaan.