Wie heeft er allemaal de combi test laten doen? Ik weet nog niet zo goed wat ik er mee moet , omdat ik bang ben dat je je alleen druk gaat maken om niks. Want het geeft toch geen garantie! Aan de andere kant , wat kan het voor kwaad? Graag reacties~!
Ik heb em wel laten doen. Natuurlijk heb je geen garanties,maar mocht er iets uit komen dan kan je alsnog vervolg onderzoeken laten doen. Mijn uitslag was goed en ik maak me ook niet echt zorgen meer. Groet,Monique
Ik heb het niet laten doen. Zowieso is het maar een kansberekening en aangezien mijn man en ik nog jong zijn, al 2 gezonde kinderen hebben en ook niks geks in de familie voorkomt zou onze berekening zowieso laag uitvallen is het dan nog wel een eerlijke berekening? Buiten dat, die paar weken onzekerheid en dan horen dat er iets niet goed is en later toch wel....(heeft mijn nichtje gehad) lijkt me zo zenuwslopend. Ik bedacht me ook wat ik daarna met de informatie zou doen, zouik het kindje in mijn buik met down weg laten halen? Antwoord voor ons beiden was meteen nee dus waarom dan die testen. Ne lekker genieten van mijn zwangerschap.
wij hebben hem wel laten doen,hebben al 1 zoontje vn 4 jaar en ineens 3 miskramen achter elkaar in 8 maanden.terwijl ze niets konden vinden hoe het kwam. het was voor ons een extra gerusttstelling.alles was goed
Ik heb de combitest ook gedaan. Voor mijn eigen gemoedsrust (in de familie open ruggetjes), maar de uitslag was prima, dus voor mij geen reden tot verder onderzoek meer.