Misschien een beetje rare vraag maar ben toch benieuwd of er anderen zijn met een gouden tip. Bij de geboorte van onze dochter kreeg ze gelijk een ziekenhuismutsje op. Omdat we zelf ook leuke mutsjes hadden gekocht hebben we uiteraard die daarna bij haar gepast maar eigenlijk zat het ziekenhuis mutsje het mooist. Hij sloot goed aan en ik vond dat de andere mutsjes eigenlijk allemaal heel groot of dik waren en vond de naden storen (bv mutsje van hema). Dus ze heeft veel het ziekenhuismutsje toch opgehad. Nu was het toen winter en verwacht ik mijn volgende kindje in de zomer dus een mutsje zal minder lang gedragen worden waarschijnlijk. Maar nu ben ik toch op zoek naar een mutsje dat net zo mooi zit als zo'n ziekenhuis mutsje maar dan dus mooier is Heeft iemand een tip (eventeel met foto?) voor een mooi dun, goed passend mutsje?
Ik had een mutsje van simply colors met zn naam erop, bijpassend bij zn pakje... past nogsteeds en zat meteen al mooi
Zelfde als zeeuwsmeisje hebben we nu gedaan. Bij de eerste een mutsje van prenatal bijpassend bij het pakje en die zat ook goed. Ze heeft heel weinig een mutsje gedragen was namelijk hoog zomer.
Wij hebben het ziekenhuis mutsje héél veel gebruikt.... past altijd! Maar dat kwam ook omdat ons ventje héél klein was en nog steeds is. Vandaag het mutsje van Simply Colors binnen gekregen. Erg leuk maar veéls te groot Zo is het dadelijk voorjaar en dan past ie misschien pas haha! Mutsje van de prenatal met gekleurde diertjes is erg "ondiep" dus die floept meteen van zijn bolletje. Van de Hema zakt over zijn oogjes. Ik heb ook een mutsje van neomaatje.nl en die past wel goed. Als je een mutsje aanschaft let dan op dat er goed rek in zit. Ik heb er namelijk ook een waar weinig rek in zit en dan moet ik bijna ons ventje pijnigen wil ik hem op krijgen... die ligt dus maar in de la..
Alle mutsjes die ik gekocht had, zijn te groot... Heb mijn moeder op pad gestuurd voor een klein mutsje na de geboorte, zij kwam met 2 mutsjes van Prenatal in maatje 44/50 en die passen perfect! (en dat terwijl onze kleine meid, niet meeega klein is, maar alle andere mutsjes zakken over haar ogen).
Ik heb een mutsje van simply colors besteld, maar je kunt hier ook maten in aangeven (maat 0,1 of 2...) Dan koop je er een paar, voor de prijs kun je het ook niet laten.... Ik vind die wel erg leuk, met die felle kleurtjes!
Ik heb een paar mutsjes gekocht, die van imps en elfs is het kleinste en mooi dun. Ik weet niet hoe die zit hoor, ben nog zwanger, maar ik heb het idee dat die mooi strak zit. Hij is iig kleiner dan die van de HEMA, Prenatal en H&M, er zitten geen dikke naden in en er zit meer rek in.
Ik heb imps en elfs en noppies mutsjes. noppies zit "mooier" Imps en elfs lijkt klein maar valt tegen maar is wel mooi. alleen meer voor de leuk als ze ietsje ouder zijn. Noppies is t meest te vergelijken met de zh mutsjes. (heb een mutsen tik heb ze allemaal hahahaha.. hema, noppies, imps en elfs, simpley colors lol) vind t gewoon zo leuk t te matchen met de outfit.
hier ook bij elk outfit wel bijpassende mutsjes.... noppies zitten erg mooi, en die van koterkado.nl hebben we als eerste gebruikt, zat erg mooi....was mooier dan die van simply colors! naam was geborduurd!!
Oooohh, die van koeka is echt superschattig!! <3 Hier nooit een mutsje gebruikt, het was bij allebei warm toen ze geboren werden.
Hier ook niet veel mutsjes gebruikt, bij de 1e was het hoogzomer, en de 2e is wel van januari maar kindjes konden zichzelf heel goed warm houden zonder mutsje! Nu heb ik voor deze beeb mutsje van de hema, en mutsje van dirkje wat past bij de 1e kleertjes... we zullen dus nog zien
Wat een mooie foto Nony! Mooi meisje en mooi mutsje! Zijn er nog meer met foto's van de eerste mutsjes? Ben reuze benieuwd hoe het zit!