Kleine babykamer. Is een commode noodzakelijk?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door TheFM, 18 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheFM

    TheFM Lid

    18 feb 2019
    7
    3
    3
    Vrouw
    hello peeps, ik zit in een soort van dillema.. mijn kamer is te klein. Er past nog een net baby bed in, dus ik hoef me geen zorgen te maken waar mijn kind gaat slapen. Alleen ik vraag me nu af of ik nou wel een commode in de kamer moet zetten of niet? Want ik heb een kast die ik goed kan gebruiken als “commode” ik kan mijn kindje daar op verschonen, het is niet laag niet hoog en precies goed. Maar is de commode dan noodzakelijk?
     
  2. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Als je plek hebt om te verschonen is het goed dan is een commode niet noodzakelijk. Zorg er wel voor dat je eerst alles bij elkaar pakt voordat je gaat beginnen met verschonen.
     
  3. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb de commode op de babykamer bijna niet gebruikt. Wou dat ik hem beneden had neergezet.
    Douche is hier ook beneden. Was handiger geweest.

    Heb ikea commode beneden aangeschaft want de commode vd babykamer pastte niet meer door de deur zonder uit elkaar te moeten.
     
  4. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Onze slaapkamer is groot zat en toch gaan we een gewone kast/dressoir gebruiken die we al hebben :). Kan gewoon. En anders kun je ivm ruimtegebrek ook een opklapbare verschoonplank kopen en aan de muur bevestigen!
     
  5. TheFM

    TheFM Lid

    18 feb 2019
    7
    3
    3
    Vrouw
    Ah, okay dan weet ik dat! Jaa als ik plaats voor de commode moest maken dan moest ik ver lopen om de spullen te pakken, maar nu met 1 draai heb ik al mijn spullen dus daar is de idiale plek. Bedankt voor het reageren!
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  6. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik legde ook makkelijk het aankleed kussen op bed neer bij ons om ze daar te verschonen. En beneden in de box of de bank maar net waar ik op dat moment zat of als ik even wilde staan. Doe ik nog steeds eigenlijk. Daar verschonen waar ik ben.
     
  7. TheFM

    TheFM Lid

    18 feb 2019
    7
    3
    3
    Vrouw
    Jaa het is echt alleen voor de kraamtijd zeg maar, niet dat ze moeilijk gaan doen als de commode er niet in staat zeg maar.
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  8. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Nee joh! Niemand gaat je afrekenen op een ontbrekende commode. Nu bij de derde kwam ik erachter dat mijn dochter van zes maanden echt nooit op de commode ligt. Verschonen eerst op ons bed toen ze bij ons op de kamer sliep en nu beneden op de bank. Laat je alsjeblieft niet gek maken.
     
    TheFM en Oceanna vinden dit leuk.
  9. TheFM

    TheFM Lid

    18 feb 2019
    7
    3
    3
    Vrouw
    Haha okay dankjewel, ja het is mijn eerste kind dus het is extra spannend voor mij :p dankjewel!
     
    Oceanna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina