Ik word er niet goed van, ik heb de hele dag door honger. Van onder mijn borsten totaan boven mijn schaamgebied voelt het ontzettend leeg en hol aan, echt alsof ik al dagen niet gegeten heb. Het erge is, als ik wat eet, is mijn honger wel naar de achtergrond maar niet weg. 15 minuten later heb ik weer honger en een uur later moet ik eraan toe geven anders wordt ik niet goed. Kortom, ik heb dus de hele dag honger en eet dus ook de hele dag door. Ik voel me er totaal niet prettig bij, de hele dag met honger rond te lopen, maar ik weet niet wat ik er aan kan doen om er vanaf te komen. Mijn vraag is dus, wie herkent dit en heeft de oplossing? Tevens de vraag, hoe lang duurt dit nog
Dat had ik ook. Je zult toch moeten eten. Iets anders kan je niet doen. Neem anders naar bv je werk een pak droge crackertjes mee. Dat hielp bij mij wel. En wat zoute dingen, zoals bv een opkikkertje ofzo. Ik weet niet meer precies wanneer het over gaat. Vanaf een week of 14 bij mij geloof ik.
gewoon eten, pak dan wel de verantwoorde dingen dat scheelt. Bij mij was t na ong13 weken wel over, wel nu nog vaak savonds extra honger
Ik heb ook continu honger, de ene dag / week meer dan de andere. Gewoon goed proberen te eten en idd gezonde dingen tussendoor eten. Een appel helpt bij mij vaak wel even tegen de honger. Verder goed ontbijten. Als je zorgt dat je veel vezels eet en veel drinkt voel je je minder 'schuldig'. En wanneer het over gaat, wil je niet ontmoedigen, maar ik heb nog steeds dagen dat ik niet kan stoppen met eten. Ook gewoon gezonde dingen. Soms eet ik 's avonds het dubbele van mijn man en sta ik 2 uur later weer pannekoeken te bakken.. Soms kan ik ook maar heel weinig eten. En met het aankomen valt het redelijk mee, tot nu toe ben ik 14 kilo aangekomen.
heb ik ook maar gewoon eten meid....niet snoepen dan maar gezondere dingen eten... geniet er maar van dat het "mag" hahahaha
Naast gezonde dingen eten helpt het mij ook om veel water te drinken. Verder inderdaad veel gezonde tussendoortjes in huis halen. Als ik trek heb begin ik bij de gezonde dingen en als dat niet helpt ga ik verder naar de minder gezonde dingen In oplopende volgorde van ellende: fruit, wortels, olijfjes, ontbijtkoek, nootjes, cup of soup, omelet, stukje droge worst, zakje chips. Heb met opzet wat van die minizakjes chips gehaald omdat ik weet dat ik me bij een grote zak niet in kan houden Ik zou dus gewoon eten waar je lichaam behoefte aan heeft. Ik heb dat ook gedaan en mijn gewicht goed in de gaten gehouden. Als je echt teveel aankomt kun je altijd nog wat minderen. Met al mijn vreetbuien kwam ik de eerste 26 weken in totaal maar 5 kilo aan dus dat valt echt mee.
Oh ja; heel herkenbaar! Vooral wel blijven eten, want als je dat niet doet, kun je echt heel naar worden. Heb een paar keer het idee gehad dat ik bijna flauw zou vallen...ik had toen niets te eten bij de hand en voelde me steeds beroerder! Pak inderdaad wel zoveel mogelijk gezonde dingen... maar ontzeg jezelf ook niet af en toe wat lekkers! Ik ben wel direct al meer brood mee gaan nemen naar het werk en extra fruit. Om zo te voorkomen dat ik hier elke dag het snoepautomaat leeghaal... En ik ben na bijna 12 weken nog geen kilo aangekomen hoor!
heel herkenbaar! Had het de vorige zwangerschap ook een periode en he t nu weer. Ben vorige keer uiteindelijk ongeveer 13 kilo aangekomen en zit nu op 4,5. Er verandert zoveel in je lichaam dat het extra energie nodig heeft. Ik probeer ook altijd gezond te beginnen en eindig meestal met chips ofzo At ook rustig nog een blik knakworstjes met brood op, terwijl ik genoeg avondeten ophad.
Lekker veel soep eten! Ik heb na 2 koppen soep op het werk echt een vol gevoel en heb daardoor minder trek in zoete dingen zoals gebak/puddingbroodjes etc. die ik voor mijn soep-ontdekking dus achter elkaar naar binnen werkte.
Had ik ook erg veel last van, ik vond het ook erg vervelend. Constant honger en wat ik ook at ging mijn honger gevoel niet weg. Heel vaak wist ik niet wat ik moest eten. Maar nu ik 16 weken zwanger ben is het over gegaan gelukkig. Het voelt al stukken beter moet ik zeggen.
Ik had echt vanaf het moment dat ik het wist enorme honger. Ik zorgde dat ik goed ontbeet en dat ik altijd wat in mijn tas had, bijvoorbeeld liga of fruitkick. Maar nu heb ik nog steeds erg veel honger, maar ben ook met vlagen erg misselijk. Dat is pas een lastige combinatie. Dan wordt ik misselijk van de honger waardoor ik geen trek meer krijg. en toch gaat de misselijkheid over als ik eet.
Ik kan ook echt de hele dag eten, ik blijf een leeg gevoel houden wat ik ook eet! Terwijl als ik eet soms niet een trek in bepaalde dingen heb. Dit had ik de eerste keer niet toen had ik geen eetlust. Nou ben ik bijna 24 uur opzoek naar eten whaha
niet te druk maken. ik had het ook en met 13 weken ging het over. met 32 weken kwam het terug en at ik superveel. ik kwam maar weinig aan en zat 2 dagen na de bevalling weer op mijn oude gewicht. maar heb het er voor de zekerheid met je vlos over, omdat ik veel groenten en fruit ook at en weinig aankwam, vond mijn vlos het niet erg. maar check het wel even voor de zekerheid.