constant overgeven

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door tipp42hgg, 4 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

    tipp42hgg VIP lid

    23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Hallo,

    Ik ben nu 14 weken zwanger en ben eigenlijk redelijk makkelijk door de eerste weken heen gegegaan...

    Maar zaterdag begon ik me beroerd te voelen en over te geven. Zondag en maandag hield ik mijn eten wel binnen, maar volgens mij gewoon omdat ik erg weinig heb gegeten. Dinsdagavond begon ik weer over te geven en daar ben ik eigenlijk tot op dit moment mee doorgegaan. Ik houd dus sinds gisteravond niks meer binnen. Zodra ik iets eet of drink hang ik even later weer boven de wc.

    Is er een manier om mijn eten wel binnen te houden? Ik heb droge dingen (beschuit enz) geprobeerd, en ook cola, thee en kleine beetjes tegelijk (allemaal tips die ik hier op het forum gelezen had), maar niks helpt tot nu toe...

    alvast bedankt voor de gouden tip
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

    er is geen gouden tip, gewoon blijven proberen. Over de dag verdeeld kleine beetjes eten en drinken. Niet eten is niet erg, maar probeer wel te drinken. Als je geen drinken meer binnen kunt houden of je hoeft niet meer te plassen dan moet je contact opnemen met je huisarts of verloskundige.

    Mirjam
     
  3. tipp42hgg

    tipp42hgg VIP lid

    23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    dank je wel. Gelukkig gaat het inmiddels iets beter, maar ik blijf voorzichtig!
     

Deel Deze Pagina