Controle na miskraam

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mamsie88, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsie88

    Mamsie88 Lid

    29 sep 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond,

    Afgelopen Donderdag heb ik een mk gehad. Aanstaande Dinsdag moet ik naar het zkh voor een nacontrole. Ik ben hier een beetje bang voor. Waarom weet ik ook niet. Wat kan ik hiervan verwachten? Is er nog iets te zien aan mijn baarmoeder dat er ooit iets heeft gezeten?

    Alvast bedankt.
     
  2. Monique

    Monique Verloskundige

    6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

    wat vervelend voor je dat je een miskraam hebt gekregen. Inmiddels heb je al een nacontrole gehad in het ziekenhuis. Viel het mee? En was de baarmoeder schoon? Sterkte toegewenst.

    Groetjes Monique
     
  3. Mamsie88

    Mamsie88 Lid

    29 sep 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    De nacontrole is pas aanstaande Dinsdag..
     
  4. Monique

    Monique Verloskundige

    6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Ik dacht dat je het al gehad had, maar 7 oktober is een dinsdag. Ik was even in de war met de data. Maar waarschijnlijk gaan ze een echo maken. Hiermee kunnen ze zien of er niets is achtergebleven in de baarmoeder. Vaak is dit een inwendige echo. Als het vruchtje compleet is afgekomen met de vliezen en placenta, dan is er waarschijnlijk niets meer te zien. Vaak merk je dit al doordat je geen of nog weinig bloedverlies hebt. Indien het niet compleet is afgekomen, blijf je vaak wat ruimer vloeien. Dit kunnen ze op de echo zien. Soms moet je dan alsnog gecurreteerd worden of geeft men medicijnen om de laatste restjes uit de baarmoeder te krijgen. Ik hoop dat dit je wat duidelijkheid geeft. Succes dinsdag.

    Groetjes Monique
     
  5. Mamsie88

    Mamsie88 Lid

    29 sep 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie Monique. En geeft niet hoor, jullie krijgen ook zoveel vragen hier.

    Ik heb helemaal geen bloedverlies meer. Toen ik de mk had ben ik me wezenloos geschrokken van de hoeveelheid bloed. Je hebt me wel wat gerustgesteld. Dankjewel!
     

Deel Deze Pagina