Cookie pop up

Discussie in 'Over deze site' gestart door MamavanLieverd, 5 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ik heb deze avond al meerdere keren zo’n pop up gehad om cookies toe te staan (of te beheren), begint erg irritant te worden. Ik bedoel, normaal is dat 1x in de week ofzo ongeveer? Ik denk al wel 5x nu in een paar uur tijd....
     
  2. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.852
    113
    De popup krijg je iedere keer te zien omdat de cookies niet opgeslagen kunnen worden op je device waarmee je Zwangerschapspagina bezoekt.

    Je browser moet onze cookies accepteren of op kunnen slaan op je telefoon, tablet of PC. In de instellingen van je device kun je instellen dat je geen of beperkt cookies wilt accepteren, daar zou het probleem kunnen zitten maar het kan ook zijn dat een cookie corrupt is geraakt, dan kun je het beste je browser even sluiten en de Zwangerschapspagina cookies van je device verwijderen en dan opnieuw de site bezoeken.
     
  3. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ik heb nu alle websitedata verwijderd, ik neem aan dat dat dan ook de cookies zijn (ik kon niet vinden waar ik specifiek cookies kon verwijderen namelijk)? Ik kreeg net wel de cookie pop up weer, maar dat lijkt me dan logisch. Hopelijk nu opgelost.
     
  4. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Gedaan. Maar hij blijft maar komen!
     
  5. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Bij mij lijkt het vooralsnog verbeterd, ben net een uurtje niet op zwangerschapspagina geweest en kreeg nu geen pop up gelukkig.
     
  6. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Helaas weer wel een pop up nu. Ligt dus niet aan mijn device @Beheer , want bij andere websites hoef ik de cookies niet om de haverklap in te stellen (ja, nu natuurlijk wel 1x omdat ik alle data had verwijderd, maar niet heel de tijd opnieuw).
     
  7. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Hier krijg ik hem er sinds vandaag ook steeds voor wanneer ik online kom..
     
  8. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Deze melding heb ik idd een tijdje dat ik dit elke dag zie. Soms klik ik er op laad de pagina opnieuw naar andere topic en krijg de melding dan weer. Dit terwijl ik hier nooit last van had.
    Daarnaast is ZP de laatste tijd zeer traag, laad niet of blijft met bericht schrijven 'hangen'.
     
  9. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.852
    113
    We zijn aan het kijken waardoor de pop up steeds getoond wordt. Wij hadden vanmorgen zelf ook de melding, maar verder (nog) niet.

    Dit is al opgelost. Of heb jij er nu nog last van?
     
  10. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    De pop up lijkt ook nogal willekeurig, soms echt met tussenpozen van 5 minuten en soms blijft hij een paar uur weg bij mij.

    Dat ik heb gemerkt dat de website traag was, is een paar dagen geleden, gisteren en vandaag niet gemerkt in ieder geval.
     
  11. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Nee nog steeds last van. Ik had deze printscreen al gemaakt op 30 Dec. alleen nog geen melding van gemaakt maar nu ik lees dat er meedere zijn wilde ik deze toch plaatsen nu. Het verschilt ook enorm. De ene dag gebeurd het maar 1x en de andere dag moet ik het 5x wegklikken ook wanneer ik al die tijd op zp zit.
     
  12. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.852
    113
    Ik bedoelde dat het probleem met de snelheid is opgelost. Heb je daar nog last van?
    Je printscreen gaat over de cookies.
     
  13. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Hmm de snelheid daar heb ik vandaag nog niets van gemerkt en gisteravond weet ik het even niet meer. Ben het zo gewend de laatste tijd dat mij dat niet meer opvalt :p
     
  14. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Ik heb vandaag al 3 x een cookie-pop-up gehad, net weer.
     
  15. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ik denk dat ik de pop up toch wel zeker 10x heb gehad vandaag, erg vervelend.
     
  16. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Heeft niemand anders er last van? Misschien is het omdat ik elke keer alles wat je uit kunt zetten, ook uit zet, doen de anderen dat ook? Dat zou natuurlijk niets uit moeten maken, want dat doe ik bijna overal en op die andere websites krijg ik maar sporadisch zo’n pop up. Hoe dan ook, ik word er knettergek van, juist omdat ik niet zomaar alle cookies wil accepteren, ben er telkens dus even mee zoet. En krijg nu het gevoel dat ze me opgedrongen worden :(.

    O, en ik zit op safari (ipad), misschien dat dat nog een factor is? Ik heb verder niets geks ingesteld, zoals gezegd, ik heb het op andere websites maar sporadisch dat ik het opnieuw moet instellen en dat is normaal denk ik.
     
  17. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier ook! En het is echt een mega lap aan tekst. Dus je klikt hem niet even zo 1/2/3 weg.
     
  18. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.583
    6.549
    113
    Vrouw
    Ik heb er ook last van. Is echt iets van de laatste dagen
     
  19. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.559
    113
    Vrouw
    Hier ook last van iedere keer als ik naar ZP kom.
     
  20. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.552
    6.246
    113
    Heb hier ook last van.
     

Deel Deze Pagina