Corona en pijn linker schouderblad

Discussie in 'Corona forum' gestart door tumtummetje, 13 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tumtummetje

    tumtummetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    1.775
    1.520
    113
    Sinds zondag heb ik corona. Begon met koorts, spierpijn, misselijk, algehele malaise. 2 dagen op bed gelegen en dinsdag ging het weer iets beter.
    Vandaag gaat het juist weer iets minder en heb ik al de hele dag pijn achter mijn linker schouderblad.

    Herkent iemand dit? Ik hoest wel, maar niet zo extreem dat dat het kan verklaren.
    Zou het een soort spierpijn zijn?
     
  2. maliro

    maliro Niet meer actief

    Ik had ook zoiets maar dan rechts. Pijn trok door in arm. Volgens huisarts een slijmbeursontsteking die los stond van corona
     
  3. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ik kreeg ook last van spieren en gewrichten. Blijkt veel voor te komen bij omikron volgens onze huisarts.
     
  4. Lana7

    Lana7 Lid

    21 feb 2022
    34
    4
    8
    Vrouw
    ik had een stekende pijn in mijn linkerschouder op dag 3 van mijn corona infectie.
    Het was een stekende pijn, die ontstond als ik mijn arm omhoog bewoog.

    Nu ben ik op dag 7, en de pijn is verdwenen. Denk dat het van het virus komt.
     
  5. Dutchgirl1991

    Dutchgirl1991 Fanatiek lid

    4 jun 2021
    1.542
    1.488
    113
    Vrouw
    Ik had toen ook last van mijn schouder/schouderblad gedurende mijn corona besmetting. Heeft een dag of 5 geduurd en werd toen uiteindelijk vanzelf minder.
     
  6. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.759
    830
    113
    Noord Holland
    Ik heb ook vreselijke pijn gehad tussen en onder mijn schouderbladen. Ik wist me gewoon geen houding te geven zoveel last had ik ervan. T is ondertussen ruim 2 maanden geleden bij mij maar als ik erg moe ben of veel gedaan / drukke werkdag heb gehad komt deze klacht weer terug. Erg vervelend
     

Deel Deze Pagina