Ik heb een afspraak voor een coronatest, maar mijn klachten zijn weg. Online via DigiD zie ik geen mogelijkheid om af te melden. Bij het normale nummer wordt de verbinding steeds verbroken, want te druk. En bij het prioriteitennummer hang ik al drie kwartier in de wacht. Heeft iemand een tip waar ik me per mail kan afmelden? Ik moet zo voor de klas, dus ik kan niet aan de telefoon blijven.
Hier zouden we daar de plaatselijke ggd voor moeten bellen, maar ook daar hing ik 30 min in de wacht.
Ik heb het 16x geprobeerd en toen maar opgegeven. Zonde hoor, waren 3 plekken voor mij en 2 van mijn kinderen.
Man, docent, doet ook een poging maar dan voor aanmelden, prioriteitennummer? Ik ken alleen die 0800-1202. Zijn collega is 6 uur bezig geweesr om een afspraak te maken...dat nodigt ook niet echt uit. Prio nummer gevonden maar mag hij niet op, hij is docent MBO. Dus we doen maar de dag uittrekken voor de GGD te bereiken.
Volgens mij kan je alleen bellend afmelden. Ik hang al een hele tijd aan het prioriteitennummer om een afspraak te maken, maar ik kom er ook niet doorheen.
Ik heb de afspraak voor 1 van mijn kinderen via 0800-1202 afgezegd maar in de mail met de afspraakbevestiging staat onderin het bericht ook een emailadres adres waar je een afmelding naartoe kunt sturen. Als het nog niet binnen een paar uur is zou ik daar een mail naartoe sturen.
Ik zou de plaatselijke GGD bellen. Hiervan vind je telefoonummer op internet. Die zijn ook sneller/beter bereikbaar. Hier in regio Haaglanden iig wel. Fijn dat het nu weer beter gaat! Succes voor klas.
Ik heb vandaag precies hetzelfde aan de hand. Heb vanmiddag een afspraak, maar ik ben inmiddels opgeknapt. Ik probeer al vanaf vanmorgen te bellen en zo’n ieder kwartier. Geen doorkomen aan. Ik vind het ook weer zowat om niet op te komen dagen, maar ik ga ook niet een flink stuk rijden om voor niks daar naar toe te gaan. Ik ben bang dat het een no-show gaat worden.
Bij de plaatselijke GGD staan meerdere nummers op de site. Geen idee welke ik dan moet bellen. In mijn mail stond alleen het bekende telefoonnummer om te bellen als je niet kon komen. Ik ben uiteindelijk maar begonnen met een dictee, met wachtmuziekje op de achtergrond. Na 1 uur en 14 minuten eindelijk contact... Of ik voortaan wel het andere nummer wilde bellen. Ik snap het en ben heel beleefd gebleven. Maar de volgende keer, als het weer voorkomt, bel ik niet af.
Dit stond er bij mij in de mail, verderop naar beneden, bij de route-aanwijzingen en bijzonderheden voor de testlocatie: "Wij verzoeken u om met de auto op het genoemde tijdstip aanwezig te zijn. U wordt vanuit uw eigen auto getest. Indien u zich wilt afmelden voor uw afspraak kan dat via zorgmedewerkers@ggdnog.nl." (GGD Noord Oost Gelderland) dus niet naartoe mailen als je in Alkmaar moet Verder naar boven stond inderdaad alleen het telefoonnummer, onder het kopje" ik kan niet naar de testafname komen". Maar lijkt me dus dat anderen ook wel onderin een mailadres ontvangen, moet je dus alleen wel even de complete mail doornemen, want het is niet heel erg duidelijk.
Geen mailadres in mijn mailtje hoor. Wel een ander telefoonnummer die op het eind van een ellenlange routebeschrijving en ‘hoe verlaat je de parkeerplaats weer’ stond. Die ik niet ga lezen, want ik ga er niet heen. Daarom bel ik juist. Wat een ongelofelijk onhandige plek Het nummer had ik overigens al gevonden via een omweg, maar ook die lijn was overbelast geloof ik.
Ik heb de hele mail van A tot Z gelezen: er staat ècht geen ander nummer of mailadres in. Misschien verschilt dat per locatie? In ieder geval ruimte voor verbetering!
Dan ga ik vandaag 'onze' GGD alsnog mailen met de vraag om hier een andere oplossing voor te bedenken. Misschien nemen ze het mee.
Bij mij stond in de mail dat je voor afmelden het landelijke afsprakennummer moet bellen. Schiet ook niet op dus.