corrigerend ondergoed: ervaringen gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door hanna76, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

    hanna76 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

    Welk corrigerend ondergoed is goed om de buik/heupen een beetje egaal te maken?
    Ik heb ooit een hemdje van de Hema gehad, maar die rolde elke keer naar boven. Dat was toen absoluut geen succes. :x

    Wat gebruiken jullie? Welk merk? En worden de borsten niet helemaal geplet? Ik heb namelijk cup E/F. Lijkt me ook niet erg prettig zitten onder super strakke hemdjes...:cool:
    Verder heb ik maat 44. Dus ja, kom maar op met de tips. Welke merken en welke soorten en waar gekocht... ;)

    Groetjes,
    Hanna
     
  2. Steph80

    Steph80 Bekend lid

    26 apr 2012
    881
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een paar hemdjes van de Action en die blijven prima zitten, ze kostten toen 2,50 of 3,50. Ik heb maat 46/48 en heb van dat merk L/XL. Het werkt redelijk goed en je krijgt er een mooi decolleté van ;), dit omdat ik m'n borsten altijd wat omhoog duw omdat het anders idd niet lekker zit (heb cup D/E) waardoor je een soort push up effect krijgt. Ik vind ze wel erg strak zitten en ze zijn erg warm.
     
  3. sylcor

    sylcor Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Ik heb er ook 2 van de action, maar die zijn wel wat slapjes.
    Heb ze ook van Miss Etam en die zijn echt super! wel wat duurder uiteraard maar ja je merkt het verschil dan ook goed....
     
  4. hanna76

    hanna76 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ah! En dragen jullie dit dan elke dag? Of is dat toch te strak/warm/lastig?
     
  5. xd24

    xd24 VIP lid

    27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik zweer bij die van de action, blijven bij mij goed zitten. (heb maat 36 dus weet niet hoe ze bij maat 44 zitten natuurlijk).
    Draag ze dagelijks, nu trouwens niet nu ik zwanger ben hoor.
     
  6. fenneke80

    fenneke80 Niet meer actief

    Ik heb 2 hempjes van de hema, ze zijn behoorlijk lang en blijven bij mij meestal goed zitten, beter bij een broek dan een rok/jurk. Ik heb maat 44/46 en heb de hempjes in L. Ze zijn strak en warm, ik draag ze niet in de zomermaanden.
    De bovenkant is iets minder strak, het plet niet alles. Met een goede beha en wat opheisen komt het goed :)

    Daarnaast heb ik een corrigerende slip van hunkemoller, de onderkant is gewoon onderbroek-hoogte, de bovenkant komt tot m'n beha. Die is dus echt voor je buik, mooi onder strakke jurkjes. Dat zit niet echt lekker, beetje corset idee, werkt wel fantastisch voor je taille. Enig nadeel: kan ietsje tussen je billen gaan zitten (dus niet geschikt voor hele strakke jurk, meer voor a-lijn).

    Als je je heupen meer wilt corrigeren, kan je het beste broekjes met pijpen dragen, stuk beter dan hempjes.
     
  7. Jetje76

    Jetje76 Bekend lid

    15 feb 2009
    617
    0
    0
    Corrigerende string Hunkemoller! Top voor heupen/buik/taille!
     
  8. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Die vd action zijn echt super vind ik

    Ook die neppe ah bra's van tell sell zijn super en fijner dam die vd Hema vind ik. Ideaal nu tijdens de zwangerschap
     
  9. bernadet26

    bernadet26 Fanatiek lid

    28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    naar aanleiding van een vorige topic heb ik ze ook maar eens aangeschaft:D
    ben bijna 60kg afgevallen dus je snapt waarom ik ze aan heb,
    heb de hempjes van de action die zijn echt heel fijn, corrigeren heel goed en bij de borsten zit geen corrigerend effect, dat begint precies onder je borst. heb ook het ondergoed maar die vind ik niet zo fijn. het effect is goed hoor maar omdat ik dus loshangend vel heb drukt het bij mijn buik omhoog en ziet er heel raar uit.
    heb ook 1 corrigerende jurk, maar nog nooit gedragen ja om te passen en ging bijna dood zo strak dat die zat (is ook de bedoeling natuurlijk) het effect is echt heel mooi maar of ik het een dag uithoud met dat aan pfff
     
  10. typje

    typje Fanatiek lid

    14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Miss etam Zitten heerlijk en rolt ook niet omhoog
    Heb ook een corset gedragen van wehkamp ( merk weet ik zo niet meer) ideaal ding was dat. mooi plat buikje, geen rollen:)
    Maar met zitten erg irri daarom niet meer gedragen
     
  11. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
  12. maartjev

    maartjev Fanatiek lid

    9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    heb zelf maar een maatje S, maar heb toch af en toe corrigerend ondergoed aanomdat dat gewoon mooier staat onder een strakke jurk ofzo.. ben naar goede lingeriezaak gegaan en heb daar een jurkje met zo'n bodysluiting onderin, gekocht. is een kunstje om aan te trekken, maar zit vervolgens heerlijk, alle lijntjes worden mooi weggewerkt, en je hoeft er absoluut niet aan te blijven trekken de hele dag. kostte 50e ofzo, en doe er al lang mee! (okee nu kan ik m niet aan met 33wk zwanger haha)
     
  13. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.388
    3.259
    113
    Ik vind zelf de hempjes van de Hema super! Draag ze inmiddels al 4 jaar heb een enorm slap buikje en zo lijkt het bij een jurkje allemaal net iets mooier
     
  14. hanna76

    hanna76 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Sjonge, pas jij dan nog in een L?? Dat lijkt me dan wel héél 'corrigerend' zitten! ;)
    Ik heb dus zelf ook maat 44 en vind de XL al strak zitten...
     
  15. hanna76

    hanna76 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Heb trouwens vandaag zo'n hema hemdje (die van 17 euro) maat XL aan gehad. Pff! Ik voel me er enorm zwanger in.... buik is nog goed te zien, maar voelt dan erg strak aan... net zoals toen ik zwanger was... En nu ik het hemdje weer uit heb blubbert de buik weer..... en ik net zo goed dus goed te zien. :x
    Misschien is de enige oplossing dan toch maar 'gewoon' afvallen.... :cool:
     
  16. marjolinos

    marjolinos Fanatiek lid

    9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik heb die van miss etam en die vind ik super fijn!
    Draag ze iedere dag tenzij het heel erg warm is of ik nergens heen hoef!
     
  17. hanna76

    hanna76 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    En welke heb je dan precies? Wel of geen borsten bedekkend?
    En welke maat zou je mij aanraden? Een L, XL of een XXL? Ik zelf heb maat 44. ;)
     
  18. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.837
    2.702
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb een poosje geleden corrigerende onderbroeken bij de Wibra gekocht. Ze zitten dusdanig hoog, dat ze net onder je borsten eindigen. Lekker stevig!
     

Deel Deze Pagina