Corrigerend ondergoed, welke maat en welk merk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben het zó zat om me altijd maar druk te maken over die onderste enorme vetrol als ik ergens heen ga. Helaas krijg ik 'm er niet binnen een week af, dus nu dacht ik dat corrigerend ondergoed wel iets voor me zou zijn. Ik heb een goddelijke spijkerbroek gehad die 'het' ook wegwerkte en waar ik niets van voelde, dus zoiets zal er ook wel in ondergoed bestaan.

    Ik wil dus echt níét iets wat ontzettend strak zit, maar gewoon iets wat comfortabel draagt!

    Hebben jullie tips wat merken betreft? En in welke maat koop je zoiets, in je eigen maat, of een maat kleiner?
     
  2. lieselot84

    lieselot84 Fanatiek lid

    11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik heb corrigerend ondergoed van Hema. Gewoon in dezelfde maat gekocht.
     
  3. Lynn77

    Lynn77 VIP lid

    29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Van hema zit wel fijn. Ik neem maat tot 2 maten groter dan eigen maat, dan zit het het meest comfortabel vind ik...
     
  4. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Die corrigerende hempjes van de action zijn 10x beter als van de Hema vind ik

    Bij de Hema betaal je dr 20 euro voor en bij de action 3 euro, en ze zitten veel strakker en elastischer :) ook hebben ze nu bij de zeeman van die hempjes
     
  5. Tuttie

    Tuttie Fanatiek lid

    11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik koop ze ook altijd bij de Action en bevallen heel goed!
     
  6. Fairy Tale

    Fairy Tale Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik heb zo'n lange onderbroek zeg maar, van de Hunkemöller. Hij kostte 19 euro en zit comfortabel strak. Je voelt je echt spontaan slanker. :D Hij is alleen wel warm in deze tijd van het jaar. Hij komt trouwens van halverwege mijn bovenbenen tot net onder mijn borsten.
     
  7. En hebben jullie dan een echt grote maat (46+) of is het alleen om jullie maatje 38 wat strakker te maken? :p
     
  8. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Ik heb maat 38/40 en mijn moeder zeker 46+ en bij beide kunnen we die vd action aan. Zijn verschillende maten in
     
  9. Okay! Hebben ze daar ook broekjes van of alleen hemdjes?
     
  10. beschuitje

    beschuitje Fanatiek lid

    9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hier goede ervaringen ( via mijn zus) met hemden van de HEMA en zij heeft een tweelingbuik dus zij heeft heel wat strak te trekken hihi...;)
     
  11. Ik heb gelezen dat de hemden van de Hema ook je borsten helemaal platdrukken.. Dat is net weer even niet de bedoeling :p Ik ben echt meer op zoek naar een broekje die de onderkant van m'n buik meepakt zeg maar..
     
  12. Fairy Tale

    Fairy Tale Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik heb maat 42/44 maar vooral idd mijn buik die me in de weg zit. Ik heb echt zo'n puddingbuik die altijd zo lekker op je broekrand rust.

    Het mooie van zo'n lange onderbroek is idd dat je borsten 'gewoon' zijn. :)
     
  13. annetske

    annetske VIP lid

    14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    heeft de action deze hemdjes ook? nooit geweten! zal er ook eens naar kijken, want ik zit met hetzelfde probleem... na mijn zwangerschap een dikke rol buik over mijn broek te hangen en ben het ook zo zat inm ;)
     
  14. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    wat ook super is onder bv een jurkje zijn de corrigerende panty's van v&d
     
  15. leeuw86

    leeuw86 Fanatiek lid

    10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    morgen maar es naar de action:D:D
     
  16. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Goh een hemd.... (??) ... en dan ook nog bij de Action voor 3 Euro??? En geeft dat echt voldoende druk/steun om een wat plattere buik te krijgen??


    Ik ben na de bevalling ook gaan shoppen voor een corrigerend iets om mijn buik wat platter te laten lijken...
    Ben toen geslaagd bij de Hunkemoller voor zo'n onderbroek / groot gevaarte die tot net onder je bh-bandje opgetrokken wordt. Hij zit goed, ook stevig, en eigenlijk als ik hem aan heb wordt ik er ook constant aan herrinnerd dat ik mijn buikspieren moet aanspannen.

    :( Nadeel: Die band bovenaan... men men men wat doet dat ding zeer als ik dat een paar uur aan heb. Heb sowieso al een wat gevoelige huid, kan ook niet alle bh's fijn dragen, maar dit doet echt pijn na een paar uur.

    Ik ga dus ook eens kijken voor zo'n hemd van de action! :) Lijkt me lekkerder zitten.
     
  17. Florida13

    Florida13 Fanatiek lid

    25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ik zweer bij Spanx. Kost wel wat meer, maar het materiaal is echt super! en van goede kwaliteit
    High Waist Control.
     
  18. lieselot84

    lieselot84 Fanatiek lid

    11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Daar heb ik geen last van eigenlijk. heb hempjes met dunne en bredere bandjes. heb ook een soort van body (met knoopjes tussen de benen, net een romper) en daar heb ik wel platte borsten mee. (heb hem ook een maatje te klein gekocht eigenlijk :))
     
  19. LuckyMommy

    LuckyMommy Fanatiek lid

    17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Zulk ondergoed heb ik van de week nog geprobeerd omdat ik nu ook zo'n mooie blubberbuik heb gekregen! Ik kreeg van het hempje wel weer een mooie platte buik, maar dat was niet het enigste,, Mijn borsten ook!:$
     
  20. tanja8

    tanja8 Niet meer actief

    de corricerende onderbroeken van de zeeman! Ideaal! zijn lekker lang dus ze knellen niet af.
     

Deel Deze Pagina