Hoi, Wij gaan van 22 tot en met 30 december naar Winterberg. We gaan naar Center Parcs Hochsauerland en gaan samen met schoonouders. Nu hopen we natuurlijk op sneeuw en dus de mogelijkheid om te snowboarden (ik sla dit jaar uiteraard over) maar ben ook wel benieuwd naar tips voor leuke dingen in de omgeving, bijv wanneer er geen sneeuw ligt. Ik zag dat er in ieder geval een mooi zwembad bij het park zit dus dat is al super. Maar wellicht hebben jullie nog meer tips? Vorig jaar zijn we er ook een week geweest (Landal Winterberg, nét geopend) en toen lag er zoveel sneeuw dat we alleen maar op de pistes gestaan hebben en veel gewandeld in de buurt van het park. Dus verder kennen we Winterberg nog niet.
het park is super, meer hebben wij toen jammer genoeg niet gezien omdat onze kleine man toen 4 mnd was en we dus neit vna het park geweest zijn haha. maar de erlebnisbrug zou erg leuk zijn ook voor kids. mijn ouders zijn er in de zomer geweest.
Er ligt daar in de buurt een mooi wildpark.Weet niet meer hoe het heet maar daar op de receptie hebben ze daar een map met bezienswaardigheden in de buurt.Fijne vakantie.Erg leuk park is het.
O bedankt! Heb er ook ontzettend veel zin in. Zoals het er nu uitziet ligt er een iesjepietsje beetje sneeuw haha, maar we gaan ons vast en zeker wel goed vermaken!