Hoi, Mijn trouwjurk is vrij lang en ik ben op zoek naar stijlvolle plateaupumps voor onder mijn jurk. Wie weet er een webshop of desnoods een winkel in nederland waar ze echte mooie verkopen? Tot nu toe vind ik alleen maar van die hoerenschoenen met doorzichtige zolen enzo. Buitenlandse sites hebben wel mooie maar ergens in nederland moeten ze toch te vinden zijn? Hogehakken.nl enz, al geprobeerd, maar is ook niks. Wie heeft er een tip???
Ik heb ze op ebay gekocht. hoerenschoenen.. haha. Sorry ben hartstikke melig anders een trouwzaak, ik heb ze daar gezien vanaf 50 euro.
Een vriendin van mij gaat trouwen en die heeft ze uit Rotterdam. Daar schijnt een speciaalzaak te zitten geloof ik... Ze was heel tevreden en ze is superkritisch op schoenen, dus dat zegt wel wat.
dressedbyjill in utrecht heeft ontzettend veel schoenen . www.dressedbyjill.nl - mijn schoenen kwamen van bovendeert, die had echter maar 4 modellen indertijd, maar voor mij was het prima. Vrij standaard, ivoorkleurige, met een kleine hak en een bandje over de voet. --> ow.. ik lees nu pas goed.... sorry.. ik weet niet of je hier dus wat aan hebt..
Deze misschien: Rainbow Couture Collectie - Elsa Coloured Shoes (en dan model "Tesi") of deze: Else - Elsa Coloured Shoes (model "Merlot") Maar eerlijk gezegd denk ik dat als je jurk zo lang is dat je er persé plateaus onder moet hij eigenlijk een beetje té lang is. Kan hij niet gewoon een stukje ingenomen worden? Of wil je juist graag plateaus en is je jurk daarom zo lang?
Heb ook even zitten googlen, maar ik zag ook alleen maar schoenen met een hoog tippel gehalte. Kunnen ze je jurk niet wat inkorten of ben je zelf wat klein en wil je daarom een beetje verhoging?
Van deze zaak hoor je alleen maar goede berichten. Ze kunnen ook je schoenen laten verven in de kleur van je jurk. home
ik had deze en ze lopen heeeeerlijk!!! zelfs een hele dag is goed te doen! http://www.wedding-alacarte.com/ebus/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/B/e/Bergamo.jpg
hé allemaal, super bedankt alvast, hier ben ik al een eind mee geholpen hoor! Vooral ook betaalbare schoenen. Vooral die van Rainbow Couture-Merlot. Helaas kan de jurk niet voor een schappelijke prijs ingekort worden. Deze bestaat uit 6 lagen (had je ze weleens geteld Maia? ) haha. Ik heb hem tweedehands gekocht. Aangezien ik gewend ben om op hoge hakken te lopen en het daarbij ook mooi vindt, wil er het lengteprobleempje dus met een plateauschoentje oplossen. @Tweemeisjes, haha geeft niet, ik wist niet hoe ik het anders moest omschrijven.....
zou je heeeeel misschien zo vriendelijk willen zijn om je vriendin te vragen welke winkel dit is???? Aaaahhhh
ik zelf heb maat 43 en dat is ook heel lastig met trouw schoenen zoeken in de kleur van de jurk. ik ben uiteindelijk bij stylez and shoes in rotterdam terecht gekomen. Heb van te voren gebeld en een afspraak gemaakt aangezien ik helemaal uit limburg hiervoor kwam en ik wel fatsoendelijk de tijd wilde krijgen om mijn schoen uit te zoeken. Ze hebben hier heel veel keus veel meer als op de website staat dat is maar een impressie van wat ze in de winkel hebben