Biochemisch..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Melissert, 30 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Ik heb de 17e van deze maand een tp gehad van een 5 daagse cryo in een cyclus met medicatie. 16 dpo deed ik voor het eerst een test. Ik heb er 2 gedaan van verschillende merken..... allebei hadden deze een dun lijntje. Vandaag 18 dpo was het gewoon een witte test. Dus ik denk dat ik er wel van uit kan gaan dat het biochemisch is. Ik ben overigens niet helemaal verrast toen ik zag hoe licht de lijn was had ik er al totaal geen vertrouwen in. Ik vroeg me af of sommige dames dit weten maar hoe normaal is het om dit te krijgen? Is dit iets waar ik me zorgen over moet maken? Gebeurd dit om anderen reden dan dat gewoon je embryo niet goed is en je geen positieve test krijgt? Ik ben er best wel van geschrokken.... Ik denk dat dit misschien ook een stomme gedachte is omdat veel dames wel zwanger worden via een medicatie cyclus maar kan het misschien ook daaraan hebben gelegen? Ik heb ook al besloten om de volgende in een natuurlijke cyclus te doen... Mijn gevoel zegt: Proberen!
    Zijn er toevallig ook dames die kunstmatig en natuurlijk hebben geprobeerd en duidelijk verschil in resultaat merkte? Alvast bedankt voor de dames die wat antwoorden voor me hebben. Dit is echt een verschrikkelijke dag.... Xx
     
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik heb al mn tp's in natuurlijke cyclus gehad, bij mn 2e zwangerschap was t de 2e cryo die bleef plakken.
    En bij deze zwangerschap was t de 1e cryo die bleef plakken.
    Beide hetzelfde stadium.
     
    Melissert vindt dit leuk.
  3. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.124
    431
    83
    Ja dit komt helaas vrij vaak voor. Dus niet iets waar je je nu directzorgen over hoeft te maken. Ik heb het ook een keer gehad, maar ook 2 keer goed zwanger.
    Verder heb ik alleen ervaring met terugplaatsingen in kunstmatige cyclussen.
    Succes!
     
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.041
    113
    Vrouw
    Heb je geen ovitrelle gespoten?
     
  5. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Nee. Ik heb alleen progynova en utro gehad.
     
  6. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Goed dat het bij 1x is gebleven. Ik hoop bij mij ook... Het is zo stom. Okal had ik al een slecht gevoel je hoopt toch dat t goed is..
    Dankjewel :)
     
    DR87 vindt dit leuk.
  7. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Ga het ook proberen. Kijken of het voor mij ook werkt :) ik heb een regelmatige cyclus. Sinds dit traject is die wel een beetje anders maar moet nog steeds wel mijn ei kunnen vinden. Moest jij ook zelf ovulatie testen doen?
     
  8. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.041
    113
    Vrouw
    Dan is t idd biochemisch. Is helaas vrij veel voorkomend :(
     
  9. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    ik wist daar eigenlijk helemaal niets vanaf ook. :( Ook niet dat het veel gebeurd. Ik realiseer me ook dat dat wsl 1 van de redenen is dat het ziekenhuis vrouwen zo laat een test laat doen. Mijn officiële test datum was dus ook vandaag. Als ik vandaag had getest had ik dit dus nooit geweten.
     
  10. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.041
    113
    Vrouw
    De meeste vrouwen weten het ook niet, omdat ze gewoon ongesteld worden. Al dan niet paar dagen later. T is rot helaas :( helemaal in een traject omdat het al zo intensief is allemaal.
     
  11. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Ja het is rot. Je bent zo dichtbij een zwangerschap voor je gevoel.... En dan is het m toch niet. En ja je doet er ook veel voor weetje wel. Je geeft veel van jezelf in dit traject. Maar ja hoort er helaas allemaal een beetje denk ik. Ik heb nu nog 2 cryos over. Ik hoop dat 1 van deze wel sterk genoeg is.
     
  12. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Misschien weet jij dit.. gebeurd dit vaak om dezelfde reden dat een embryo helemaal niet innesteld of zit hier wat anders achter?
     
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja, maar ik kreeg ook echo monitoring omdat mn ovulatietesten nooit echt positief werden. En wel een eisprong had, dus bij deze terugplaatsing gelijk om een echo gevraagd:)
     
  14. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.041
    113
    Vrouw
    Wij mensen zitten complex in elkaar, dus 1 fout legoblokje en het deelt al niet verder en stort in elkaar. Hoe verdrietig ook, het is wel een mooi mechanisme.
     
  15. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Als je er over na denkt is dat best lullig. We bestaan namelijk uit ontzettend veel van die legoblokjes... En 1 foutje veroorzaakt al chaos...
    Laten we hopen dat die anderen bouw pakketjes die ik heb liggen wel compleet zijn dan :)
     
  16. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.041
    113
    Vrouw
    Ik hoop met je mee :)

    Ik vind het ook zo wonderlijk dat de mens in staat is om buiten het lichaam gewoon embryo's kan maken, kan laten invriezen én laten ontdooien weer. We zijn ook maar complexe bouwpakketten
     
  17. Melissert

    Melissert Bekend lid

    3 jul 2021
    758
    587
    93
    Vrouw
    Dankjewel :)

    Ja het is heel bijzonder dat het mogelijk is. Ik ben er ook heel erg dankbaar voor dat dit mensen toch nog een kans geeft op een gezin die ze zonder dit niet hadden gehad. Natuurlijk lukt het helaas soms ook niet... Maar het is nog steeds een kans.
     

Deel Deze Pagina