Cryo terugplaatsing: wachtweken, symptomen en zwangerschapstesten

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Danique75, 15 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danique75

    Danique75 Nieuw lid

    5 apr 2019
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi Allemaal,

    Ik heb dinsdag 9 augustus mijn eerste cryo terugplaatsing gehad voor mijn tweede kindje. Ik ben nogal een controlfreak en test vanaf donderdag elke dag. Ook omdat ik otrivelle heb gespoten op 2 augustus.

    Afgelopen donderdag kreeg ik kriebelend gevoel in mijn baarmoeder gedurende dag en vrijdag werden mijn tepels gevoelig. Mijn testen zijn nooit volledig wit geweest maar gisteren( 10dpo) was de lijn ineens een stukje opvallender na mijn ochtendtest. Dit zag er hoopvol uit. Gisterenavond heb ik steken in mijn lies gekregen rechts en later links en rechts. Echt een zeurde licht krampachtig en trekkend gevoel. Dit heb ik vandaag ook. Alleen mijn test was vanochtend wat lichter (net als vorige dagen). Alleen mijn symptomen die ik hierboven omschrijf worden niet minder. Overigens voel ik mijn menstruatie zo NOOIT. Heb nooit echt 'klachten' hiervan. Mijn vraag aan jullie is of jullie met eigen ervaring nog denken dat dit hoopvol kan zijn. Vrijdag moet ik ook pas ongesteld worden. Groetjes D.
     

Deel Deze Pagina