Cryo terugplaatsing sept/okt/nov/dec

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Krv, 21 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.419
    4.329
    113
    Vrouw
    Hoi!

    Na een hele lange (verplichte) pauze sinds juni 2021, mag ik in september of oktober waarschijnlijk eindelijk weer eens een terugplaatsing! Het duurt nog even maar zijn er hier nog meer dames die dan weer voor een (cryo) terugplaatsing gaan? Wellicht leuk om hier alvast samen naar onze tp’s toe te leven!
     
  2. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.419
    4.329
    113
    Vrouw
    Wij gaan voor een tweede kindje. Al sinds 2019 bezig maar helaas veel pech gehad. Ik ben ontzettend blij en dankbaar dat het in elk geval 1 keer is gelukt, mijn zoon is ontstaan via ivf en was de 3e tp uit onze 2e poging. Inmiddels alweer 9 tp’s en 2 puncties verder maar nog steeds niet gelukt helaas. Ik heb meerdere keren een bbz gehad en hierdoor geen eileiders meer. Ook een aantal vroege miskramen en de laatste keer helaas een leeg vruchtzakje in januari ‘21. In eerste instantie startten we met ivf vanwege het slechte zaad van mijn man maar ik heb nu dus ook geen eileiders meer. Daarnaast heb ik een grote niche overgehouden aan de keizersnede. Hier zijn ze in januari ‘22 in Gent pas echt achtergekomen. In maart ben ik hieraan geopereerd en daarvan ben ik nu aan het herstellen! Omdat mijn AMH ook nog eens slecht voor mijn leeftijd bleek te zijn, heb ik nog wel snel een punctie moeten doen voor de operatie. We hebben 4 mooie cryo’s in de vriezer liggen. In september krijg ik de laatste controle van mijn hersteloperatie en als we dan groen licht hebben, eindelijk weer een tp! Ik denk dat de tp pas in oktober zal zijn, als ik naar m’n cyclus kijk en doortel. Ik ben benieuwd naar jullie verhaal. Liefs!
     
  3. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.419
    4.329
    113
    Vrouw
    Niemand die na de zomer een cryo tp krijgt of ben ik nog te vroeg met dit topic..? :D
     
  4. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.663
    3.936
    113
    Vrouw
    Denk een beetje vroeg:p, dit is ook het moment dat mensen even pauze nemen van het traject als ik zo de andere topics lees:)
    Waaronder ik. Waarschijnlijk ergens rond september / oktober / november weer aan een nieuwe ronde beginnen inclusief punctie, maar eerst 200% genieten van de vakantie en dan maar eens kijken of we weer zin kunnen maken om te starten :rolleyes:.
     
    SJD1988 en Krv vinden dit leuk.
  5. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.419
    4.329
    113
    Vrouw
    Snap ik ook wel! Vooral als je er een slopende tijd op hebt zitten dan is dit wel het ideale moment voor een pauze. Hier inmiddels al zo lang verplicht pauze dat ik niet kan wachten om weer verder te gaan. Geniet van je vakantie en alvast veel succes met het vervolg. Hoe gaat het met surfen? Ga je op vakantie ook surfen?
     
  6. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.663
    3.936
    113
    Vrouw
    Snap het volledig dat jij er om staat te springen :roflmao:.
    Jep, ook surfen op vakantie, mooie plek uitgezocht waar voor beide (en samen) genoeg te doen is denken we :D
     
    Krv vindt dit leuk.
  7. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Hooi! Ik wil me graag aansluiten als dat mag. Wij starten wel precies iets eerder/midden in de zomer :p Komende menstruatie mag ik me melden en als alles goed gaat hebben we medio/eind augustus onze eerste cryo terugplaatsing :)
     
    Krv vindt dit leuk.
  8. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.419
    4.329
    113
    Vrouw
    Wat leuk!! En helemaal niet erg dat je wat eerder start, spannend is het weer hè. Ik zie dat jullie ook een lange weg hebben gehad voor jullie eerste kindje. Heel fijn dat je nog een mooi aantal cryo’s in de vriezer hebt. Krijg je een tp in kunstmatige of natuurlijke cyclus?
     
    SJD1988 vindt dit leuk.
  9. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Jaa heel spannend weer! Maar echt zo onwijs zin om weer te starten, we hebben even moeten wachten vanwege onderzoek bij onze dochter, maar inmiddels alle lichten weer op groen :D We gaan voor terugplaatsing in kunstmatige cyclus :o:
     
    Krv vindt dit leuk.
  10. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.419
    4.329
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat alle lichten op groen staan! Betekent dat dat alles goed is/gaat met jullie dochter? Ik heb eerder altijd terugplaatsingen in natuurlijke cyclus gehad en nu overgestapt naar Gent, het zal voor mij ook de eerste keer in kunstmatige cyclus worden. Gaan jullie nog op vakantie? Onze vakantie zit er helaas alweer op.
     
  11. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Ja, onze dochter is (tot op heden onverklaard) dysmatuur en met lage spierspanning geboren. Haar groei en motorische ontwikkeling lopen achter. Er lopen nog wel onderzoeken, maar de geneticus gaf afgelopen week aan dat ze geen aanwijzingen ziet dat wij iets genetisch door zouden geven, dus voor een tweede kindje en de cryo’s geen bezwaar :thumup:

    Ondertussen loopt er wel nog een laatste onderzoek, maar de kleine meid gaat momenteel ook wel erg lekker dus wie weet haalt ze alles “gewoon” in ;)

    Wij gaan pas in september op vakantie, dus het voelt wel een beetje al mazzel dat we komende maand al een poging mogen wagen zo vóór onze vakantie :D

    Ik zat nu jouw handtekening eens te lezen, ook een pittige weg al achter de rug! En ik begrijp dat jullie al sinds 2019 bezig zijn voor een tweede kindje? Pittig zeg!
     
  12. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.419
    4.329
    113
    Vrouw
    Heerlijk vooruitzicht nog dus! Zou heel fijn zijn als je met een embryo in je buik op vakantie mag.

    Wat heftig ook van jullie dochter, ik kan me voorstellen dat jullie hier veel zorgen om hebben (gehad). Ik heb je verhaal hier volgens mij wel eens ergens voorbij zien komen. Hopelijk komt er ook niks uit de andere onderzoeken en wat fijn dat ze het nu zo goed doet.

    Ja, sinds 2019 alweer bezig. Ruim 2 x een half jaar verplichte pauze gehad, maar toch gaat het elke dag wel eens door mijn hoofd. Ik bleek in 2019 ineens (voor het eerst na 4 jaar zonder AC) spontaan zwanger te zijn. Dat was echt een geweldig gevoel, gewoon zwanger van seks ipv een ziekenhuistraject. Helaas bleek het in mijn eileider te zitten, die is toen verwijderd en toen was er wel een vlammetje aangewakkerd en wilden we het eerst een half jaar zelf proberen. 2 x positieve test maar vroege miskraam. Ik heb toen ook gevraagd of de zaadkwaliteit opnieuw onderzocht kon worden omdat daar eigenlijk ons probleem lag. Bleek nog net zo ‘slecht’ te zijn als daarvoor dus echt bizar dat ik in korte tijd toch 3 keer spontaan zwanger ben geworden. Toen zijn we in juli 2020 verdergegaan met onze cryo’s, de eerste tp werd weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus m’n laatste eileider ook eruit. En dus nooit meer een kans op een spontane zwangerschap. Vervolgens nog een aantal tp’s gehad waarvan 1 vroege miskraam en 1 miskraam met 7.4 (leeg vruchtzakje). Daarna niet meer zwanger geworden. Toen bleek in Gent dus dat ik echt eerst het litteken (niche) van m’n keizersnede moest laten opereren ivm zeer hoog risico op een baarmoederruptuur tijdens de zwangerschap. Laag AMH, dus eerst nog even snel een nieuwe IVF. Wonderwel zijn daar toch 4 goede embryo’s uit ontstaan die nu sinds maart in de vriezer liggen en we hopelijk in september of oktober weer verder mogen. Heel lang verhaal, hopelijk met een goed einde!
     
  13. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Ja dat zou heel mooi zijn :D

    Kan goed zijn dat je er hier wel eens over hebt gelezen, heb er inderdaad wel over gedeeld. In de aanloop naar die zwangerschap was ik ook héél actief hier :p

    Wat een rollercoaster voor jullie zeg, en zo dubbel dat het dus een paar keer spontaan is gelukt.. maar dat nu niet meer kan. Hopelijk heeft de niche operatie meteen positief effect!! En super fijn, 4 mooie embryo’s is een mooi uitgangspunt. Moet er toch eentje bij zitten zou je denken :rolleyes:

    Is het nu wachten tot er plek is in september/oktober?
     
  14. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.419
    4.329
    113
    Vrouw
    Dat hoop ik ook! Ik krijg 1 september de laatste controle van de operatie en als die goed is mogen we weer verder. Hopen dat er dan geen wachtlijst is maar dat weet ik eigenlijk niet.
     
    SJD1988 vindt dit leuk.
  15. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Oooh ik ga duimen dat er geen wachtlijst is of het in ieder geval meevalt! Hier hadden we toen we vorig jaar eigenlijk zouden starten, twee maanden wachttijd, dit keer helemaal niet :thumup:
     
    Krv vindt dit leuk.
  16. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.419
    4.329
    113
    Vrouw
    Lief! Dankjewel! Ik merk ook dat de pauze me wel goed doet dus stel dat het later wordt dan is dat maar zo.
     
    SJD1988 vindt dit leuk.
  17. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.419
    4.329
    113
    Vrouw
    LisaW27 vindt dit leuk.
  18. mimi87

    mimi87 Actief lid

    16 mrt 2011
    455
    281
    63
    Hi dames,

    Ook ik wil mij aanmelden :) 13 juli punctie en 16 juli tp gehad van 1e IVF, vandaag 12dpo toch ongesteld geworden... zucht... test ook negatief.... dus ga ervan uit dat die na vandaag en ongi echt niet meer positief wordt.

    Nu een maand rust en vanaf september tp. Hebben nog 3 emmy's in de vriezer. alle drie topkwaliteit, maar dat zegt uiteraard niks.

    Heb zelf al wel een dochter van 9. Maar een tweede kindje is heel erg welkom. Ondertussen alweer 3 jaar bezig voor een tweede.
     
  19. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.419
    4.329
    113
    Vrouw
    Welkom hier @mimi87, ook al zo’n lange tijd bezig. Wat jammer dat de verse tp niet geslaagd is maar hopelijk zit jullie kindje tussen de 3 cryo’s die nu nog in de vriezer liggen!
     
  20. mimi87

    mimi87 Actief lid

    16 mrt 2011
    455
    281
    63
    Jep klopt....... van mijn dochter ook twee jaar over gedaan. We zouden met iui beginnen, maar net op de valreep spontaan zwanger geworden. Dat was een kadootje!

    Hoorde alleen in het zkh dat het erg druk is bij Isala kliniek! Ik denk dat jij ergens anders zit?

    Hopelijk hebben we bij de volgende ronde meer geluk! voor nu even rust en geen hormonen! Volgende week op vakantie.....
     

Deel Deze Pagina