Vandaag werd mij een rondleiding en figuuranalyse bij een Curves centrum aangeboden. Ik heb een afspraak gemaakt. Het lijkt mij wel wat, 30 minuten sporten en je bent weer klaar. Ik ben benieuwd of hier meiden zijn die ervaring hebben en mij er iets meer over kunnen vertellen.
ik heb het gedaan . het werkt wel moet ik zeggen maar ik vind het veeeel te duur ! Ik ben er uit eindelijk mee gestopt omdat ik werk kreeg en veel minder tijd overhield voor rayn . tis leuk om te doen , werkt ook wel alleen vind ik het te duur maar als je je daar niet druk over hoeft te maken zou ik het zeker doen !
ik doe het, het werkt absoluut maar het wordt saai, steeds maar dezelfde apparaten en dezelfde oefeningen doen, wat ik nu dus doe om wat afwisseling te brengen is steps oefeningen op die matjes ipv rek en strek oefeningen! Kost mij 40 per maand, vindt het niet duur maar goed weet verder niet wat andere sportscholen vragen
hoi, ik doe het sinds februari, red het niet altijd 3 keer in de week, tja is gewoon soms lastig met gezin en werk etc. maar tot nu toe vind ik het nog steeds leuk om te doen. ben nu 3 kilo kwijt, maar ik heb niet op mijn eten gelet, dus dat is toch positief. ik snap wel dat sommigen het saai vinden, het blijven toch dezelfde oefeningen,maar het scheelt dat je bij ons gewoon 2 rondjes op de apparaten doet en je bent klaar. soms ga ik naar een andere curvesstudio en daar hebben ze minder apparaten en doe je dus 3 rondjes, dan vind ik het wel saai. wel scheelt het dat de instructrices erg leuk zijn, en je op een gegeven moment ook aanspraak krijgt in de groep, dan wordt het dus ook minder saai! het is niet goedkoop, daar ben ik het mee eens, maar ja vind het sporten wel weer belangrijk. hopelijk beleef je er veel plezier aan!! groet joyce
ik doe ook aan curves ik houd helemaal niet van sporten dus waar ik ook heen ga zal het nooit leuk vinden hihihi ik vind het ideaal dat het maar 30 minuten is! ik zeg hoe sneller hoe beter en je traint toch alle spiergroepen! Bij ons liggen er steeds andere oefeningen bij het matje. dus het is atijd anders!
vind ik toch wel duur, ik betaal 45 euro en heb dan onbeperkt sporten, groepslessen alles incl. persoonlijke begeleiding en uitgebreide sauna. maar curves werkt zeker wel, maar het wordt idd saai dus afwisselen met iets anders vind ik wel aan te raden.
raadpleeg mister google anders even!! is in het kort een sportschool waar je per keer 30 minuten oefeningen doet in een opgesteld parcours (in een cirkel staan de apparaten afgewisseld met matjes om oefeningen op te doen) ps is alleen voor vrouwen
En prop je dan 3 uur in 30 minuten, zodat je na die 30 minuten amper meer kunt ademen, of zijn het speciaal op elkaar afgestemde oefeningen waardoor het werkt?
je moet sowieso erg letten op je ademhaling en regelmatig je hartslag controleren...is deze te hoog moet je wat rustiger aan doen het is zeg maar erg vrouwvriendelijke sport, je wordt niet afgemat en je kan bij de curves waar ik sport zelfs 1 op 1 begeleiding krijgen....dan heb je dus een doel en werken jullie er samen naartoe ik ga er echt puur naartoe zodat ik het idee heb dat ik sport ben lid vanaf januari en ben al van maat 38 naar maat 36 gegaan in een paar weken....
Dankjewel dames! Moet je eigenlijk een contract afsluiten of gaat het per maand? Ik heb eigenlijk niet zo'n zin in een jaarcontract.... daar ken ik mezelf weer iets te goed voor, haha.
En moet je trouwens echt 3 x per week gaan voor resultaat? Ik kan max. 2 x per week uit mijn werk....
het is inderdaad voor een jaar! daarheb ik ook weer spijt van! ik red het ook gewoonweg niet om 3 keer te gaan!
hoi bij ons is het 45 euro per maand met het smartssyteem, ik begreep dat alle nieuwe leden overgaan op het smartsysteem, de oude leden die betalen 40 euro per maand. er zijn dacht ik ook curvesstudio's waar je per maand op kan zeggen maar dan betaal je wel per maand 10 euro meer. bij ons is deze optie er niet, maar het feit dat ik er voor een jaar aan vastzit is voor mij wel een stok achter de deur om te gaan. groet joyce