Menstruatie pijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cinderella22, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Hoi Dames,

    Ben ik weer hoor met mijn vragen.
    Ik heb enorme last van menstruatiepijn. Ik ben meestal om de 32 dagen ongesteld. Kan ik nu ook ongesteld. zo snel al?
    Ik heb het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden, de pijn is best wel heftig.

    KusKus
     
  2. houda

    houda Actief lid

    17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Dat heb ik ook een keer gehad en toen was het mijn ei. En aan je banner te zien is het ook jou ei :)
     
  3. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Oh joh wat grappig. Ik heb dit namelijk nooit eerder gehad. Kan dat?Mijn buik voelt ook enorm gespannen en beetje hard aan
     
  4. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Ik heb het ook 1 keer gehad. Ik had echt zo'n buikpijn dat ik een pijnstiller had genomen. 2 weken later was ik ongie.
     
  5. houda

    houda Actief lid

    17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Ik heb het ook maar 1 keertje gehad en toen wist ik zeker dat het mijn eisprong was omdat ik in het ziekenhuis echo's kreeg om mijn eisprong te bepalen. Verder heb ik het nog nooit gevoeld...

    Succes met klussen hahaha, ik zou zeker vandaag en morgenochtend ofzo nog klussen...

    Liefs Houda
     
  6. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    we hadden vanochtend geklust. is het verstandig om morgen ook te klussen of moet ik er 1 dag tussen laten.

    :oops:
     
  7. houda

    houda Actief lid

    17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Als het zaad goed is van je man is er geen enkele reden om om de dag te klussen en kan je gerust iederew dag klussen!

    Veel plezier!

    Liefs Houda
     

Deel Deze Pagina