Cyclus in de war?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissD, 9 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissD

    MissD Actief lid

    2 jan 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

    Even een vraagje want ik snap het niet meer.

    Dit is mijn tweede cyclus na mijn miskraam. Vorige cyclus was met 28 dagen kort, maar met ovulatietesten mijn eisprong gevonden en ongesteld geworden.

    Ik zit nu op dag 18 en nog steeds een negatieve ovulatietest (test sinds dag 10). Met mijn normale cyclus van 32 dagen had ik vandaag wel mijn eisprong verwacht. Maar niet dus, wel heb ik vandaag ineens bloedverlies (vind het best veel, maar minder als een gewone menstruatie) met lichte krampen. Wat moet ik hier nou van denken? Is het een ovulatiebloeding? Of is mijn cyclus toch nog in de war van de miskraam ondanks goede cyclus vorige maand. Iemand een idee???

    Groetjes MissD
     
  2. MomK

    MomK Bekend lid

    27 okt 2019
    568
    425
    63
    Vervelend van je miskraam! Ik heb in juli een miskraam gehad. Augustus tot en met oktober rustig aan gedaan bewust, en de eerste cyclus was gelijk maar 24 dagen (en op dag 21 al heel iets bloedverlies 1 dag), die keer erna ook 24, daarna weer 29 en 27 dagen. Ik gebruik geen ovulatie testen dus misschien help ik je niet helemaal. Maar ik denk wel dat je lichaam even nodig heeft alles weer op orde te krijgen.
     
  3. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Ik ben bevallen met 15.5 in september. Twee weken gevloeid en erna echo(alles was netjes). Ongi na 33 dagen geworden (normale cyclus 26-28). Erna dag op 15 van cyclus een bloeding gekregen die duurde 14 dagen exact. Niet te veel (tampon per 24 uur was ok); rood vers bloed; elke dag dezelfde hoeveelheid.
    had wel ovulatie met echo gezien soort van. 2x echo gehad en uitstrijkje maar arts kon niet zeggen wat het is.

    Ben nu dan 34 in cyclus en hopelijk morgen overmorgen ongi word ik... we willen zsm zwanger worden maar door de bloeding heen lukte dat niet eigenlijk vind ik een beetje vies.


    Heb 5 jaar terug exact dezelfde miskraam gehad als nu en toen gewoon gelijk cyclus terug en zwanger na 3e maand weer.

    volgens arts is die bloeding niet iets wat ik of ze aandacht moeten geven want alles is uitgesloten: vleesbomen, uitstrijkje, resten van miskraam etc. Kan hormonen in de waar of ovulatiebloeding. Hopelijk is dat enkel bij dit x gebleven die bloeding bij mij...
     
  4. MissD

    MissD Actief lid

    2 jan 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie en wat verdrietig om van jullie verlies te horen.

    Hier is het bloeden gestopt, er zit niks anders op dan afwachten.
     
  5. mc87

    mc87 Actief lid

    11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Ik neem teunisbloemolie om mijn cyclus regelmatig te krijgen. Na mijn vorige zwangerschappen was deze na 1 maand hiermee weer hersteld. Ben er pas weer mee begonnen. (Van kruidvat,vanaf de eerste dag van de menstruatie tot de eisprong.) Na je zwangerschap is het heel normaal dat alles ontregeld is. Hoe kort je zwangerschap ook was.
     
  6. MissD

    MissD Actief lid

    2 jan 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb nooit teunisbloemolie genomen, wel tarwekiemolie maar heb dat tnt nog niet in de winkels gevonden.

    Mijn ovulatietesten waren zaterdag op en heb maandag uiteindelijk nog wat gehaald omdat ik benieuwd was wat die aan zou geven . Die ovulatietest was positief, mijn eisprong is dus later geweest en denk dat het inderdaad een eisprong bloeding is geweest. Nu 2 weken wachten.
     

Deel Deze Pagina