Toen we zwanger wilden worden van Julie heb ik de ovulatietesten van ClearBlue gebruikt. Fijne dingen, handig in gebruik en volgens mij betrouwbaar. Nu we voor een brusje gaan, wil ik weer die ovu-testen. Dus ik vandaag weer recht op de CB-testen afgestoven in de winkel, maar schrok wel een beetje van de prijs, 30 euro! Stel dat het een tijdje duurt voor ik zwanger wordt, dure hobby dan! Welke tests zijn ook betrouwbaar, maar iets vriendelijker in prijs?
Ja ik vind het ook belachelijk 30 euro voor 7 testen Ik heb bij zwanger en kids ovulatietesten besteld, of ze goed zijn weet ik nog niet, want ik heb ze nog niet gebruikt, maar goedkoop zijn ze wel. Geloof iets van 25 testen voor 15 euro.
Jeetje wat duur zeg! Ik bestel ze ook bij Zwanger & Kids en heb mijn ei ermee gevonden. Inderdaad veel testen voor weinig geld.
Voor mij werken de testen van Zwanger&Kids supergoed. Ik heb zojuist een positieve test gehad (die heb ik niet zo heel vaak, vanwege een lange cyclus) en ben helemaal hyper! De linker lijn is de testlijn:
Wat fijn dat je een positieve test hebt dolfijntje! Bij mij hetzelfde probleem hoor. Ik moet ook vaak lang wachten op een positieve test, dan is het extra fijn als het zover is. Hopelijk over 2 weken een positieve zwangerschapstest...
Ja, ben helemaal blij. Deze test is tenminste duidelijk! Bij de sensitest testen twijfelde ik altijd. Deze zijn net even wat duidelijker! Vandaag was de test weer negatief, vanavond voor de zekerheid nog klussen, ben benieuwd!
Ik heb de testen van babyboomshop. Deze zijn ook vrij duidelijk en niet duur. De dipstiks zijn goed te gebruiken, je hebt er alleen wel een bekertje bij nodig want het moet met opgevangen urine. Succes met testen!!