welke ovulatie-testen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miffy77, Aug 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Toen we zwanger wilden worden van Julie heb ik de ovulatietesten van ClearBlue gebruikt. Fijne dingen, handig in gebruik en volgens mij betrouwbaar.

Nu we voor een brusje gaan, wil ik weer die ovu-testen. Dus ik vandaag weer recht op de CB-testen afgestoven in de winkel, maar schrok wel een beetje van de prijs, 30 euro! Stel dat het een tijdje duurt voor ik zwanger wordt, dure hobby dan!

Welke tests zijn ook betrouwbaar, maar iets vriendelijker in prijs?

2. sandra

sandra Fanatiek lid

Ja ik vind het ook belachelijk 30 euro voor 7 testen :$
    Ik heb bij zwanger en kids ovulatietesten besteld, of ze goed zijn weet ik nog niet, want ik heb ze nog niet gebruikt, maar goedkoop zijn ze wel. Geloof iets van 25 testen voor 15 euro.

3. Tettertje

Tettertje Lid

Aug 12, 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat duur zeg! Ik bestel ze ook bij Zwanger & Kids en heb mijn ei ermee gevonden. Inderdaad veel testen voor weinig geld:D.

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Ik bestelde ze altijd bij sensitest, lekker goedkoop en ik vond ze heel goed.

5. Regina78

Regina78 Lid

Sep 6, 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan je de testen van Zwanger & Kids aanraden. Goedkoop en goed.

6. dolfijntje8

Jul 23, 2010
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mij werken de testen van Zwanger&Kids supergoed. Ik heb zojuist een positieve test gehad (die heb ik niet zo heel vaak, vanwege een lange cyclus) en ben helemaal hyper!

De linker lijn is de testlijn:

7. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je een positieve test hebt dolfijntje! Bij mij hetzelfde probleem hoor. Ik moet ook vaak lang wachten op een positieve test, dan is het extra fijn als het zover is. Hopelijk over 2 weken een positieve zwangerschapstest...:)

8. dolfijntje8

Jul 23, 2010
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ben helemaal blij. Deze test is tenminste duidelijk! Bij de sensitest testen twijfelde ik altijd. Deze zijn net even wat duidelijker! Vandaag was de test weer negatief, vanavond voor de zekerheid nog klussen, ben benieuwd!

9. C78

C78 Niet meer actief

Ik heb de testen van babyboomshop. Deze zijn ook vrij duidelijk en niet duur.
    De dipstiks zijn goed te gebruiken, je hebt er alleen wel een bekertje bij nodig want het moet met opgevangen urine.

Succes met testen!! :D

10. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Ik heb nu een ronde die van sensitest gebruikt en ben erg tevreden. Daarnaast een prima prijs!

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Hier ook Sensitest!

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    deze had ik ook! De goedkoopste, super! Lekker goedkoop!
    De zwangerschapstesten ook!

Share This Page