Hallo meiden, ik heb een vraagje. Vanaf vorig jaar mei slik ik de pil niet meer, toen nog niet om zwanger te worden maar om andere redenen. Ik heb altijd een cyclus van 35 dagen. Nu ben ik vorige maand begonnen met foliumzuur om wel zwanger te worden. Ik heb 9 april mijn laatste ongesteldheid gehad en zou dus 13 mei de volgende krijgen. Echter heb ik sinds vandaag bruine afscheiding wat dus voor mij betekend dat mijn ongesteldheid eraan komt. Maar dit is 1 week eerder dan al die andere maanden. Verder voel ik me helemaal goed, op wat buikpijn na wat bij de ongesteldheid hoort. Kan dit komen omdat ik nu foliumzuur gebruik?
Nee, volgens mij wordt door foliumzuur je cyclus niet korter. Althans ik heb er nog niet van gehoord en bij mij is het ook niet.
Dan snap ik er geen jota meer van. Altijd 35 dagen en nu een week vroeger. Het is wel raar dat de mensturatie nog niet echt doorzet. Vanmorgen wat bruin verlies en nu niets meer en ik heb geen puistjes wat ik anders altijd heb want daaraan kan man zien welke tijd het is in de maand. We wachten wel even af. Het zal wel geen innesteling zijn toch? Want dat is dan toch rozige afscheiding?
Een innesteling kan ook met bruin zijn of zelfs helemaal niks. Maar het kan ook gewoon een tussentijdse bloeding zijn, dan is je baarmoeder grote schoonmaak aan het houden. Ook kun je er af en toe ineens een andere cyclus tussen hebben. Ik heb dit ook weleens, dan is hij ineens korter en de maand erop weer 'normaal'.
okey helemaal goed, we wachten rustig af meer kunnen we ook niet doen. Het is ronde 1 dus ik zou het ook helemaal niet verwachten eigenlijk haha Bedankt voor jullie reacties!
slik al ruim een jaar foliumzuur, iets voor het stoppen met de pil begonnen daarmee.... geen kortere cyclus hier hoor..