Cyclus na cytotec

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Flinn, 20 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flinn

    Flinn Lid

    18 okt 2018
    62
    14
    8
    Vrouw
    Goedenavond,

    Begin november heb ik Cytotec gekregen, maar mijn cyclus is nu heel vervelend.
    Weet iemand hoelang dat duurt voor het weer normaal is?

    Ik heb niet zo lang gebloed na cytotec, ook heel licht.
    Toen 30-11 tot 9-12, 4 en 5 -01, 13 en 14-01 17 tot 19 -01.
    Heb telkens ook bruine afscheiding tussendoor en kan zomaar ineens weer ongesteld worden.
    Ook ineens heel heftig.

    Snap natuurlijk dat alles van slag is, en dat het tijd nodig heeft.
    Maar in het verleden heb ik wel eens een uitstrijkje gehad ook ivm tussentijds bloedverlies en die was toen niet helemaal goed.
    Ben nu ook wel een beetje bang dat het daarmee te maken zou kunnen hebben .
     
  2. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Heb je een echo gehad om te kijken of alles "schoon" is in jouw baarmoeder na het gebruik van cytotec?

    Hoe ver was je in de zwangerschap toen je cytotec hebt gebruikt?

    Ik heb cytotec gebruikt bij een zwangerschap van 9 weken en 2 dagen. Ik heb daarvan 11 dagen lang gebloed en werd na gebruik van cytotec na 27 dagen ongesteld. Daarna een cyclus van 29 dagen gehad en vervolgens was ik weer zwanger (waarschijnlijk wel een veel langere cyclus dan normaal gehad toen, berekend vanuit de duur van de zwangerschap).
     
  3. Suthern

    Suthern Actief lid

    21 dec 2018
    368
    221
    43
    Vrouw
    Heb je inderdaad een echo gehad om te zien of het schoon is?

    Ik heb afgelopen zomer cytotec gehad na een zwangerschap van 10 weken, en bloedde daar 11 dagen van. Mijn baarmoeder was toen schoon. Toen duurde het 31 dagen tot mijn volgende cyclus, waarvan ik 13 (!) dagen licht bloedde. Dit was anders dan normaal. De cyclus daarna bleek ik zwanger.
     

Deel Deze Pagina