Cyclus na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mona Lisa Smile, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hallo meiden,

Ik zit in de 2de ronde en heb een regelmatige cyclus van 29 dagen. De eerste ronde had ik vanaf dag 19 tot 28 lichte beige veegjes. Uiteindelijk een hele korte (voor mij dan) menstruatie met stolsels. Huisdokter gaf aan dat dit vermoedelijk een pré-miskraam is. Heel veel vrouwen weten in dit stadium niet eens dat ze zwanger zijn geweest omdat er vlak voor NOD dus iets is misgegaan.

prangende vraag...
    Wat zijn jullie ervaringen in de volgende cyclus na een miskraam? Ik heb net mijn vruchtbare dagen acher de rug. Echter signalen zijn niet zo overduidelijk als anders. Mijn lichaam geeft anders duidelijk eea aan via eiwit slijm. Ik denk dat gisteren of maandag mijn ei is geweest. Ik ben deze ronde ook begonnen met tempen, zodat ik mijn lichaam beter snap. Maandag ging ie echt de dieperik in : 35,78. Dinsdag 36,16 en vanochtend 36,54. Voor ovu waren temps ook rond 36,45/36,55. Dus geen duidelijk temveranderingen, toch? Vandaag weer op het niveau voor ovu. Dus heeft na een miskraam je lichaam tijd nodig en moet ik deze maand als verloren maand beschouwen of is er toch nog hoop?

2. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Wat naar zeg dat je een miskraam hebt gehad.Kan er helaas over mee praten was alleen met 12 weken dat ze erachterkwamen dat t met 6 weken al was overleden.(missed abortion) toen was mn cyclus volgens mij 5 weken ipv 28 dagen

natuurlijk is er nog hoop ,maar het kan ook goed zijn dat je cyclus deze maand anders is.

je je lijf is zo raar ding hahaha

3. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    He meid, snap je onzekerheid heel erg goed hoor! Heb zelf vorige maand een vmk gehad (4wkn, 4dgn) en ha adviseerde me ook te gaan tempen (zie link FF onderaan). Ook ik heb veel minder als normaal gevoeld dat er een ei aan zat te komen, ben de hele maand behoorlijk onzeker geweest.
    Maar gisteren heb ik weer positief getest! Ik ben de aankomende dagen nog wel even flink voorzichtig want je weet natuurlijk maar nooit. Maar ik heb nu wel veel meer als vorige maand het gevoel dat het ok is (en dat had ik bij m'n eerste zwangerschap ook).

Het kan dus wel degelijk... Maar er wordt natuurlijk niet voor niets gezegd dat je cyclus van slag kan zijn (bij mij was ie uiteindelijk twee dagen langer, normaal 28, nu 30), dus hou daar wel een beetje rekening mee...

Veel succes de komende ronde!

Liefs Mamaline

4. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    @ Mamaline, dankjewel dathad ik efe nodig! En voor jou is het leuk afgelopen. Gefeliciteerd.

@ Makaay, het is nooit leuk nee. Maar voor jou vind ik het erger. Dan zit je alhelemaal op de roze wolk!

5. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    mijn cyclus is niet veranderd naar mijn miskraam heb nog steeds 28 dagen

al moet ik wel zeggen ik was 6 weken toen het mis ging en toen 5 weken erop kreeg ik mijn normale cyclus weer terug;)
    dus er is hoop voor je meid

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik heb wel een iets langere cyclus, maar het scheelt niet heel veel. Maar het kan zijn dat ie na je miskraam wat langer is. Blijkt heel gewoon te zijn. Gewoon doorgaan met tempen. Misschien moet je ei nog komen.

7. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Grrrrr... vanochtend weer 36.55. Had vanochtend wel een uitschieter naar 36.6 of 36.7 verwacht... Ga dan twijfelen en het na een kwartier nog een keer doen (nog niet opgestaan; lekker snoozzen in bed): resultaat ;36.36 ... Grrrrrrrrrrrrrr Wat is dit nu toch...

Voel me ook niet zwanger... ik had dat vorige maand wel zoe iets van hey daar gebeurd wat beneden... krampjes, een beetje zere hard in de liesstreek. Slijm beneden is ook weer kurkdroog. Dus mijn ei moet geweest zijn dinsdag.

:(

Deel Deze Pagina