Cyclus na Provera

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door women21, 26 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. women21

    women21 Bekend lid

    13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hey meiden,

    Ik zit met een vraag... loop heel internet al af te zoeken, maar kan niet echt de antwoorden vinden die ik zoek.

    In februari heb ik via de gyn een provera kuur gekregen om mijn bloeden te stoppen. -> heb zo'n 5 weken lang gebloed... en om ervoor te zorgen om min of meer dus weer een "normale" cyclus te krijgen. Ben sinds augustus gestopt met de pil en ben toen wel vrij regelmatig ongesteld geweest (tussen 27 en 36 dagen).

    Maar nu vraag ik mij af hoe de cyclussen zijn verlopen na de provera kuur. Volgens de gyn moet ik uitgaan van een regelmatige cyclus...

    Iemand ervaring? Of... wie kan mij vertellen hoe haar cyclus was na een provera kuurtje?

    Liefs, women21
     
  2. women21

    women21 Bekend lid

    13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ik hoop dat er in ieder geval iemand is die mij antwoord kan geven?:)
     
  3. Saz667

    Saz667 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.828
    164
    63
    De eerste keer dat ik provera heb gehad was omdat ik ineens een hele lange cyclus had, die afgebroken werd (liep al in de MMM). Cyclus daarna was 38 dagen (wisselde bij mij tussen 27-85 dagen, dus best netjes).

    De cyclus daarna weer provera gehad, omdat ik volgens echo's geen eisprong had gehad (op dag 26), maar 2 dagen na die kuur had ik ineens een posi test :)

    Hoop voor je dat je cyclus idd weer normaal wordt, en dat je niet weer wekenlang bloedingen hebt, lijkt me echt irritant!

    succes!
     
  4. women21

    women21 Bekend lid

    13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Thnx voor je reactie.. ik denk dus zo maar dat ik gewoon moet afwachten.. of zojuist een positieve test in handen hebben :p haha
     
  5. women21

    women21 Bekend lid

    13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    By the way: onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
     
  6. Saz667

    Saz667 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.828
    164
    63
    Tnx! Haha, hoop onwijs voor je dat je net zo'n verassing krijgt als wij hadden, is echt te maf voor woorden dat je na een kuur provera ineens een posi test hebt :p

    Veel succes meis, en hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
     

Deel Deze Pagina