Cyclus na stoppen anticonceptie

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Frellian, 11 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frellian

    Frellian Lid

    10 feb 2021
    36
    29
    18
    Vrouw
    Hallo, ik weet niet echt waar ik dit moet posten, maar omdat het over anticonceptie gaat, leek mij dit het meest logische. Al gaat het over het stoppen ervan.

    Anyway, hoe lang duurde het voordat jullie weer wat regelmaat hadden? Ik ben in januari gestopt met de pil, 11 januari onttrekkingsbloed gehad, 1/2 februari positieve ovulatietesten gehad (ik ben een control freak, dus wou weten waar ik aan toe was). 14 februari ongesteld geweest, 26/27 februari weer positieve ovulatietesten gehad. 12 maart weer ongesteld en daarna niet meer getest. Maar volgens mijn kalender ben ik nu dus al 5 dagen overtijd.

    Mijn hele lichaam schreeuwt dat het zover is. Buikkrampen, trekkend gevoel, gespannen borstel, gespannen tegels. Moodswings van hier tot Tokyo en brandend maagzuur/misselijk gevoel. Maar geen menstruatie te bekennen.

    Ik ben dus benieuwd of er meerdere mensen van een paar keer regelmatig naar opeens weer onregelmatig zijn gegaan na het stoppen van de anticonceptiepil en hoe lang dit heeft geduurd. Ik wordt namelijk een beetje gek van mijzelf
     
  2. Kitty89

    Kitty89 Actief lid

    13 aug 2020
    219
    256
    63
    Vrouw
    Heb je in tussentijd seks gehad?
     
  3. Frellian

    Frellian Lid

    10 feb 2021
    36
    29
    18
    Vrouw
    Ja, maar ik kan niet zwanger zijn. Mijn man heeft geen zwemmers meer.
     
  4. Kitty89

    Kitty89 Actief lid

    13 aug 2020
    219
    256
    63
    Vrouw
    om alles uit te sluiten zou ik toch een test doen. Weet uiteraard niet waarom hij geen zwemmers meer heeft, maar juist om alles uit te sluiten testen
     
  5. Frellian

    Frellian Lid

    10 feb 2021
    36
    29
    18
    Vrouw
    Hij de startkabels laten doorknippen vorig jaar en vanuit het ziekenhuis te horen gekregen dat hij nu officieel steriel is.
     

Deel Deze Pagina