Hoi lieve meiden, Antwerpen was fantastisch!!! Echt een hele gezellige dag gehad. Lekker geshopt en terrasjes gepakt en 's avonds uiteten geweest. I love It! Even niet aan werk en solliciteren gedacht. Ik ga gewoon van het ergste uit en denk dat die andere de baan aan neemt. Maar ik hoop natuurlijk dat zij de baan afwijst. Ik heb nog geen knaltest in handen gehad. Ik ga morgen weer een ovutest doen. Ik heb ook nog geen echte temperatuur verhoging gehad. Ik ga zo lekker naar bed. Slaap lekker allemaal! Xjes!
Goede uuhm nacht dames.. hier ook nog steeds geen positieve test in handen gehad, denk helaas ook dat het komt door de verschillende tijden.. maar dat kan ik door de drukte gewoon niet bijhouden. De wel de hele dag een licht gevoelige buik, gister begon t eigenlijk al een beetje, maar ach dat kan van alles zijn alleen niet mijn darmen want die ken ik ondertussen maar al te goed.. Nou dames ik wacht even op mijn was en dan ga ik fijn slapen. Een hele fijne zondag allemaal.. Knuf
Hey meiden, Hier een slecht begin van de dag Temperatuur is weer helemaal gezakt dus nog geen eisprong. Ik denk dat ik morgen maar de huisarts ga bellen, kan het nu echt niet loslaten. Pfff
@ blije vrouw: ben je aan het wachten op je ei? spannend ! @ Noosa: ja ik zie dat je laatste cyclus nou 67 dagen is? pfff... ik wens je succes bij de ha !
Eva: ja klopt en zit nu op dag 37 en nog niks...dus dan tel ik er minimaal 2 weken nog bij (als ik nu eisprong zou hebben) dus dan zit ik ook rond de 50...
eva; ik test netjes elke dag maar ze gaan van donker naar licht en dan weer na donker. Ik zit as woensdag weer op dag 28, dus ik wacht af wat deze maand me brengt. Mijn buik is de afgelopen 2 dagen wel gevoeliger dan normaal maar dat zegt nog niets.. Hoe is het hier
@ Noosa: Wat vervelend en rot dat je nog geen eisprong hebt gehad. Ik kan begrijpen dat je het niet los kan laten. Inderdaad naar de huisarts bellen en dan hoop ik dat hij/zij je verder kan helpen. Houd moed, hoe moeilijk het ook is. @ Blijevrouw21: Stom he dat we ons ei nog niet gespot hebben. Ik hoop dat we snel een knaltest in handen mogen hebben. Zo zo'n opluchting zijn als ik weet dat ik een eisprong heb. Ik heb toch de pillen van etos gekocht, 'zwanger worden'. Ik heb hier op één of andere manier een beter gevoel bij. Ik hoop dat ze mogen werken. Ik ben vanaf gister begonnen met slikken van deze pillen.
he meiden ik bn 5dec 2010 gestopt met de pil hierna een ontrekkingsbloeding gehad daarna een tijd niks 19mei een kuurtje primolut gekregen van de ha om me menstruatie op te wekken wel een ontrekkingsbloeding gekregen na de kuur maar nu nog steeds geen echte menstruatie gehad duurt wel lang zeg dat ontpillen nu al 8maanden. ik gebruik ook de etos pillen zwanger worden nu 2maandjes hiervoor de gewone foliumzuur geslikt.
Welkom bij de club mrdam. Wat een tijd alweer! Ben je na het kuurtje niet meer terug geweest naar de huisarts? Ik denk dat je misschien toch eens terug moet gaan voor controle, kijken wat hij/zij ervan zegt. En misschien kun je dan wel een doorverwijzing krijgen voor verder onderzoek? Dames, vergeten jullie de foliumzuur tabletten ook wel eens? merk dat ik ze zelf nog wel eens vergeet namelijk.. Liefs
Heey lieve meiden, Jullie hebben een hoop gekletst ahah, heb niet alles terug kunnen lezen... Maar zo te zien niet veel veranderd.. Hoop dat jullie gauw je ei spotten, een posi ovu & posi zw testen mogen krijgen!!! Hier nog steeds hetzelfde schuitje dag 104 vandaag.. Tsjeh blijft lastig en vermoeiend.. Maar ja we gaan gewoon door! @ Noosa: Ey meid wat vervelend, lijkt erop dat je weer een lange cyclus gaat krijgen .. Ben benieuwd wat jou h.a gaat zeggen. Ik wacht deze maand nog af en dan ga ik ook terug naar mijn h.a (4maanden niet ongi vind het nu wel lang genoeg geduurd!) @ Mrdam: Ik ken precies hetzelfde gevoel, alleen jij bent dan wel heel lang niet ongi geweest tegenover mij, ik ga nu mijn 4e maand in dat niet ongesteld ben geweest.. jij 8 maanden! Wouw.. Kan me helemaal voorstellen dat je het beu bent meis, ik word al gek hier, en steeds maar teleurstelling dat er niets komt.. Ik ben dan nog wel 1x ongi geweest na mijn ontrekkingsbloed. Stuurt jou h.a je niet door naar het ziekenhuis voor een inwendige echo? Sterkte meid, leef met je mee.. @ Blijevrouw: Nee ik ben nog nooit mijn foliumzuur tabletje vergeten, maar komt denk ik ook dat het zo in mijn geheugen is geprint Slik het al vanaf februari.. Meiden leef met jullie mee, en ik blijf iedere dag hopen voor jullie & mijzelf ook.. Dat wij snel zwanger mogen zijn met zijn alle!! Hoe gaat het met de zwangeren dames hier?? Tot gauw meiden Liefs xxx Bianca
@ Bianca88: Nog steeds niks te bekennen?! Wat rot. Wanneer heb je voor het laatst een zw.test gedaan? Ik hoop zo voor je dat je ongi snel mag komen. Dag 104 al. Inderdaad maar weer naar de huisarts gaan na deze maand. Heeft lang genoeg geduurd nu. Een dikke knuffel voor jou!! @ Blijevrouw21: Ik vergeet heeel soms een foliumzuur pil te nemen, maar dat gebeurd heel weinig. Nu is het zo dat ik die etos pillen gebruik en hiervan moet je er twee per dag nemen. Dus daar moet ik wel op letten. 'S ochtends 1 en 's avonds 1. Maar het gebeurd wel erg weinig dat ik zo'n pil vergeet. @ Mrdam: Welkom bij ons clubje. Gezellig dat je hier mee komt kletsen. Jij zit echt al lang te wachten op een menstruatie. Echt heel vervelend. Je hebt dus nog niet kunnen merken of de etos pillen ook de cyclus verkorten?! Ben je ondertussen wel nog een keer naar de huisarts geweest? Ik hoop dat je ongi snel mag komen.
Hey dames, Hoe is het hier? Heel veel dames met een lange cyclus zie ik... Heel veel sterkte met wachten! @Bianca wanneer ga je testen? Hier gaat het prima, heb mijn rust weer een beetje rust merk ik. Ik zit nog vroeg in mijn cyclus, maat heb vandaag enorme steken links onderin mijn buik. Kan je ei al zo vroeg springen? Het is echt een drukkend, stekend gevoel op 1 specifieke plek (ik kan het aanwijzen zeg maar). Heel vreemd! Fijne avond allemaal! Liefs!
Hoi mrdam, allereerst welkom! Wat vervelend voor je dat je menstruatie al zo lang uitblijft zeg! Hopelijk gaat dit snel veranderen!
He meiden, Nog 1 week en dan kom ik gezellig mee kletsen! Zondag is dan echt het moment dat ik de laatste pil slik. Best spannend, maar ik heb er zo'n zin in... Ben erg benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren op het ontpillen en hoe mijn cyclus gaat lopen. Vorige week bij de gynaecoloog geweest voor de uitslag van de MRI, en ik heb geen endometriose!! Ze zagen een klein plekje bij mijn baarmoeder, maar dit was niets om zorgen over te maken (waarom zeg je het dan, maar goed). Dus nu kunnen we ons echt gaan richten op zondag. Stoppen met de pil, en mijn verjaardag vieren! Wordt een leuke dag . xxx
Hoi Dames, @bianca88, meis het duurt maar en het duurt maar, wat ontzetten @#* voor je/jullie zeg! Alles is al gezegd, maar ik zou echt nog even langs de HA gaan, en vragen naar verder onderzoek. Tis jullie zo gegund! @gizzie1983 Spannend! ga er goed van genieten.... En natuurlijk alvast een heeeel fijne verjaardag gewenst. En hier? Tja geen idee, het rommelt nog maar wat aan daar in mn buik. Niet echt pijn, maar meer het opgezette gevoel met wat gerommel. Ik zit vandaag op dag 26 van mn cyclus, en vind het spannend.. wat gaat het me deze maand brengen, weer op na de 46 dagen? of misschien nu wel rond de 28? Heb dus ook geen idee wanneer ik zou moeten gaan testen jullie??? Ik ga eind van de week lekker een paar nachtjes met manlief en 2 vrienden weg, even de welbekende deur achter me dicht doen om alleen maar te genieten. Vind het alleen zo moeilijk, drink ik wel, drink ik niet.. Weet niet wat er op dit moment met mijn lichaam gebeurd natuurlijk.. Knuf
@ blije vrouw: spannend !!! ik weet ook niet precies wanneer mijn nod is... ik wil hier ook wel wat over weten, misschien dat andere dames ons meer kunnen vertellen hoe het zit met testen en onregelmatige cyclus...
ik zelf ga gewoon ongeveer uit van de cyclus die ik had voor de pil en dan ga ik testen. en dan week of 2 later nog een keer als er nog geen menstruatie is. en natuurlijk de dagen bijhouden om te kijken of het stabiel word
@ Gizzie1983: Wat spannend zeg dat je zondag gaat stoppen met de pil. Ik vond het ook super spannend. En het is zeker wel afwachten hoelang je cyclus nu gaat worden. Ik hoop dat deze weer snel normaal mag zijn en dat je niet steeds van die lange cyclussen hebt. Wat goed nieuws zeg dat je geen endometriose hebt! Gelukkig maar. Scheelt ook weer qua spanning en stress. Alvast een hele fijne verjaardag gewenst. Geniet ervan. Gaan jullie er na het stoppen van de pil gelijk voor of wacht je eerst een normale menstruatie af? Fijne dag nog! @ Blijevrouw21: Ik durf niet aan te geven wanneer je zou moeten testen. Is inderdaad wel lastig met die onregelmatige cyclussen. Lekker dat je eind van de week met vrienden weg gaat. Even afleiding. Altijd goed. Als je zelf gewoon wilt drinken dan moet je dat zeker doen. Als je gevoel zegt nee dan doe je het niet. Als je normaal ook wel wat drinkt zou ik het nu ook gewoon doen. Toch wel lekker hoor een drankje. Geniet er lekker van in iedergeval. Ik heb vanochtend lekker gesport. Zit nu even rustig en ga zo lekker douche. En dan weer solliciteren en nog even in de tuin zitten. Verder nog steeds geen ei gespot. Zit op dag 15 nu. Ben benieuwd of mijn banner gelijk heeft dat over 7 dagen mijn eisprong is. Verder slik ik braaf de etos 'zwanger worden' pillen. Hoop zo dat ze helpen. Fijne dag allemaal! Xjes!
@Esmee: wij gaan er meteen voor, dus niet eerst ontpillen. Heb aan de huisarts gevraagd wat verstandig is, en zij geeft aan dat het absoluut niet nodig is om eerst te ontpillen. Dat je meer kans zou hebben op een miskraam, is een fabel volgens haar. En manlief houdt niet van condooms, dus we gaan maar meteen de eerste ronde in, haha. Ja, ben echt benieuwd naar mijn cyclus. Ik lees hier wel eens dat sommige meiden uitgaan van hun cyclus voor de pil, maar ik heb geen idee hoe dat bij mij was... Is al zo lang geleden! 12 jaar. Ik weet wel dat ik destijds op de Dianepil ben overgestapt omdat ik last had van acne. Ik hoop maar dat dit niet terugkomt. Ik heb ongeveer 200 berichten terug (jullie kletsen zoveel ) gelezen dat jullie geen malariatabletten hoeven te slikken en dus meteen kunnen beginnen in aug/sep? Super zeg!! Ik hoop ook voor je dat je snel positief bericht krijgt van dat ene bedrijf, of dat je gauw iets anders hebt gevonden. Dan is die spanning tenminste weg. Bedankt, komt helemaal goed zondag! Ik hoop alleen dat het weer een beetje meewerkt...
Hi dames, ben ik eindelijk weer na een druk weekend. Ik probeerde vanmorgen een berichtje te plaatsen via mijn mobieltje, maar dat lukte niet helemaal. Hier heb ik gisteren helaas niet kunnen tempen, was veeeeeel te laat wakker hahaha. Druk weekend Maar vanmorgen weer getempt en mn temp is voorlopig nog redelijk stabiel gebleven na mijn ongi. Dus hoop dat mijn lichaam zichzelf inderdaad heeft ge-reset. Nu maar hopen dat ik inderdaad een eitje heb @Esmee: jammer zeg dat je je eitje nog niet hebt gespot. Maar gezien je vorige cyclussen kan het heel goed zijn dat je eitje na dag 20 ongeveer komt. Heb ik namelijk ook en wij hebben bijna even lange cyclussen. @Gizzie: oehhh spannend meis!! Ben zo benieuwd wat jouw cyclus gaat doen. Mooie dag om te stoppen met de pil. Ben je komende zondag jarig? (ik feliciteer iemand liever op de dag zelf hahaha...bijgeloof...pfff... stom he?) @blijevrouw: ja het is best lastig te zeggen wanneer je nou zou moeten testen. Ik denk dat je over een week of 2 best een testje kan wagen als je nog geen duidelijk eitje hebt gespot. En als je je eitje alsnog spot binnen die tijd dan zou ik vanaf die dag 14 dagen erbij optellen voordat je test. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis! *knuffel* @mrdam: welkom!! Leuk dat je komt meekletsen. Wel erg vervelend zeg dat je cyclussen zo raar doen. Lijkt me echt heel vervelend. Hoop dat alles gauw weer op orde is.