cyclus van slag?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kejay, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    Mijn lichaam is nu helemaal van slag lijkt wel...
    Ik moest op 06-08 ongi worden. Ik heb eergisteren bloed verloren, gisteren bruinverlies en vandaag is alles weer over, snap er niets van.
    Ik had deze maand ook op dag 14-15-16 bruinverlies.

    Deze maand ook geen pijn in mijn borsten en de gewoonlijke kwaaltjes die ik normaal bij mijn ongi heb.
    Weet nu niet zo goed hoe het ervoor staat met mijn cyclus, terwijl ik tot nu toe zeer regelmatige cyclussen had.

    Het was niet veel bloed. Ovulatie zou kunnen kloppen met de dagen (14-15-16) inlegkruisje was voldoende.
    Maar innesteling zou wel laat zijn dan, op dag 30 terwijl ik normaal een cyclus van 30 heb. Was trouwens ook niet veel, ook hier was een inlegkruisje voldoende.
    Ben helemaal in de war

    Dus even op een rijtje:
    - laatste ongi dag 1 t/m 5
    - bruinverlies op dag 14 t/m 16
    - bruinverlies op dag 28 (zou aan de sex kunnen liggen, was iets te fel )
    - klein beetje bloed op dag 30
    - bruinverlies op dag 31

    Wel steekjes in mijn onderbuik. Op dag 30 zeer pijnlijk (moest pijnstiller innemen)

    Het is weer gezeur allemaal, word er zo onzeker van! Op dit moment zit ik met veel vragen in mijn hoofd...
    Het is fijn dat je hier dan alles van je af kan schrijven!
     
  2. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hoi, ik zou er even een testje tegenaan gooien! die geeft je meer duidelijkheid dan de mening van mensen hier!
    Hopelijk is het raak!
    groetjes sanneke
     
  3. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    Je hebt ook helemaal gelijk ;) had me nog zo voorgenomen om niet zo'n topic te starten :) was eigenlijk meer om de frustratie van me af te schrijven en om te kijken of er meer meiden zijn die het ook hebben.
    Kan me namelijk niet voorstellen dat ik zwanger ben
     
  4. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    t is toch prima om het van je af te schrijven! maar een test geeft je gewoon duidelijkheid.
    groetjes
     
  5. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Hoi naamgenoot,

    Heb je al getest?
     
  6. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    :D

    Ja vandaag getest maar zoals verwacht negatief!
    Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet op rekende.
     

Deel Deze Pagina