Cyclusdag 35, negatieve test(en), toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linsey91, 26 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linsey91

    Linsey91 Lid

    13 mrt 2019
    14
    0
    1
    Vrouw
    Lieve allemaal,

    Misschien kunnen jullie me een beetje helpen met wat positiviteit.

    Mijn gemiddelde cyclus is 32 dagen. Inmiddels zijn we al ruim 2 jaar aan het proberen om zwanger te worden (1e kindje).

    Fertiliteitsonderzoeken gehad in het ziekenhuis. Bijna alles goed.. Mijn vriend heeft wat trager zaad, maar wel een bovengemiddeld aantal spermacellen, dat heft elkaar op, aldus de dokter.

    Nu... op cyclusdag 35... Maar helaas nu al 3 negatieve testen (Trekpleister, Clearblue en Kruidvat) Geen iniminie klein streepje...

    De vorige cyclus was gek genoeg maar 26 dagen. Ik schrok toen zo, dat ik naar de dokter ben gegaan. Het konden 3 dingen zijn; "gewoon" een vroegere cyclus, innestelingsbloed (was 'm niet, want het zette door) of een vroege miskraam (slik!).

    Nu heb ik dus een enorm lange cyclus en het idee, dat het zomaar eindelijk zover kan zijn. Ik voel van alles....

    Maar ik weet 't niet meer. Vandaag een negatieve test, morgen maar weer afwachten en dan overmorgen maar weer testen.. Misschien morgen even de dokter bellen?

    Sorry voor het extreem lange verhaal
    Misschien willen jullie wat ervaringen delen?

    Liefs!
     
  2. Jurielle

    Jurielle Actief lid

    11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw
    Wat vervelend dat je zo in de onzekerheid zit. Hou je bij wanneer je ovuleert? Vanaf die datum kan je eigenlijk gaan rekenen.
     
  3. Linsey91

    Linsey91 Lid

    13 mrt 2019
    14
    0
    1
    Vrouw
    Nou, dat wachtbankje...
    Zo rond de 16/17e cyclusdag deze maand.
     
  4. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Zolang je niet menstrueert kan je zwanger zijn/worden maar zolang er geen streepje te zien is is het nog niet raak ik zou de komende dagen met een goedkope test testen zoals van de action en anders wachten op je menstruatie en een nieuwe ronde , Ik zelf heb jaren gehad dat ik weleens dacht dit kan de ronde zijn dat het raak was met bijbehorende symptomen jammer genoeg hoeft een voorgevoel niks te betekenen .
     
  5. Linsey91

    Linsey91 Lid

    13 mrt 2019
    14
    0
    1
    Vrouw
    Morgen maar even langs de Action, want al die testen elke maand is niet goedkoop.
    Wat kan je lichaam je soms voor de gek houden. Helaas al paar keer eerder gedacht/gehoopt en inderdaad teleurgesteld.
     
  6. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Hoe achterhaal je je eisprong? Gebruik je ovulatietesten of temperatuur je ook?
     
  7. Linsey91

    Linsey91 Lid

    13 mrt 2019
    14
    0
    1
    Vrouw
    Ovulatietesten gebruikt deze maand, alleen een keer niet getemperatuurd. Ovulatie was wel duidelijk zichtbaar.
     
  8. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Je cyclus is normaal rond de 32 dagen... dan is 35 dagen opzich nog niet zo extreem toch? Ik snap wel dat je duidelijkheid wil!

    Persoonlijk denk ik dat je eisprong later is geweest dan je nu denkt, en daardoor later je menstruatie hebt. Als je nu zwanger zou zijn na een eisprong op dag 17 zit je nu op bijna 2 weken erna. Dan zou je toch echt al wat moeten zien lijkt mij...

    Op welke dag had je een positieve ovutest?

    Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
     
  9. Linsey91

    Linsey91 Lid

    13 mrt 2019
    14
    0
    1
    Vrouw
    Ja, zit nu al inderdaad bijna 2 weken na mij positieve ovutesten. Alleen dus (nog) geen positieve zwangerschapstest. Maar weet dus niet of er een verband is of kan zijn met die hele vroege cyclus van 26 dagen..
     
  10. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.754
    785
    113
    Zelf verwacht ik dat je eitje niet gesprongen is na je positieve ovulatietest. Heb je daar een foto van?

    Je cyclus kan zomaar zonder reden eens raar doen. Ik zou zelf gewoon nog een week afwachten en opnieuw testen.
     
  11. Happymam

    Happymam Fanatiek lid

    7 feb 2009
    1.176
    261
    83
    Erg vervelend maar je cyclus kan gewoon spontaan langer of korter zijn. Hoeft niet altijd wat te zijn.

    Mijn cyclus is normaal 26-29 dagen, vorige maand ineens 34 dagen. En nu weer 26....

    Om de andere dag een test doen en verder afwachten denk ik.
     
    Linsey91 vindt dit leuk.
  12. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Wanneer was je ovulatietest positief? Dan springt je ei pas 1 a 2 dagen daarna. Je nod zou dan 16 dagen na positieve ovulatietest zijn ongeveer
     
  13. Linsey91

    Linsey91 Lid

    13 mrt 2019
    14
    0
    1
    Vrouw
    Op 7-3 en 8-3 een positieve ovulatietest, dus dat zou dan betekenen dat op 10-3 m'n eisprong heb gehad.. 16 dagen later is het 26-3 (nod). Dus nu "pas" 3e dag overtijd.. De ongi blijft nog steeds uit. Ik wacht weer even tot het weekend en dan eventueel weer testen.
     

Deel Deze Pagina